واکنش تند هنرمندان به حیوان آزاری وحشیانه در گلستان +عکس

0

در پی پخش ویدیویی از حیوان آزاری که در استان گلستان اتفاق افتاده است هنرمندان با قرار دادن تصاویری در صفحات اینستاگرامشان نسبت به این فاجعه اظهار تاسف کردند و خواستار پیگیری این اتفاق تلخ شدند.

حیوان آزاری بهرام محمد عوض زاده اینستاگرام بازیگران اخبار گلستان اخبار گرگان

امیر تتلو:

بعضى از ما انسانها بسیار حیوان تر از بعضى حیوان ها هستیم ! پس باید به همنوع خودمون احترام بذاریم…

شاید میشه گفت کثیف ترین و وحشتناک ترین ویدئویى بود که تا حالا دیدم و مطمئنم طبیعت تقاص این ویدیو رو بدجورى ازمون میگیره اگه تقاص این سگ بیچاره رو از این شیاطینى که باهاش اینکارو کردن نگیریم !

خدایا هممون رو ببخش و به راه راست هدایت کن و از این وضع اسف بار وحشیانه نجاتمون بده.

حیوان آزاری بهرام محمد عوض زاده اینستاگرام بازیگران اخبار گلستان اخبار گرگان

رضا کیانیان:

سلام به همه تون که با مسئولیت و دلسوزى کامل ماجرای حیوان آزارى دیروز رو پیگیری کردید و در عرض چند ساعت نشانی کامل عامل خشونت رو پیدا کردید!

این یعنی احساس مسئولیت ! نام و نام خانوادگی: بهرام محمد عوض زاده /متولد: ۱۳۴۱/نام پدر: شیری / ساکن روستای گونیلی/ از شهرستان کلاله استان گلستان…

من این ویدئو رو به خواهش یکی از دنبال کنندگانم در صفحه اش دیدم و به اندازه اى حالم بد شد که تمام دیروزم رو به تباهی کشوند. من هم اون رو به اشترک گذاشتم و بعد به درخواست چند نفر از روی صفحه برداشتم و هنوز شب به اتمام نرسیده بود که آدرس و مشخصات پیدا شد!باید از پولاد کیمیایی عزیزم و یغما گلرویی مهربان تشکر کنم که آنها هم با پیگیری مسئولانه خود این ماجرای غم انگیز را دنبال کردند.

چندی پیش درباره کشتار بی رحمانه مرغان مهاجر فریدون کنار مطلبى نوشتم و دست بر قضا همین دیروز، از طرف خانم ابتکار یک تقدیر نامه برای من فرستاده شد به امضای خانم مظفری معاون آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست؛ ضمن تشکر از ایشان ، خواهش می کنم این ماجرا را هم پیگیری کنند و گزارشش را به مردم بدهند.  دیگر اینکه لوایحی به مجلس بدهید تا قوانینی در راستاى حمایت از حیوانات که جزء  جدایى ناپذیرمحیط زیست هستند به تصویب برسد.

حیوان آزاری بهرام محمد عوض زاده اینستاگرام بازیگران اخبار گلستان اخبار گرگان

نعیمه نظام دوست:

دوستان عزیزم بازم حالم بده از سنگدلی بعضی از آدمها. البته اگه بشه اسمشون رو گذاشت آدم ،شما بعضیها با داعش چه فرقی دارید؟ اونا انسانهای بیگناه و بی دفاع رو میکشند و شما بعضیها حیوانات بیگناه شایدم ازتون برمیاد که انسانهای بیگناه رو بکشید ،نمیدونم به خدا قضاوتتون نمیکنم که خدا جوابتون رو بده و باز هم آزار حیوانات اون هم سگ ،،،،که من و غمگین تر کرد ، به کی باید بگیم حرف دل رو که تورو خدا اینکار درست نیست حیوانات بی زبان و بیگناه رو آزار ندین و نکشید خداوند جواب اینکار زشت و میده و جلوی چشمتون عزیزانتون رو به همین شکل ازتون میگیره .از خشم خدا بترسید و هم به انسانها و هم به موجودات بی گناه و بی پناه آسیب نرسونید. به خدا گناه داره ، در حدیث آمده است که در راه پیشروی برای فتح مکه، لشگر پیامبر (ص) به سگی‌ که چند توله داشت رسید. پیامبر (ص) نه تنها دستور دادند که کسی‌ به آن سگ و توله‌هایش آسیبی‌ نرساند، بلکه شخصی‌ را کنار سگ گماردند تا از این امر اطمینان حاصل کنند.

در اسلام بر مهربانی به حیوانات و ظلم نکردن به آنها تاکید شده است. ولی‌ به رغم تعالیم اسلامی و مهربانی و لطفی‌ که پیامبر (ص) به حیوانات و حتی سگ‌ها نشان میدادند، قانون ممنوعیت‌ها و مجازاتهای را برای داشتن سگ و در رابطه با رسیدگی به نقل و انتقال آنان تعیین کرده است. از این بدتر آنکه فعالیت وسیعی برای از بین بردن تمام سگ‌های بی‌ پناه در جریان است. بعضی مردم ایران نیز در کشتن سگ‌ها و حتی با پاداش هایی برای این کار تشویق شده‌اند. بسیاری از این تلاش‌های بیرحمانه چیزی جز زجر و شکنجه طولانی قبل از مرگ برای این حیوانات بی‌ پناه و گرسنه به همراه ندارد.

با توجه به دیدگاه‌های اسلام که برای ما قابل درک و محترم هستند با توجه به دستورات خدا و دین اسلام باید برای ما جان مخلوقات بیزبان خداوند نیز ارزشمند باشد و کشتار و رساندن آسیب و درد به آنان گناه محسوب میشود. ما به عنوان شهروندانی بدون هیچ ارتباطی‌ جز با وجدان خود از رئیس محیط زیست تقاضا داریم که از کشتن غیر ضروری حیوانات و به ویژه سگ‌ها دوری نماید و حتی با آن مقابله کند.

دوستان عزیزم لطفا به اشتراک بگذارید.

حیوان آزاری بهرام محمد عوض زاده اینستاگرام بازیگران اخبار گلستان اخبار گرگان

پریناز ایزدیار:

لطفاً انسان باشیم ، اشرف مخلوقات بودن یعنى ما وظیفه داریم نه فقط از هم نوع خودمون از تمام موجودات روى کره زمین محافظت کنیم ??

پ ن : این ویدیو حمایتى رو به جاى ویدیوى کثیف حیوان آزارى اخیر گذاشتم چون باور دارم انسانیت نمرده چون فکر میکنم ما میتونیم با عشق و محبت جلوى وحشیگرى بایستیم ، نفرین و لعنت بى فایده ست از خودمون از فرزندانمون از بچه هاى کوچک اطرافمون شروع کنیم. بهشون عشق به حیوانات و طبیعت رو یاد بدیم شاید نسل هاى بعد کمتر شاهد این بى مهرى ها باشند . ? صداى بى صدایان باشیم

ما خواهان پیگیرى این جنایت و دستگیرى این موجودات انسان نما هستیم .دوستان لطفاً تو کامنتهاتون احترام دین و اعتقادات همدیگر رو نگه دارید.

حیوان آزاری بهرام محمد عوض زاده اینستاگرام بازیگران اخبار گلستان اخبار گرگان

شهرزاد عبدالمجید:

تو میتونى با حیوان آزارى مبارزه کنى،از همین امروز شروع کنید……از همین امروز اجازه ندیم حیوانات را اذیت کنن. حیوانات را حمایت کنیم ما صداى اونها هستیم وباشیم ……حیوان آزارها انسان نیستند هیولا هستن

حیوان آزاری بهرام محمد عوض زاده اینستاگرام بازیگران اخبار گلستان اخبار گرگان

مریم امیرجلالی:

یکی ازاین جلاد که عمل زشت حیوان ازاری انجام داده بپرسه جای توتنگ شده که این چنین بااین حیوان زبان بسته برخورد کردی ؟…

حیوان آزاری بهرام محمد عوض زاده اینستاگرام بازیگران اخبار گلستان اخبار گرگان

سیما تیرانداز:

تو می تونی با حیوان آزاری مبارزه کنی

من نمی تونم

از همین امروز شروع کن و صدای من باش

حیوان آزاری بهرام محمد عوض زاده اینستاگرام بازیگران اخبار گلستان اخبار گرگان

آناهیتا همتی:

هیولای سگ آزار را مجازات کنید

حیوان آزاری را ممنوع کنید

بازداشت عامل حیوان‌آزاری گلستان و درخواست برای اشد مجازات

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از بازداشت عامل حیوان آزاری در استان گلستان خبر داد که فیلم آن روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد.

سرهنگ حمیدرضا خیلدار با اشاره به اینکه بعد از ظهر روز گذشته در تلگرام فیلم دردناکی از آزار و اذیت سگ را دیدم، گفت: بلافاصله با پلیس امنیت استان گلستان صحبت کردم و با ردیابی صورت گرفته متوجه شدیم که این فیلم مربوط به شهر کلاله استان گلستان است.

وی با بیان اینکه با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان به منظور اخذ هرچه سریعتر دستور قضایی تماس گرفته شد، اظهار کرد: در کمتر از ۲۴ ساعت فرد متخلف دستگیر شد و سگی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود تحت تیمار قرار گرفته تا به زندگی بازگردد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه سه نفر در خودرو حضور داشتند، گفت: عامل اصلی، ضارب است که حکم علیه او صادر خواهد شد و سازمان حفاظت محیط زیست نیز درخواست اشد مجازات را برای این فرد دارد، چون با انتشار فیلم آزار و اذیت سگ، باعث تشویش اذهان عمومی شده و روحیه شهروندان را جریحه دار کرده است.

خیلدار با بیان اینکه از دادستان شهرستان کلاله نیز درخواست برخورد قاطع کرده‌ایم، اظهار کرد: زمانی که متخلفان در فضای مجازی اقدام به انتشار فیلم می‌کنند، جرائم آنها چندین برابر تخلفاتی است که در خفا صورت می‌گیرد چون با انتشار فیلم در فضای مجازی متخلفان دیگر را نسبت به تخلف جری می‌کنند و این اقدام به نوعی دهن کجی به قانون محسوب می‌شود. در حالی که متخلفان نمی‌توانند هر کاری که دلشان بخواهد انجام دهند زیرا سازمان حفاظت محیط زیست سریعا آنها را شناسایی کرده و برخورد قاطعی با آنها خواهد داشت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه آزار و اذیت سگ صورت گرفته و تشویش اذهان عمومی انجام شده، دست قاضی باز است که جریمه نقدی سنگین و حتی سه ماه حبس را برای متخلف صادر کند.

خیلدار درباره وضعیت هوشیاری و سلامت روان عامل حیوان آزاری گفت: اینکه فرد در آن مقطع هوشیار یا مست بوده مساله فنی است که بعدا مشخص خواهد شد، اما آنچه روشن است این است که تخلف صورت گرفته و یگان حفاظت محیط زیست قاطعانه و سریعا فرد متخلف را بازداشت و به مراجع قضایی معرفی کرد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در خاتمه با تاکید بر اینکه هیچ تخلفی از دست یگان حفاظت محیط زیست خارج نمی‌شود، اظهار کرد: یگان حفاظت محیط زیست ۹۵ درصد تخلفات منتشر شده را شناسایی و علیه متخلفان اعلام جرم می‌کند. همچنین با همکاری معاونت عملیاتی پلیس فتا بدون فوت وقت اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

حیوان آزاری بهرام محمد عوض زاده اینستاگرام بازیگران اخبار گلستان اخبار گرگان

بهرام محمد عوض زاده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ