دختر والیبالیست نکایی ، قربانی دام شیطانی + عکس

0

حادثه سقوط مرگبار والیبالیست ۱۷ ساله نکایی به نام فائزه قاضی پور ، صبح پنجشنبه گذشته رخ داد. دختر نوجوان بر اثر سقوط از طبقه پنجم ساختمان جان خود را از دست داد و پرونده‌ای جنایی را مقابل کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داد.

دوست پسر بیوگرافی فائزه قاضی پور اخبار نکا

کارآگاهان پس از حضور در محل و تحقیق از مالک ساختمان متوجه شدند روز حادثه کلید خانه در اختیار دوست او به نام سعید بوده است. با این اظهارات سعید تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

متهم در مواجهه با دلایل پلیسی، بناچار سکوت خود را شکست و گفت: ورزشکار هستم و در زمینه فروش داروها و مکمل‌های ورزشی فعالیت دارم. چند روز پیش با دختر والیبالیست آشنا شدم و با این ترفند که می‌خواهم رژیم غذایی بدنسازی به او بدهم، او را به آپارتمان کشاندم. او بدون اطلاع از نیت شومی که در سر داشتم، وارد خانه شد و وقتی به نیت من پی برد، به سمت پنجره دوید و خود را به پایین پرت کرد.

گلی ازگلی، مربی تیم والیبال ذوالفقار نکا به جام‌جم گفت: ازدو سال پیش فائزه شاگردم شد و عضو تیم والیبال نوجوانان استان مازندران بود. در اردوهای انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان نیز حضور داشت. سه جلسه در هفته در باشگاه ورزشی‌ام تمرین می‌کرد. همیشه راس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح سر تمرین می‌آمد و حتی به عنوان کمک مربی در کنارم بود.

وی اضافه کرد: صبح پنجشنبه منتظر فائزه بودم که مادرش تماس گرفت و گفت فائزه از ساختمانی سقوط کرده است. به بیمارستان رفتم و با جسد دختر نوجوان روبه‌رو شدم. این مربی تصریح کرد: در گفت‌وگو با دوستان فائزه متوجه شدم هشت روز پیش فائزه به آنها گفته با مردی آشنا شده که قرار است از او داروی بدنسازی بگیرد. همسایه‌ها دیده‌اند که روز حادثه متهم و مرد دیگری شاگردم را به زور به ساختمان برده‌اند، اما ازترس شهادت نمی‌دهند. کوله‌پشتی و کفش‌های شاگردم در راه پله همان خانه افتاده بود.

سرهنگ احمد رضا رستمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران نیز به جام‌جم گفت: متهم پرونده دستگیر شده و در بازجویی‌ها اعترافاتی در این باره داشته که با دستور قضایی در بازداشت است.

منبع : جام جم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ