قتل فجیع مقابل چشمان همسر!

0

مردی جوان هنگام استراحت در خانه‌اش به طرز فجیعی کشته شد.

به گزارش ایران، محمد ۳۴ ساله بود. او و همسرش محبوبه، چند سال پیش ازدواج کردند و پسری دو ساله دارند. اعضای این خانواده شب ۲۸ بهمن‌ماه را درحالی به بامداد پنجشنبه رساندند که شبح مرگ روی دیوار خانه‌شان سایه افکنده بود و هیچ‌کس نمی‌دانست پیش از طلوع خورشید چه جنایت هولناکی در این خانه رخ خواهد داد.

ساعت ۴:۳۰ بامداد زن ۲۷ ساله با وحشت و اضطراب به ۱۱۰ زنگ زد و از جنایتی وحشتناک خبر داد. همسایه‌ها نیز از خواب بیدار شده بودند. محمد غرق در خون در محل استراحتش داخل خانه روی زمین افتاده بود.

پلیس و نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر و پیکر نیمه‌جان مرد ۳۴ ساله به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش پزشکان با توجه به شدت ضربه چاقو و خونریزی زیاد مؤثر نبود و مرد جوان جان خود را از دست داد.

با اعلام مرگ مرد ۳۴ ساله، قاضی محمودی بازپرس ویژه قتل شهرستان بردسکن، دستور تخصصی را برای پیگیری سریع موضوع صادر کرد.

محبوبه در حالی که اضطراب زیادی داشت در تحقیقات اولیه به مقام قضایی گفت: ما در خانه خود مشغول استراحت بودیم که ناگهان مرد ناشناسی وارد اتاق شد. او در حالی که چاقویی به دست داشت به همسرم حمله کرد و ضربه‌ای به قلبش زد. مرد ناشناس با سرعت از محل فرار کرد. من شوکه شده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم.

کارآگاهان با دستور سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده پلیس بردسکن، بررسی علمی خود را با توجه به ادعای همسر قربانی در مورد نحوه جنایت آغاز کردند. تحقیقات برای کشف راز این جنایت هولناک و حل این معمای جنایی ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ