واکنش جنجالی مهرداد بذرپاش به شایعات توزیع تراول ۱۰۰ هزار تومانی

0

عضو هیات رئیسه مجلس در واکنش به شایعه شبکه های اصلاح طلب مبنی بر توزیع تراول ۱۰۰ هزار تومانی توسط وی بین مردم، گفت: بنده حاضرم همه دارایی مالی ام را به آقای رئیس جمهور بدهم؛ در عوض وی سرمایه صرافی نزدیکانش را که در زمان التهاب قیمت ارز تاسیس شد؛ بین مردم شهرری توزیع کند.

کانال تلگرام اصلاح طلبان سوابق مهرداد بذرپاش بیوگرافی مهرداد بذرپاش

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، به ادعای یک کانال تلگرامی اصلاح طلب حامی دولت که مدعی شد در جریان سخنرانی وی در شهر ری، تراول‌های ۱۰۰ هزارتومانی بین حضار توزیع شده است، واکنش نشان داد.

وی در این واکنش عنوان کرد: مدت‌هاست دیگر از این جماعت انتظار رعایت اخلاق و ادب نمی‌رود و من خودم را برای این قبیل دروغ‌گویی‌ها آماده کرده بودم.

بذرپاش افزود: من از این پول‌ها ندارم و برای جلب اعتماد مردم، تلاش می‌کنم آنها را با حقوقشان بویژه یارانه نقدی که چند سالی است توسط دولت برده شده است، آشنا کنم، اما کسی می‌تواند تراول ۱۰۰ هزار تومانی بین مردم توزیع کند که نزدیکانش چک پنج میلیارد تومانی از بابک زنجانی گرفته و خرج ستادهای انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ کرده باشد.

به گزارش فارس، بذرپاش همچنین خاطرنشان کرد: بنده حاضرم همه دارایی مالی ام را به آقای رئیس جمهور بدهم؛ در عوض وی سرمایه صرافی نزدیکانش را که سال ۹۱ در زمان التهاب قیمت ارز تاسیس شد؛ بین مردم شهرری توزیع کند.

منبع : جام نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ