قیمت رنو تلیسمان در ایران +مشخصات فنی تلیسمان e2 و e3
رنو تالیسمان (تالیزمان یا تلیسمان) Renault Talisman علاوه بر داشتن یک موتور کممصرف و گیربکس دوکلاچه که مانع از هر رفتن نیروی موتور میشود، به دکمه ECO نیز مجهز است. با فشردن این دکمه راننده به خودرو اعلام میکند که قصد یک رانندگی اقتصادی را دارد تا از این طریق مصرف سوخت خودرو کاهش پیدا کند.
فهرست مطالب
- رنو تالیسمان (تالیزمان یا تلیسمان) Renault Talisman علاوه بر داشتن یک موتور کممصرف و گیربکس دوکلاچه که مانع از هر رفتن نیروی موتور میشود، به دکمه ECO نیز مجهز است. با فشردن این دکمه راننده به خودرو اعلام میکند که قصد یک رانندگی اقتصادی را دارد تا از این طریق مصرف سوخت خودرو کاهش پیدا کند.
- talisman renault
- ابعاد رنو تلیسمان
- Renault Talisman Priced From €۲۷,۹۰۰ In France
- تفاوت رنو تلیسمان e2 و e3
- قیمت رنو تلیسمان در ایران
این خودرو در ١٠ رنگ تولید می شود که هفت رنگ آن برای ایران انتخاب شده است.
طول این خودرو بیش از ۴۸۵۰ میلیمتر و فاصله محوری آن حدود ۲۸۱۰ میلیمتر که به نسبت از رقبای خود بزرگتر است. پلت فرم رنو تلیسمان با نام CMF-CD شناخته می شود که به صورت مشترک توسط نیسان و رنو توسعه داده شده است.
جمشید حسینی برنامه فروش این محصول تا پایان سال ۱۳۹۵ یک هزار دستگاه است که قیمت آن از ۱۶۵میلیون تومان شروع شده و تا ۱۷۹ میلیون در آپشنهای مختلف عرضه خواهد شد.
به گفته مدیران ارشد رنو، تامین قطعات یدکی برای این محصول از قبل انجام شده و در تمام مراکز خدمات پس از فروش موجود است.
حسینی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مونتاژ رنو تلیسمان در کشور گفت: رنو برنامه جامعی برای مونتاژ محصولات مختلف در ایران دارد ولی فعلا تالیسمان در برنامه مونتاژ نیست.
این خودرو ۱٫۵ تنی شتاب صفر تا صد ۷٫۹ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۳۰ کیلومتر در ساعت را فراهم خواهد کرد. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه گانه، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، سقف پانورامیک با تنظیم برقی، آینه های جانبی تاشوی برقی با گرم کن و سنسور ضد نور به صورت استاندارد تعبیه شده است.
سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو، سیستم پیشرفته کمکی راننده شامل کروز کنترل، سیستم کمکی پارک، ترمز اضطراری فعال، دوربین دید عقب و … از دیگر آپشن های این خودرو است.
این خودرو در مدل معمولی با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان و در مدل فول ۱۷۹ میلیون تومان از آبان ۱۳۹۵ وارد بازار ایران شد.
talisman renault
اگر بخواهیم به صورت مختصری به تالیسمن بپردازیم، برای شکل گیری صورت تالیسمن، رنو در جلو از جلو پنجرهای مشبک با ستونهای متقارن کرومی رنگ و حاشیهای کرومی، چراغهای تمام LED کشیده پیشرفته و سپری شکیل با یک ورودی هوا در مرکز آن و دو مه شکن در اطراف آن کمک گرفته است. در عقب خودرو هم شاهد خروجیهای اگزوز کرومی رنگ تیتانیومی دوبل در دو طرف سپر با شب نمایی بر روی هر یک از آنها، چراغهای تمام LED دو تکه کشیده و اسپویلری کوچک قالب گیری شده در انتهای بدنه هستیم. مجموعه شاسی و بدنه هم بر روی چهار عدد رینگ ۱۹ اینچی پنج پرهای پهن مشکی سوار شده است. در داخل کابین هم رنو از صفحه نمایشگری ۴٫۲ اینچی قابل تعویض با یک نمونه بزرگتر ۸٫۷ اینچی مجهز به ۱۳ بلندگوی استریو با صدای فراگیر بر روی کنسول مرکزی استفاده کرده است.
در محدوده قدرتی خودرو هم رنو از دو گروه پیشرانه مرسوم بنزینی و دیزلی استفاده کرده که پیشرانههای بنزینی آن قدرتی ۱۵۰ و ۲۰۰ اسب بخاری و پیشرانههای دیزلی آن هم قدرتی ۱۱۰ و ۱۳۰ اسب بخاری تولید میکنند .
علاوه بر اینها، پیشرانهای توربوشارژر هم برای این محصول از نوع دیزلی در نظر گرفته شده که قدرتی ۱۶۰ اسب بخاری تولید میکند. برای تبدیل و انتقال قدرت تولیدی پیشرانهها هم رنو از جعبه دندههای ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه کمک گرفته است.
ابعاد رنو تلیسمان
تمامی وسایل و طراحی تالیسمن هم در چهارچوبی ۴٫۸۵ متری در طول، ۱٫۸۷ متری در عرض، ۱٫۴۶ متری در ارتفاع با فاصله بین دو محور ۲٫۸۱ متری نصب و اجرا شدهاند.
طول | عرض | ارتفاع | فاصله محوری | حجم صندوق | |
رنو تلیسمان | ۴.۸۵m | ۱.۸۵m | ۱.۴۶m | ۲.۸۱m | ۶۰۸L |
رنو لتیتیود | ۴.۸۹m | ۱.۸۳m | ۱.۴۸m | ۲.۷۶m | ۴۶۷L |
Renault Talisman Priced From €۲۷,۹۰۰ In France
موتور و گیربکس
رنو قصد دارد تالیزمان را به برترین خودرو در کلاس خود تبدیل کند و برای این موضوع باید توجه ویژهای به بخشهای فنی آن داشته باشد و به همین دلیل موتور و گیربکس متفاوتی برای این خودرو توسعه داده شده است. تالیزمان در بازارهای جهانی با موتورهای مختلف بنزینی و دیزل عرضه میشود که بر اساس اطلاعات نگین خودرو، قویترین نمونه موتور تالیزمان وارد ایران خواهد شد. این موتور با قدرت ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر، در کلاس خود یکی از قویترین نمونهها در بازارهای جهانی است ضمن آنکه از رقبای خود در بازار ایران نیز قویتر است چراکه رقبای این موتور همگی کمتر از ۱۸۰ اسب بخار قدرت دارند. نکته جذاب این موتور اما در کنار قدرت و گشتاور بالا، حجم کم آن است و رنو توانسته با بهرهگیری از توربوشارژر، قدرت موتور را به محدوده ۱۹۰ اسب بخار برساند.
موتور نمونههای وارد شده به ایران ۱٫۶ لیتر حجم دارد و با بهرهگیری از دو توربوشارژر (یکی برای دورهای پایین و دیگری برای دورهای بالای موتور)، میتواند قدرتی بالاتر از موتورهای ۲٫۴ لیتری ایجاد کند ضمن آنکه با توجه به حجم کم، مصرف سوخت این موتور نیز بسیار پایین است. رنو از فناوریهایی در این موتور استفاده کرده که پیش از این نمونه آن را در موتورهای فرمول یک این شرکت دیدهایم و به این ترتیب اصطکاک موتور این خودرو بسیار پایین است ضمن آنکه با بهرهگیری از دو توربوشارژر، بهسرعت به فرامین راننده پاسخ میدهد و گشتاور بالایی نیز دارد. از همه اینها مهمتر اما به دست آمدن گشتاور بالای موتور در دورهای پایین است بهگونهای که ۹۰درصد گشتاور از دور موتور ۲۰۰۰ در دسترس راننده است و این یعنی خودرو بهسرعت میتواند شتابگیری کند. در زمینه گیربکس هم رنو در نسل جدید خودروهایش عملکردی انقلابی داشته و بهجای بهرهگیری از گیربکسهای اتوماتیک سنتی، از گیربکسهای دوکلاچه استفاده میکند و روی تالیزمان هم گیربکس اتوماتیک دوکلاچه هفت سرعته نصب کرده است. این گیربکس عملکرد بسیار سریعی دارد و در عین حال تعویض دندهها در آن به نرمی انجام میشود.
فضای داخلی و محفظه بار
رنو پیش از این هم نشان داده استاد فضاسازی در خودرو است و میتواند بهخوبی فضای داخلی را برای سرنشینان مهیا کند اما این مسئله در تالیزمان به اوج خود رسیده است چراکه این خودرو تقریبا در تمام زمینهها ازجمله فضای سرنشینان و فضای بار بالاتر از رقبای خود در بازارهای جهانی و البته بازار ایران قرار دارد. طول تالیزمان ۴۸۴۸ میلیمتر است و به این ترتیب از تمام رقبای خود در این کلاس کشیدهتر است ضمن آنکه فاصله محوری آن ۲۸۰۸ میلیمتر است و بالاتر از خودروهایی همچون کیا اپتیما، فولکس واگن پاسات و پژو۵۰۸ جای میگیرد و همین مسئله باعث شده سرنشینان خودرو چه در جلو و چه در عقب از فضای کافی برای پاها برخوردار باشند ضمن آنکه فضای بالای سر نیز مناسب است تا از این نظر مشکلی وجود نداشته باشد.
عرض اتاق نیز بهخوبی مدیریت شده و یک کنسول بزرگ در وسط خودرو جای گرفته تا راننده و سرنشین جلو بتوانند به یک اندازه از آن بهرهمند شوند. ازنظر فضای زانو برای سرنشینان عقب نیز تالیزمان عملکرد خوبی داشته و با در اختیار دادن فضای ۲۶۲ میلیمتری، عملا بالاتر از بسیاری از رقبایش جای میگیرد ضمن آنکه در این بخش بیشترین ارتفاع سقف را در این کلاس در عقب خودرو برای سرنشینان فراهم میکند تا بهراحتی بتوانید در صندلی جای گیرید.
در زمینه محفظههای داخل اتاق هم رنو رکوردشکنی کرده است تا جایی که در بخشهای مختلف اتاق این خودرو ۲۵٫۴ لیتر فضا برای قرار دادن اشیای مختلف تدارک دیده شده که بالاتر از تمام رقباست تا جایی که میتوان بطریهای آب ۱٫۵ لیتری را در محفظه درهای جلوی آن جای داد و البته در مدلهای سفارشی، محفظه خنککننده هم تدارک دیده شده است. طول باند خودرو باعث شده فضای صندوقعقب هم بزرگ باشد و با داشتن صندوقی به حجم ۵۷۲ لیتر، از تمام رقبای خود در این کلاس جادارتر است.
متصل بمانید!
تالیزمان هر آنچه را برای ارتباط میان خودرو و وسایل الکترونیکی نیاز دارید، در اختیارتان میگذارد و به این ترتیب تقریبا میتوان به هر روشی که تصور کنید اطلاعات، فایلهای صوتی، تصاویر و … را به خودرو برسانید. برای این منظور در کنسول میانی دو محل برای اتصال USB در نظر گرفته شده است که از طریق آنها میتوان برای شارژ تجهیزات الکترونیکی هم اقدام کرد ضمن آنکه از همین طریق میتوان فایلهای صوتی و تصویری و … را به سیستم صوتی خودرو رساند. بهعلاوه امکان اتصال کارت SD نیز به خودرو وجود دارد که از طریق آن میتوان علاوه بر ارسال فایلهای صوتی و تصویری، سیستم رهیاب خودرو را نیز بهروز کرد. سرنشینان عقب هم از این اتصالات بیبهره نیستند و دو پورت USB برای آنها در نظر گرفته شده است. درنهایت امکان اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث نیز وجود دارد.
سیستم صوتی BOSE، شمشیر برنده رنو
رنو مدتهاست همکاری تنگاتنگی با شرکت BOSE دارد و از سیستمهای صوتی این شرکت برای مدلهای برتر خود استفاده میکند اما داستان سیستم صوتی تالیزمان حتی متفاوتتر از دیگر خودروهای رنو است و BOSE برترین سیستم صوتی خود را برای این خودرو تدارک دیده است. این سیستم صوتی بهطور اختصاصی برای تالیزمان طراحی و مهندسی شده است و با داشتن ۱۲ اسپیکر و آمپلیفایر دیجیتال و البته ۶ اکولایزر، محیط خودرو را بهخوبی پوشش میدهد بهگونهای که در سطوح صدای پایین نیز تمامی سرنشینان بهخوبی میتوانند به جزئیات صدا گوش دهند. بهعلاوه سیستم صوتی این خودرو به یک فناوری اختصاصی برای حذف صداهای مزاحم محیط نیز مجهز است که باعث میشود همواره صدایی شفاف را در خودرو داشته باشید. برای این منظور ۳ میکروفون درون خودرو تعبیه شده است که سطوح صدای داخلی خودرو را میسنجند و با تنظیم صداهای سیستم صوتی میتواند این صداهای مزاحم را از میان ببرد تا همواره راننده و سرنشینان صدایی شفاف را داشته باشند. البته این اتفاق به هیچ عنوان خللی در پخش موسیقی ایجاد نمیکند و راننده و سرنشینان متوجه وجود صداهای اضافی نخواهند شد.
یک محیط کاملا آرام
فضای درونی تالیزمان علاوه بر جاداری و راحتی، بیصدا نیز هست چراکه مهندسان رنو تلاش زیادی برای عایقبندی کابین کردهاند. در این زمینه میتوان به شیشههای این خودرو اشاره کرد. شیشههای این خودرو بهطور کامل دوجداره هستند و مهندسان رنو با بهرهگیری از یک لایه پلاستیک شفاف عایق صدا در بین دو لایه شیشه موفق شدهاند سطح انتقال صدا به درون کابین را تا حد زیادی پایین بیاورند. نکته قابلتوجه آنکه ضخامت این شیشهها ۴ میلیمتر است و تفاوتی با شیشههای عادی خودروها ندارند.
یک رانندگی اقتصادی
تالیزمان علاوه بر داشتن یک موتور کممصرف و گیربکس دوکلاچه که مانع از هر رفتن نیروی موتور میشود، به دکمه ECO نیز مجهز است. با فشردن این دکمه راننده به خودرو اعلام میکند که قصد یک رانندگی اقتصادی را دارد تا از این طریق مصرف سوخت خودرو کاهش پیدا کند. با این کار میزان گشتاور و دور موتور خودرو محدود میشود و دندهها در دورهای موتور پایین تعویض میشوند تا مصرف سوخت کاهش پیدا کند. بهعلاوه سیستم ECO این خودرو قابلیت تشخیص شیبها را دارد و به این ترتیب در سربالایی و سرپایینی، خودرو از توان و کشش یکسانی با مسیرهای عادی برخوردار است. البته در این وضعیت هم راننده همچنان میتواند یک رانندگی سریع داشته باشد چراکه کافی است پای خود را روی پدال گاز فشار دهد تا خودرو از وضعیت ECO خارج شود و به وضعیت عادی بازگردد.
صفحه نمایشی که بزرگ و بزرگتر است!
رنو برای تالیزمان علاوه بر آپشن سیستم صوتی BOSE، ۳ نوع مختلف صفحه نمایشگر را نیز عرضه میکند تا خریدار بتواند حق انتخاب کافی داشته باشد. در مدلهای پایه، یک صفحه نمایش ۴٫۲ اینچی وظیفه نمایش اطلاعات سیستم صوتی، ایستگاههای رادیو و البته نمایش وضعیت سیستم تهویه را بر عهده دارد. علاوه بر این، امکان انتخاب یک صفحه نمایش ۷اینچی نیز وجود که بهصورت لمسی عمل میکند و این مسئله باعث میشود تعداد دکمههای کنسول وسط کاهش پیدا کند. در بالاترین رده آپشن، میتوانید یک صفحه نمایش بزرگ ۸٫۷ اینچی را انتخاب کنید که بهصورت عمودی نصب میشود و علاوه بر ابعاد بزرگتر، از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به نمونههای مشابه برخوردار است ضمن آنکه امکان کنترل و نمایش بخشهای مختلف خودرو از همین طریق وجود دارد.
همهچیز تحت کنترل است!
هرچند طراحی تالیزمان بهگونهای است که رانده دید مناسبی نسبت به محیط اطراف دارد اما برای راحتی بیشتر راننده، کل ۳۶۰درجه محیط اطراف این خودرو توسط سنسورهای اولتراسونیک رصد میشود تا وجود هرگونه مانعی به اطلاع راننده برسد. برای این منظور از آخرین و دقیقترین سنسورها استفاده شده است تا با دقت بالا بتوانند به کمک راننده بیایند. در تالیزمان ۴ سنسور روی سپر جلو، ۴ سنسور روی سپر عقب و ۴ سنسور نیز در چهارگوشه خودرو نصب شده است و عملا اطراف این خودرو بهطور کامل رصد میشود. اخطارهای این سیستم بهصورت صوتی است ضمن آنکه در صورت نزدیک شدن بیشازحد به موانع، اخطارها بهصورت تصویری نیز روی LCD به نمایش درمیآید. علاوه بر اینها، روی تالیزمان سیستم هشدار نقاط کور نیز نصب شده است که میتواند کمک بزرگی در زمان تردد در جادهها باشد. این سیستم با بهرهگیری از ۴سنسور گوشههای خودرو، وضعیت محیط اطراف را در زمان تردد در سرعتهای ۳۰ تا ۱۴۰ کیلومتر در ساعت بررسی میکند درصورتیکه خودرویی در این نواحی باشد، از طریق آیینه جانبی به راننده هشدار میدهد. به این ترتیب درصورتیکه راننده قصد سبقتگیری داشته باشد، میتواند از وضعیت محیط اطراف آگاه شود تا در صورت وجود خودرویی که در نقاط کور آیینه قرار دارد، سبقتگیری را انجام ندهند.
یک پارک کاملا خودکار
برای پارک آسان تالیزمان، علاوه بر ۱۲ سنسور، یک دوربین نیز روی تالیزمان نصب شده است. این دوربین بهخوبی در میان لوگوی رنو روی صندوقعقب جای گرفته و به این ترتیب به نمای ظاهری خودرو لطمه نمیزند. علاوه بر اینها فرمان برقی خودرو نیز در زمان پارک نرمتر میشود تا پارک خودرو را آسانتر کند. اینها همه اما تنها بخشی از تواناییهای تالیزمان است چراکه این خودرو به سیستم پارک خودکار نیز مجهز است. این سیستم تا سرعت ۳۰ کیلومتر بر ساعت میتواند فضای پارک اطراف خودرو را در زمان حرکت بررسی کند و فضای کافی را به اطلاع راننده میرساند. پس از آن کافی است راننده توقف کند و پس از آن خودرو بهطور خودکار کنترل فرمان را به دست میگیرد و خودرو را بهصورت دوبل پارک میکند. در این پروسه تنها کافی است راننده دنده را در وضعیت R قرار دهد و پدال گاز را کنترل کند.
و هنوز ادامه دارد…
رنو آنقدر برای تجهیز تالیزمان تلاش کرده است که لیست آپشنهای این خودرو میتواند بهراحتی چندین صفحه را شامل شود اما بهطور خلاصه سیستم چراغهای نوربالای هوشمند یکی از آپشنهای این خودرو است. این سیستم از طریق یک دوربین، فضای جلوی خودرو را رصد میکند و در صورت وجود وسیله نقلیه دیگری، چراغ نوربالا را به وضعیت نورپایین تبدیل میکند و پس از عبور از وسیله نقلیه و در صورت خالی بودن مسیر بار دیگر وضعیت نوربالا را درگیر میکند.سیستم ترمز اضطراری هوشمند از دیگر آپشنهای این خودرو است.
این سیستم با کمک یک رادار در جلوی خودرو، نزدیکشدن به خودروهای دیگر را رصد میکند و درصورتیکه راننده بهموقع ترمز نکند، پس از اخطار صوتی و تصویری، ترمزها را برای جلوگیری از تصادف درگیر میکند. سیستم کمکی حرکت در سربالایی از دیگر امکانات نصب شده روی تالیزمان است که کمک بزرگی برای آغاز حرکت در مسیرهای شیبدار به شمار میرود. آیینه وسط تالیزمان بهصورت الکترونیکی وجود نور شدید در پشت خودرو را تشخیص میدهد و برای جلوگیری از خیرهشدن چشم راننده تیره میشود. سیستم روشنایی این خودرو نیز در زمان پیچیدن با سرعتهای کم به کمک راننده میآید و در سرعت کمتر از ۴۰کیلومتر در ساعت و در صورت روشن بودن چراغهای خودرو، با پیچیدن فرمان با زاویه بیش از ۲۵درجه یا روشن شدن راهنما، چراغ مجزایی در زیر سپر روشن میشود تا بتواند گوشههای پیچ را روشن کند. به این ترتیب راننده بدون مشکل میتواند وارد کوچههای باریک، پلها و یا فضای پارکینگ شود.
تفاوت رنو تلیسمان e2 و e3
تلیسمانی که در مهر ۱۳۹۵ به ایران وارد شد در مدل پایه (تیپ E2) با امکاناتی مانند تهویه اتومات سه گانه، استارت دکمهای، سقف پانوراما و گرمکن آینههای تاشو برقی را بصورت استاندارد دارد ۱۶۵ میلیون تومان قیمتگذاری شد. تلیسمان فول آپشن (تیپ E3) نیز با تجهیزاتی نظیر هدآپ، کروز کنترل، کمکی پارک، ترمز کمکی و دوربین عقب ۱۷۹ میلیون تومان قیمت داشت.
قیمت رنو تلیسمان در ایران
اردیبهشت ۹۷
قیمت رنو تلیسمان ۲۰۱۷ : ۲۵۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت رنو تلیسمان ۲۰۱۸ : ۲۷۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ساتین
انچنان که باید خوش رخ نیست البته نه اینکه نباشه.بلکه منظورم اینه که توی این رنج قیمت کیا اپتیمای ۲۰۱۶-۲۰۱۷ خیلی کلاس کار و طراحی جرفه ای تری داره.
من نمیدونم شما به چی میگید رخ این ماشین از هر لحاظ تو ریف قیمتیش بیرقیبه تو ماشینهایی به این قیمت هیج ماشینی به این زیبایی وخوش کلاسی نیست از نظر امنیت هم واقعا حرفی برا گفتن نداره ، آپشن هم خودتون بهتر از من میدونید که آپشنهاش جزو ماشینهای ۴۰۰ میلیونیه
عمرنات سدیم پتاسیم کلسیم
کیا سالها باید خاک بازی کنه تا به گرد تکنولوژی مهندسی رنو برسه
تکنولوژی موتور گیربکس و تعلیق در رنج ماشینهای ۴۰۰-۵۰۰میلیونیه
راحتی ایمنی زیبایی و های تکنولوژی در کنار قیمت مناسب و رقابتی
سلام عزیزم حیف نیست ١٨۵ ملیون پول بدی به ماشینی با اون موتور ضعیف من نمیدونم چرا موتور ٢٠٠٠ رو وارد نکردن فکر کنم سودش واسه اقایون کمتر بوده
یعنی به نظر شما ۱۹۰ اسب بخار ضعیفه ، حتی رقبای ۲۴۰۰ سی سی هم همچین قدرتی ندارن
مثل اینکه شما اصلا مطالعه نمیکنید، یا سطح اطلاعاتتون پایینه! دوست عزیز این ماشین توربو شارژر داره که از یه موتور ١۶٠٠ ، ١٩٠ اسب قدرت میکشه بیرون! شتاب ٠ تا ١٠٠ ،، ٧ ثانیه ای داره! کیا یا هیوندا کجا رنو کجا! ندونسته نظر ندید
تو ایران نمیدونم چرا ملت انقدر از لحاظ سلیقه ضعیف تشریف دارن نه به امنیت و راحتی اهمیت میدن نه تیپ ماشین فقط آپشن . به خاطر اینه ماشین های چینی و کره ای هی داره به بازار ایران وارد میشه که از لحاظ کیفیت به ماشین های اروپایی نمیرسه.
کاربران ایرانی هم به جای اظهار نظر کردن های بدون کارشناسی و اطلاعات کم که تو دنیا تک هست این سخنان یک نگاه به ماشین هایی که در اروپا و آمریکا استفاده میشه بندازین و جواب خودتون رو بگیرید
شاید شما موتور V8تویین توربو دوس دارین برا یه سدان سایز متوسط که برای خانواده های معمولی طراحی شده
قیافش بد نیست. و کیفیتش هم طبق این گفته ها خوبه، ولی بازم یک ماشین فرانسه ای هست. و ماشین های فرانسه در تمام دنیا از طرفدارهای پایینی برخورداره. به نظر من با این قیمت یا حتی کمی پایینتر هوندا سیویک ۲۰۱۶ یا با قیمتی بیشتر هوندا آکورد گزینه خیلی بهتر و مناسب تری میتونه باشه
ماشین های کره ای فقط قالب عوض میکنن و تکنولوژی موتور ساختن ندارن موتور تمام ماشیناشون برای ۱۰سال پیش ژاپن و جاهای دیگس من موندم چرا ما ایرانیا این اشغالارو می خریم در صورتی که هوندا میتسوبیشی سوبارو تویوتا رنو هست با عمر قطعات بالاتر
عزیز،اگه نمیدونستی بدون،سال ۲۰۱۶شرکت کیا در رده نخست از لحاظ کیفیت قطعات قرار گرفت و کمترین میزان خرابی رو دربین تمامی خودروهای دنیا داشت و برای اولین بار خودروی پورش آلمان رو به زیر کشید و الان در صدر جدول کیفیت قطعه قرار داره،گذشت اون زمان که پراید تولید میکرد.
این آمار جالب رو من در هیچکدوم از سایت های معتبر ندیدم از خودمون آمار در نیاریم
جالبه با اب و هوا ایران سازگاره کلا محصولات فرانسه با ایران جوره. درمورد کره بگم ک دوام ندارن درسته شیک هستن ولی بهرحال بهتر محصولات خودمونه اما ناجور گرونن
اتفاقا ماشینهای فرانسه مناسه هوای سرده اروپا است . ماشینهای کره خیلی با اب هوای ایران جوره … این ماشین تا ۲۰۰ هزار کیلومتر هیچ خرجی نداره .. لوکس در حد بنز .مال پولدار هاست…
مگه شامپوعه???
با سلام ،رنو ماشین خوبیه ،،ولی این ماشین قیمتش به فیسش نمیخوره ،،،،فکر کنم رنج ۱۰۰ تا۱۲۰ تومن بیشتر نمیخوره
چرا الکی حرف میزنین این ماشین هم از نظر تکنولوژی پیرفته تر از اپتیماس هم از نظر تراهی جدیدتره
طراحی رو ب ت دونقطه نوشته نظرم میده
این ماشین با اینکه ۱۶۰۰حجم موتور هست ولی ۲۰۰اسب قدرت داره علتش وجود موتور توربو شارژ می باشد من خودم از ماشینهای رنو خوشم نمیاد ولی تو نمایندگی رفتم پشت این ماشین نشستم این ماشین یک چیز دیگست واقعا در حد یک بنز ۵۰۰ میلیونی راحت و آپشن داره یعنی هم شما یه ماشین دو هزارو هفده اروپایی سوار میشی با دوام بسیار بالا هم با کلی آپشن رو برو میشی که خوراک ایرانی هاست به نظر من این ماشین تو ایران با استقبال فوق العاده ای رو برو میشه
چی شعر میگی در حد بنز آپشن داره؟ با پول این آدم میره جنسیس ۲۰۱۳ یا ۲۰۱۴ میخره
شما لیاقت همونه که جنسیس سوار شی
پسر خوب یا حرف نزن یا خواهشان نظر میدی منطقی نظر بده من الان خودم اسپورتیج دارم اشغاله کنارش زانتیا دارم ۱۳ سالم کار کرده شرف دازه به اون ماشین کره ای فانتزی فقط بیا بهت نشون بدم ماشیناش بعد از ۳ سال کابینش به جرجر می افته
رنو کجا کیا کجا
اینو همه دنیا میدونن که پرمصرف ترین موتور های جهان مال کیا و هیونداس محض اطلاعتم این دوتا برند یه کارخونه هستن
تکنولوژی یعنی این داداشه من خیر سرش اسپورتیجم توربو زدن ۲۰۰۰ ۲۳۷ اسب میداد نرمی و راحتی رنو یه چیز دیگس مثل سیتروعنه
من که یه پراید مدل ۸۴ دارم با ۳ ملیون تومان جریمه و آن هم یک ماه پیش توسط یک پلیس مهربان به پارکینگ فرستاده شد ،
حالا در رویای این ماشین ………
خدایش حیف نیست ازرا گرنجور یا کیا اپتیما رنو هر چی تا الان اورده پایین ترین اپشن میاره ودر ضمن با بیشتر ضرر تو بازار جابجا میشه رنو ولی گرنجور با موتور ۳۰۰۰ با قیمت ۱۶۰۰۰۰۰۰۰خدایش خوب نیست هم زیبایی هم قدرتی ۱۷۰پول بدی بعد ۱۳۰تو بازار بخرن مانند داستر خخ
طراحی خیلی خام گرنجور با اون خطوط الکیش مثل طراحی های خودرو های چینیه
با خودرویی با این تکنولوژی و پخته گی یکی میکنی ؟؟؟؟؟
دوستان عزیز ما ایرانیها همیشه تصمیماتمون با احساسات و هیجان شکل میگیره وقتی هم یه وسیله می خریم به لحاظ روانی برای رضایت دل خودمون میگیم بهترینه در مورد خودرو هم حواسمون نیست که مثلا” این اپتیما و یا آزرائی که سوار میشیم ۶ساله کارکرده و حالا این تلیسمان که سوار شدیم صفر کیلومتره خوب بین خودروی ۶ سال کارکرده و خودروی صفر اختلاف سواری وجود داره ! و همینطوره که همیشه سرمون کلاه میره ؛ وگر نه این همه بحث در مورد خودروهائی که داریم با سه برابر قیمت می خریم و سوار می شیم بی مورده!
از طرفی شرکت فروشنده روده های ما همه را وجب کرده اند و فهمیدن که ما با چه رنج قیمتی سرمون کلاه میره بنابر این به سفارش واسطه ها کیفیت ها رو جوری پائین میاره که نه ما بلکه پدر جدمون هم متوجه نمیشه ! باور نمیکنی وقتی ۵ سال از کارکرد این خودروها گذشت متوجه میشی ؛ در آخر پیشنهاد میکنم ۲۰۰ میلیونو بدید یه بنز مدل ۲۰۱۴ بی نهایت بهتر از این جینگول بازیهاست .
ماشین کره ای با کیفیته؟؟ جوک ساله شما یه چیز الکی تو اینترنت میخونین فک میکنین خیلی اطلاعات دارین کل دنیا دارن میگن تویوتا با کیفیت ترین بعد چه طور کیا اوله شاید رنو تو کیفیت در حد تویوتا یا لکسوس نباشه که حرف اول رو میزنن ولی قطعا از ماشین کره ای بهتره که هر سال فقط جلدشون عوض میشه اشغالایی مث سراتو ابتیما سورنتو میده تو بازار که فقط تو بازارا دسته سوم مث ایران فروش دارن
کیا تو ایالت نیو جرسی امریکا رو خط تولیده .اپتیما وسورنتو در امریکا محبوبه .
محصولات رنو با توجه به سوابق چند برابری کیا به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و لذا رنو عالی ترین برای انتخاب….. قیمت فلوئنس مناسب کارمندان
منظورت از کارمند ، مارمند مدیر نجومی بگیر بود؟
کارمند کجا پولش به فلوینس میرسه بخره. فوقش پراید و ۴۰۵
ما که پولش نداریم,ولی اگه یه روزی داشتم در خریدش درنگ نمیکردم. آقا زمانی که فرانسه این پیشکسوت صنعت, خودرو میساخت هنوز نطفه خورو سازی کره بسته نشده بود.
سلام چرا همتون یه جور حرف میزنید انگار مخترع رنو یا کیا یا بنز هستید و به هم توهین میگنید. دقت کنید که فقط مصرف کننده هستیم نه مهندس کیا و رنو. تازه خود مهندسین اونا اینقدر به هم توهین نمیکنن. همه خودروهای فوق در سال ۲۰۱۷ خوب هستند و نسبت به هم نقاط ضعف و قدرت میباشند که بایستی در یک جدول در شرایط مساوی باهم مقایسه بشن. اگه برنامه تخت گاز )Top Gear( رو ببینید متوجه میشید که چطور حرفه ای اینارو باهم مقایسه میکنن نه با فحش دادن به کیا و رنو و…
بله تو برنامه تخت گاز میبینیم چطور مقایسه میکنند مخصوصا پژو و سیتروئن رو طرف میبره ماشینو میندازه تو جوب میگه فرمون پذیری نداره دکه بالابر شیشه رو نگه میداره یهو ماشین اتیش میگیره میگه این ماشین آشغاله ههههه واقعا خنده دار بودن
سلام
لطفا راهنمایی کنید
من بین رنو تالیسمان کیا اوپتیما۲۰۱۷ موندم کدومش برای خرید بهتره و چرا ؟
هم از لحاظ اپشن هم از لحاظ کیفت و امنیت
شک نکن تالیسمان خیلی بهتر است سوار شدم با این که خودم آزارا دارم
سلام ماشین کره ای یک ریال واسش حرامه خدا شاهده جنسیس ۲۰۱۳ صفر. کیلومتر داشتم به سی هزار کیلومتر. نرسیده گیربکسش جواب کرد که اگه گارانتی نمیداشت سی و پنج میلیون پیاده میشدم تو برف با سرعت ۲۰ کیلومتر. اصلا تعادل نداشت هی بازی میکرد سوناتا ،ازرا،گرنجور،جنسیس داشتم همه مدلهای هیوندای اشغاله
ماشین کره ای نخرین اگه پولتونو. از سر راه پیدا نکردین
بنده خودم آزارا دارم ولی یکی از دوستانم تالیسمان خریده واقعا محشره با این که موتورش ۱۶۰۰ است ولی راحت آزارا زد واز لحاط دیگر هم هندلینگش خیلی بهتر بود از آزارا چون سر پیچ چرخ عقب می چرخه مصرفش که از پراید پایینتر است
سلام و خسته نباشید
چرا به کنترل با چهار چرخ اشاره ایی نمیکنید یا همان ۴control
???? ایا از لیست فول اپش حذف شده است این گزینه ؟؟؟حتی در فیلم اختصاصی و تبلیغاتی کاملا واضح و صریح به کنترل چهار چرخ اشاره میکند و اضحار دارد که در ایران این اپشن وجود خواهد داشت پس چرا اشاره ایی به ان نمیکنید؟؟؟ کنترل چهار چرخ اپشن پیش پا افتاده ایی نیست با این ویژگی همه ما میدانیم که چرخ عقب زمانی که فرمان چرخ جلو به راست میپیچد چرخ عقب به چپ متمایل میشود یا بالعکس که به تلیسمان کمک میکند در سرعت های پایین به راحتی بپیچد بالخصوص در هنگام پارک خودکار این یک امتیاز منحصر به فرد در این رده از ماشین ها محسوب میشد
یه زمانی فرانسه قوی بود تو صنعت خودروسازی ولی الان خیلی ساله داره فقط آشغال تولید میکنه و از اونجای که ایران بهترین خریدارهای این آشغالهاست شما ها یه تعصب بچگانه دارین ..نمیگیم کیا یا هویندای خیلی خوبن یا کیفیت دارن اما هرجوری حساب کنیم میبینیم سال به سال تو تمام زمینه ها پیشرفت خوبی دارن …این شاهکار جدید رنو هم دست نیسان توشه و گرنه شماها بهتره همون مگان و ال نود رو سوار بشین با داستر
سلام من بین کمری۲۰۱۶وسوناتا مونده بودم،اما وقتی باتالیسمان آشناشدم،فهمیدم واقعا یه چیزه دیگست و در جا ثبت نامش کردم.اونایی که ثبت نام کردن،شک نکنن که بسیار ماشین خوبیه من خودم انواع ماشینارو داشتم اما تالیسمان به نظرم خیلی متفاوته .تکنولوژی گیربکس موتور و هندلینگش واقعا از اپتیما سر تره اونم یه سر و گردن. طراحیش که فک نکنم نیاز به گفتن داشته باشه چون تاحالا هیچ سایت و کارشناسی از ظاهرش ایراد نگرفته واقعا وقتی دیدمش اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که خلاقانه ست جدیده زیبا و جسورانه. داخلش از متریال با کیفیت استفاده شده . اینکه هداپ داره جالبه واقعا. در ضمن بهتون قول میدم تالیسمان روز به روز به قیمتش افزوده میشه.اونایی که میخوان ثبت نام کنن معطل نکنن،بهتون قول میدم ،قیمتش چندماه دیگه بسیار افزایش پیدا میکنه.
با سلام و احترام به همه عزیزان
من در تاریخ ۹۵/۷/۱۴ تلیسمان با شرایط ۱۲۰ روزه کاری ثبت نام کردم و در همان ابتدا ۱۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان یعنی تقریباً ۸۰ درصد پول رو پرداخت کردم و قرار بود در پایان اسفند تحویل خودرو انجام بشه ولی دعوت نامه در تاریخ ۹۶/۱/۱۴ جهت تکمیل مابقی پول ارسال شد که در همان روز پرداخت گردید و قرار شد طی ۱۵ روز کاری تحویل بدن ولی الان ۹۶/۲/۱۱ هستش هیچ خبری نیست و تنها جوابشون اینه که خودروی شما رسیده و موقع تحویل شد بهتون زنگ میزنیم این بد عهدی شرکت نگین خودرو در تحویل خودرو به مشتری رو میرسونه و در حال حاضر بعد از گذشت ۲۰۸ روز از تاریخ ثبت نام هیچکس جوابگو نیست و این بهترین نوع تکریم مشتری هستش !!!!!!! وای به حال خدمات پس از فروش و تامین قطعات و غیره ……. Email : [email protected]
سلام به همه ماشین بازا….
یه سوال تخصصی:
من رفتم نگین خودرو این ماشینو ثبت نام کنم…ولی متوجه شدم
تلیسمانی که وارد ایران میشه اونی نیست که تو فرانسه تولید میشه…
سیستم ۴ کنترل نداره؛رادار جلو نداره؛…
یه لحظه با خودم گفتم نکنه این چیزی که میاد ایران هم آپشناش دست کاری شده باشه هم سیستم موتوری؟
نکنه اونی که روز اول آوردن و همه خبرنگارا تستش کردن و درموردش مطالب مهیج نوشتن با اونی که الان به من میخوان بدن فرق داشته باشه..؟
با دودلی اومدم بیرون…
از دوستان میخوام کمکم کنن…
چون واقعا دلم توش گیر کرده…
لام به همه ماشین بازا….
یه سوال تخصصی:
من رفتم نگین خودرو این ماشینو ثبت نام کنم…ولی متوجه شدم
تلیسمانی که وارد ایران میشه اونی نیست که تو فرانسه تولید میشه…
سیستم ۴ کنترل نداره؛رادار جلو نداره؛…
یه لحظه با خودم گفتم نکنه این چیزی که میاد ایران هم آپشناش دست کاری شده باشه هم سیستم موتوری؟
نکنه اونی که روز اول آوردن و همه خبرنگارا تستش کردن و درموردش مطالب مهیج نوشتن با اونی که الان به من میخوان بدن فرق داشته باشه..؟
با دودلی اومدم بیرون…
از دوستان میخوام کمکم کنن…
چون واقعا دلم توش گیر کر
سلام شما موتور۱۶۰۰توربو فولشو بخر،نگین خودرو شرکت واردکننده است نه مونتاژکننده،تو ماشینای۲۰۰تومانی یه سروگردن ازهمشون بالاتره
یه اروپایی فوق العاده
باسلام به دوستان گرامی
من این ماشینو آذرماه ۹۵ خریدم مدل ۲۰۱۶ باموتور۱۶۰۰ توربوشارژ سقف پانوراما ودنیایی ازامکانات فوق العاده.تجربه سواری آزرا،سوناتا،اپتیماولیفان۸۲۰وتواین چندسال داشتم،اگه دنبال خرید یه خودروی کاملا بروز ،ایمن کم مصرف وشیک هستید تالیسمان بهترین گزینه موجوده،موتور۱۶۰۰سی سی که درحد۲۴۰۰ اپتیما جواب میده،پشت رولی کاملا قرص وراحت،سیستن صوتی فوق العاده،مصرف جاده ای زیر۶تا،ناگفته نماند قیمت پلاک منطقه این خودرو حدود۱۱۰ میلیون تومانه که باتفاوتی صدمیلیونی توسط نگین خودرو واگذارمیشود……
سلام کیان جان
من توی ۲ راهی گیر کردم شدید….
از طرفی با خودم میگم اگه بخوام ۲۰۰ پول بدم آریون هم بازار دسته دوم خوبی داره هم منو ارضا میکنه…از بازار دسته دوم تالیسمان میترسم…
از طرفی میترسم این ماشین به طور سفارشی با کیفیت پایین برای بازار ایران آماده شده باشه…چون از وارد کننده های ایرانی هیچ چیز بعید نیست…
بدجوری گیر کردم…عاشقش شدم ولی عقل جلومو میگیره…
من موندم چرا تمام اطلاعات تو سایتهای ایرانی چیزایی هست که به راحتی در گوگل پیدا میشه.
لطفا از اخبار جدید ایران اطلاع رسانی کنید که مثلا مگان جدید هم وارد میشود؟
مسئولین هم که مردم و نامحرم میدونند
چرا پخشش عمودیه مثل ماشینای دیگه نیست/
طرف میاد میگه موتور با این حجم کم ضعیفه . من نمیدونم رو چه حساب ماشین ۲۰۰اسبی با دوتا توربو شارژ که به سرعت ۲۳۰کیلومتر میرسه میگن ضعیفه
محشره این ماشین..همه چیزش عالیه