یحیی گل محمدی و همسرش کنار ساحل +بیوگرافی

0

یحیی گل‌محمدی Yahya Golmohammadi (متولد ۲۸ اسفند ۱۳۴۹ – اردبیل) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است. وی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان و صباباتری و همچنین ۷۴ بازی و ۵ گل ملی را دارد.

گل‌محمدی مربی‌گری را در تیم تربیت یزد در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد، وی در مرداد ۱۳۸۹ به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران انتخاب شد، گل‌محمدی در سال ۱۳۹۰ به عنوان دستیار علی دایی در تیم راه‌آهن به فعالیت پرداخت، در خرداد ۱۳۹۱ وی به عنوان سرمربی تیم صبای قم انتخاب شد اما وی در مهر ماه سال ۱۳۹۱ از این تیم جدا و به عنوان دستیار به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

همسر یحیی گل محمدی خانواده یحیی گل محمدی پسر یحیی گل محمدی بیوگرافی یحیی گل محمدی اینستاگرام یحیی گل محمدی Yahya Golmohammadiinstagram yahyagolmohammadi

پس از پایان نیم فصل سال ۱۳۹۱ با برکناری مانوئل ژوزه، گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد.گل‌محمدی ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۱ در برنامه ۹۰ از سرمربی‌گری پرسپولیس کناره گیری کرد اما این استعفاء مورد پذیرش مدیر عامل این تیم قرار نگرفت پس از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی و باخت تیم گل محمدی، وی مورد انتقاد شدید پیشکسوتان باشگاه قرار گرفت و با وجود اینکه در مدتی که سکان هدایت پرسپولیس را در دست داشت فقط دو باخت را در کارنامه خود یدک می‌کشید در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۹۲ بار دیگر استعفای خود را تسلیم محمد رویانیان کرد و ازاین تیم جدا شد. باآغاز فصل سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس یحیی گل محمدی سرمربیگری تیم فوتبال نفت تهران را پذیرفت. او حتی در هفته ششم لیگ برتر ایران توانست تیم سابقش را با تک گل دقیقه ۹۲ علی قربانی شکست دهد و در جدول رده‌بندی با سه امتیاز بیشتر، سه پله بالاتر از پرسپولیس علی دایی قرار بگیرد.

وی در بهمن ۱۳۹۳ از طرف کانون مربیان فوتبال ایران به‌عنوان بهترین سرمربی ماه انتخاب شد.

گل‌محمدی در فصل ۹۴-۱۳۹۳ با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد و در لیگ برتر نیز مقام چهارم را کسب کرد.

او در فصل ۹۵-۱۳۹۴ برای دومین سال پیاپی تیم ذوب‌آهن را به مقام قهرمانی در مسابقات جام حذفی رساند.

یحیی گل محمدی با انتشار عکس زیر در اینستاگرام به مناسبت تولد همسرش به وی تبریک گفت.

همسر یحیی گل محمدی خانواده یحیی گل محمدی پسر یحیی گل محمدی بیوگرافی یحیی گل محمدی اینستاگرام یحیی گل محمدی Yahya Golmohammadi
یحیی گل محمدی و همسر و دخترش

یحیی گل‌ محمدی با اشاره به دربی حساس پایتخت که قرار است اواخر این ماه برگزار شود، گفت: «امیدوارم این بازی برنده داشته باشد و تماشاگران از دیدن یک بازی هیجان‌انگیز لذت ببرند.»

 گل‌محمدی که سابقه گل زدن در دربی را هم دارد، در مورد این بازی و مسائل مختلف دیگر صحبت کرد. او در مورد وضعیت ذوب‌آهن هم حرف می‌زند.

 * فکر می‌کنی دربی این بار چطور از آب دربیاید؟

– من هم مثل همه طرفداران فوتبال امیدوار هستم که این بازی با مساوی تمام نشود و برنده داشته باشد. امیدوارم آنهایی که به ورزشگاه می‌روند و همچنین بیننده‌های تلویزیون یک بازی زیبا را شاهد باشند و از تماشای این مسابقه لذت ببرند. به‌ هر ‌حال من پرسپولیسی هستم و دوست دارم تیم محبوبم برنده شود.

 * ولی خیلی‌ها معتقدند دربی مساوی می‌شود؟

– این به خاطر تساوی‌های زیاد در سال‌های اخیر است. واقعاً مردم از مساوی خسته شده‌اند و امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد و دربی برنده داشته باشد.

 * به‌ عنوان یک پرسپولیسی برای استقلالی‌ها کری نمی‌خوانی؟

– من زیاد اهل کری ‌خواندن نیستم البته همسرم کمی استقلالی است و برای همدیگر کری می‌خوانیم. جدا از این بحث‌ها امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم و همه از تماشای دربی لذت ببرند.

 * شیرین‌ترین خاطره‌ات از دربی تهران در زمان بازیگری‌ات چیست؟

– من صدمین گل دربی را زدم که آن مسابقه را با گل‌های من و بهنام ابوالقاسمپور بردیم. گل زدن در دربی افتخار بزرگی است و فکر می‌کنم زدن صدمین گل دربی شیرین‌ترین خاطره من از این مسابقه بود.

همسر یحیی گل محمدی خانواده یحیی گل محمدی پسر یحیی گل محمدی بیوگرافی یحیی گل محمدی اینستاگرام یحیی گل محمدی Yahya Golmohammadi
 * نتیجه دربی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

– نتیجه این بازی ربطی به شرایط تیم‌ها یا بازیکنان ندارد. هر تیمی که بتواند از لحاظ روحی و تمرکزی، شرایط بهتری داشته باشد، شانس بیشتری برای برد خواهد داشت.

 * در مورد دیدار با ملوان و اینکه توسط داور مسابقه اخراج شدی بگو؟

– من معتقدم پنالتی ملوان صحیح نبود، به همین دلیل واکنش نشان دادم و داور هم اخراجم کرد. تیم ما امسال از داوری خیلی ضربه دید و تحمل این اشتباهات حدی دارد. من امیدوارم عملکرد داوران به ‌صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد تا اشتباهات کمتر شود.

 * برد به موقعی بود، درست است؟

– بله، برد به موقعی بود و بچه‌ها خوب بازی کردند، خصوصاً در نیمه دوم البته در نیمه اول شاهد بازی خوبی از هر دو تیم نبودیم ولی ذوب‌آهن در نیمه دوم با وجود شرایط نامناسب زمین و همچنین جو ورزشگاه که به ضررمان بود، بازی خوبی را انجام داده و باید از تلاش بازیکنانم تشکر کنم. این ۳ امتیاز برای ما با ارزش بود و امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

خبرورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ