برای پسردار شدن این گیاه را بخورید

1
انتخاب در داشتن فرزند دختر یا پسر، از قدیم‌الایام جزو آرزوهای بشر بوده و بسیاری از والدین، علاقمند به تعیین این جنسیت هستند. نتایج یک مطالعه علمی‌پژوهشی نشان می‌دهد که شاید گیاه دارویی رازک، بتواند به این والدین کمک کند!
دوران بارداری دارو گیاهی برای پسردار شدن خواص رازک پسر دار شدن برای پسردار شدن چه بخوریم

رازک، گیاه دارویی مهمی است که از آن برای درمان بیماری های مختلف از جمله اختلالات تولید مثلی استفاده می‌گردد.

با توجه به این خاصیت گیاه دارویی رازک و همچنین نظر به این که داشتن فرزندان سالم با جنسیت دلخواه یکی از آرزوهای بزرگ هر زوج می‌باشد، یکی از پژوهشگران کشورمان در پژوهشی جالب، تاثیر عصاره این گیاه را بر نسبت جنسیت نوزادان در حیوانات مدل مورد مطالعه و آزمایش قرار داده است.

در این مطالعه تجربی، عصاره الکلی گیاه دارویی رازک که نام علمی آن Humulus lupulus می باشد در سه سطح ۵۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلی گرم بر کیلوگرم تهیه شد و تاثیر آن بر نسبیت جنسیت نوزادان ۸۰ سر موش کوچک آزمایشگاهی بررسی گردید. کلیه تجویزها به مدت ۳۵ روز و با استفاده از سوند معده روی گروه های مختلف موش ها انجام گرفت و در روز آخر تجویز، موش‌های نر و ماده از گروه‌های مختلف با هم جفت گیری نموده و پس از تولد نوزادان، نسبت جنسیت آن ها با کمک روش های آماری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

نتایج به دست آمده از این پژوهش نشان می دهد که مصرف عصاره الکلی رازک به ویژه توسط حیوانات ماده به طور معنی داری باعث افزایش نسبت جنسیت نوزادان نر در این حیوانات مدل می گردد.

طبق بیان پژوهشگران، چنین اثری احتمالا به دلیل تاثیرات آرام بخشی عصاره گیاه دارویی رازک و هم چنین وجود املاح پتاسیم و تاثیر این گیاه در افزایش pH محیط واژن و رحم می باشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سید می گوید

    کانال فرمول پسر دار شدن با نسخه مادر بزرگ
    اولین فرمول خاص و قدیمی برگرفته از طب کهن
    در کانال تلگرام سرچ کنید
    فرمول پسردار شدن با نسخه مادربزرگ
    ارتباط با ما و مشاوره