عکس جدید و دیدنی از مهدوی کیا با همسر و دخترش + بیوگرافی کامل

3

بیوگرافی :

مهدی مهدوی‌کیا متولد ۲ مرداد ۱۳۵۶ – شهر ری اصالتاً اهل اراک  کاپیتان اسبق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران و سفیر کنونی قاره آسیا در فوتبال پایه است. او در باشگاه‌های بانک ملی، پرسپولیس، بوخوم و هامبورگ، اینتراخت فرانکفورت آلمان و داماش گیلان بازی کرده‌است. او در سال ۲۰۰۳ از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بازیکن برتر فوتبال آسیا شناخته شد. هواداران هامبورگ به او لقب موشک ایرانی داده بودند.

همسر مهدوی کیا همسر فوتبالیستها نامزد مهدوی کیا عسل مهدوی کیا زن مهدوی کیا دختر مهدوی کیا خانواده مهدوی کیا بیوگرافی مهدی مهدوی کیا بیوگرافی بازیکنان ازدواج مهدوی کیا

مهدوی‌کیا در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲از فوتبال خداحافظی کرد.

او دو بار در فصل‌های ۲۰۰۳-۲۰۰۲ و ۲۰۰۴-۲۰۰۳ از سوی هواداران هامبورگ به عنوان بهترین بازیکن این تیم انتخاب شد و یک بار هم از سوی نشریه معتبر کیکر عنوان بهترین بال راست بوندسلیگا را به دست آورد. از دیگر افتخارات ورزشی مهدوی‌کیا انتخاب در لیست ۱۱ نفره تیم منتخب قرن هامبورگ در کنار بازیکنان بزرگی مانند فان در فارت می‌باشد که در جشن ۱۲۵ سالگی هامبورگ از طرف این باشگاه اعلام گشت.

مهدوی‌کیا در نظرخواهی فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال جهان در ابتدای سال ۲۰۱۰ به عنوان بیست و هفتمین بازیکن محبوب جهان انتخاب شد .

تصویری از بازیکن سابق پرسپولیس در صفحات اجتماعی پخش شده است که وی را در کنار دخترش عسل که سگی را بغل گرفته است نشان می دهد.

همسر مهدوی کیا همسر فوتبالیستها نامزد مهدوی کیا عسل مهدوی کیا زن مهدوی کیا دختر مهدوی کیا خانواده مهدوی کیا بیوگرافی مهدی مهدوی کیا بیوگرافی بازیکنان ازدواج مهدوی کیا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. ما اعراب جاهلی و غرب زده نیستیم . می گوید

    مهدوی کیا و خانوادش یک پا اعراب جاهل و غرب زده اند … ولی ما نیستیم .
    .عرب در دوران جاهلیت وعده ها و وعید (تهدید) هاى خداوندى را مورد اهمیت قرار نمى دادند و آنها را تکذیب مى نمودند. «یظنون بالله غیر الحق ظن الجاهلیه؛ آنان گمان ناحق درباره خدا (و وعده ها و وعیدهاى او) که همان گمان جاهلیت است دارند.» (آل عمران/ ۱۵۴)
    ۲- در دوران جاهلیت حکم بر مبناى هوى رائج بوده است. «و ان احکم بینهم بمآ انزل الله و لا تتبع اهوآئهم و احذرهم ان یفتنوک عن بعض مآ انزل الله الیک، فان تولوا فاعلم انما یرید الله ان یصیبهم ببعض ذنوبهم و ان کثیرا من الناس لفاسقون* افحکم الجاهلیه یبغون و من احسن من الله حکما لقوم یوقنون؛ و اینکه میان آنان مطابق آنچه که خدا نازل نموده است،حکم کن و از هوى هاى آنان پیروى منما و بر حذر باش از اینکه تو را از بعضى حقایق فرستاده شده از طرف خداوندى به سوى تو منحرف نمایند. اگر آنان از تو روى گرداندند، بدان که خداوند می خواهد آنان را به مجازات بعضى از گناهانشان گرفتار بسازد و قطعا عده کثیرى از مردم فاسقند. آیا آنان حکم جاهلیت را می خواهند و کیست بهتر از خداوند در حکم فرمودن براى کسانى که یقین آورده اند.» (مائده/ ۴۹- ۵۰)
    ۳-بى پروائى زنان در ظهور در میان مردم از مختصات جاهلیت بوده است. «و قرن فى بیوتکن و لا تبرجن تبرج الجاهلیه الاولى؛ اى زنان پیغمبر در خانه هاى خود مستقر باشید و مانند ظهور در دوران جاهلیت اولى در میان مردم ظاهر نشوید.» (احزاب/ ۳۳) مقصود از جاهلیت اولى، دوران تاریک جاهلیت پیش از بعثت پیامبر اکرم (ص) می باشد. در حقیقت مقصود از «اولى» گذشته و قدیم است. البته اقوال دیگر نیز در تفسیر «اولى» وجود دارد که به قول مرحوم علامه طباطبائى مستند به دلیل نمى باشند.

  2. sharifirad می گوید

    متاسفم برای این سگ بازهای کثیف و متاسفم برای امثال ما که اینها راالگو قرار داده بودیم یه مشت سگ باز خاک تو سرما واقعا
    و بعدش متاسفم برای روزنامه ها و سایت ها و … که عکس یه مشت سگ باز را چاپ می کنند واقعا کههههههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. زهرا می گوید

    واقعا که سگ توی دین مقدس اسلام نجس شمرده شده و اینکه خیلی از بازیگرها هنرمندای دیگه این حیوون رو تو بغل میگیرن نشون از بی اعتقادیشون به دینی هست که به ارث شون رسیده