بیماری خطرناک بازیگر زن ایرانی + عکس

0

ملکه رنجبر بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است از بیماری پارکینسون رنج می‌برد به دلیل عوارض این بیماری مدام غش می کرد و به همین دلیل در بیمارستان بستری شد.

ملکه رنجبر درباره وضعیت سلامتی‌اش گفت: این روزها حالم خوب نیست و داروهای زیادی مصرف می‌کنم.

این بازیگر پیشکسوت خاطرنشان کرد: مدتی است که مریض احوال هستم و حدود هشت الی ۹ ماه پیش از بیمارستان به منزل منتقل شدم اما همچنان تحت نظر چندین پزشک هستم. مشکل اصلی‌ام پارکینسون است و چندین ماه است که در خانه خوابیده‌ام و حالم اصلا بهتر نشده است. این مدت داروهای زیادی استفاده می‌کنم.

درمان پارکینسون پارکینسون بیوگرافی ملکه رنجبر بیماری ملکه رنجبر بیماری بازیگران

وی که به سختی صحبت می‌کرد اظهار کرد:‌ هشت الی نه ماه پیش حدود دو هفته در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری و تحت نظر پزشک بودم تا اینکه به منزل منتقل شدم و الان هم همچنان تحت نظر پزشک هستم و یک پرستار، شب و روز مراقب من است.

به دلیل پارکینسون مدام غش می کرد

پرستار این هنرمند پیشکسوت هم گفت: حدود دو سال است که خانم ملکه رنجبر از بیماری پارکینسون رنج می‌برد و در کنار این بیماری مشکل قند و فشار خون هم دارد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلی که باعث شد ۹ ماه پیش خانم رنجبر به بیمارستان منتقل شوند این بود که مدام غش می‌کرد که به دلیل بیماری پارکینسون بود. در حال حاضر ایشان مدتی است که در منزل استراحت می‌کند و تحت نظر پزشک است. امیدواریم که زودتر حالشان بهتر شود.

ملکه رنجبر هنرمند پیشکسوت متولد سال ۱۳۱۷ در رشت است. او از سن شش سالگی فعالیت هنری خود را شروع کرد.

این بازیگر پیشکسوت مدتی است در بستر بیماری به سر می‌برد.

«زیر آسمان شهر»، «آشپزباشی»، «سایه روشن» و … از جمله مجموعه‌های تلویزیونی است که ملکه رنجبر در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ