عرضه ۵۵۰۰ تن برنج آمریکایی در بورس کالا

0

به گزارش ساتین، این محموله برنج در تالار محصولات کشاورزی به قیمت پایه ۲۳هزار و ۵۰۰ریال عرضه شد. تا لحظه تنظیم این خبر مسئولان بورس کالا جزئیاتی از نحوه معامله و خریدار این میزان برنج منتشر نکرده‌اند. اوایل پاییز امسال و پس از سفر رئیس‌جمهور به نیویورک نخستین محموله برنج آمریکایی در بورس کالا عرضه شد و از آن زمان تاکنون چندین محموله دیگر برنج آمریکایی در بورس کالای ایران دادوستد شده است.

پذیرش یک محصول پتروشیمی کره‌جنوبی در بورس کالا

پلی پروپیلن وارداتی گرید R200 تولیدی شرکت هیوسانگ کره‌جنوبی در بورس کالای ایران پذیرش شد. به گزارش همشهری، طبق اعلام بورس کالا شرکت هیوسانگ کره‌جنوبی به‌عنوان یکی از برترین گروه‌های تجاری در کره‌جنوبی قلمداد می‌شود و محصولات این شرکت در بیش از ۵۰نمایندگی در سراسر قاره‌های آمریکا، آسیا، اروپا و در ۱۳۰کشور در سراسر جهان عرضه می‌شود.

دلایل خروج سهام ۱۴شرکت از بازار پایه فرابورس

مدیر نظارت سازمان بورس مزیت‌های انتقال ۱۴شرکت بازار پایه عادی به بازار پایه توافقی فرابورس را اعلام کرد. به گزارش سایت بورس۲۴، محمودرضا خواجه نصیری با اشاره به این مطلب که در انتقال شرکت‌های بازار پایه‌ای عادی به توافقی، هیچ‌گونه اخراج یا تنزل رتبه‌ای صورت نگرفته، گفت: در شرکت‌های مذکور هیچ‌گونه انتقال بازاری صورت نگرفته و آنها اخراج نشده‌اند، بلکه فقط نوع معامله این شرکت‌ها تغییر کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ