Galaxy S7 نیامده ۵۰ درصد تخفیف خورد

0

آن دسته از کاربرانی که ساکن کشور آمریکا هستند و تمایل دارند پرچمدار جدید گوشی‌های سامسونگ را خریداری کنند، گزینه مناسبی پیش‌روی آنها قرار گرفته است.

شرکت سامسونگ اعلام کرد کاربرانی یکی از گوشی‌های هوشمند آن را خریداری کنند، برای گوشی دوم می‌توانند تخفیف ۵۰ درصدی را در اختیار بگیرند.

بر این اساس اگر کاربران گوشی هوشمند Galaxy S7 یا S7 edge را خریداری کنند، برای در اختیار گرفتن گوشی دوم می‌توانند از مزایای تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند.

قیمت گلکسی S7 Samsung Galaxy S7

شرکت مخابراتی Sprint اعلام کرد که در کنار سامسونگ این طرح را عملی می‌کند. در بیانیه این اپراتور گفته شد: «دو گوشی هوشمند Galaxy S7، Galaxy S7 edge یا هر مدل دیگری که می‌خواهید را در اختیار بگیرید. در این قرارداد می‌توانید برای خرید گوشی دوم تخفیف ۵۰ درصدی را از آن خود کنید».

این اپراتور موبایلی طرح دیگری را با نام Galaxy Forever به اجرا رسانده است که به شما امکان می‌دهد پس از پرداخت ۱۲ قسط از گوشی هوشمندی که طی قرارداد مخابراتی دو ساله خریداری کرده‌اید، آن را تحویل دهید و گوشی جدید را با مشخصات مورد نظر خود انتخاب کنید.

بر این اساس شما می‌توانید مدل قدیمی گوشی سامسونگ را به یکی از فروشگاه‌های این شرکت مخابراتی تحویل دهید و در عوض Galaxy S7 یا S7 edge را در اختیار بگیرید. سال آینده هم می‌توانید با همین طرح صاحب Galaxy S8 شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ