ایوب پایداری صاحب بستنی میهن و فرامرز پایداری صاحب دومینو +عکس

27

ایوب پایداری متولد کجاست ، ایوب پایداری میهن ، ایوب پایداری کندری ، ایوب پایداری اهل کجاست

همزمان با حضور هیات دولت در شهرستان اسلامشهر، وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن بازدید از طرح‌های توسعه شرکت میهن شامل کارخانجات پاندا و شهر لبنیات، فاز اول این طرح توسعه را افتتاح کرد.

وزیر صنعت در ابتدای ورود مورد استقبال حاج ایوب پایداری مدیر عامل، ابوالفضل پایداری قائم مقام و علی پایداری عضو هیات مدیره شرکت میهن قرار گرفت و گزارشی از تاریخچه، توانمندی‌ها، امکانات و برنامه های توسعه شرکت به وی ارائه شد.

در ادامه کارخانه پاندا میهن توسط نعمت زاده افتتاح و وی از این کارخانه و همچنین کارخانه بزرگ شهر لبنیات که در حال تکمیل است، بازدید کرد.

صاحب یکی از دفاتر خدمات بیمه در اسلامشهر تعریف می کرد که همه جوانانی که به دنبال کار در این منطقه می گردند فقط یک آروز دارند و آن شروع کار در «کارخانه میهن» است، او می گفت وقتی لیست های بیمه این شرکت رد می شود همه کارمندان  دفترشان باید بسیج شوند تا بتوانند کارهای این مجموعه صنعتی را با تعداد پرشمار کارگران و کارمند انجام دهند؛ کارخانه ای با بیش از ۹ هزار کارگر که باید از آن به عنوان بزرگ ترین واحد صنعتی حاشیه شهر تهران یاد کرد؛ کارخانه ای که اگر از جاده اسلامشهر به سمت ساوه حرکت کرده باشید عظمت آن را از کنار اتوبان به خوبی می بینید؛ کارخانه بستنی سازی که تصویر آن در ذهن بسیاری از مردم با آگهی های نوستالژیکش نقش بسته است.

واحد تولیدی که صاحب و مدیرعامل آن کسی نیست جز« ایوب پایداری» کارآفرینی که کارش را از بستنی فروشی شروع کرد و همچنان هم خود را «یک بستنی فروش» می داند. او در یکی از مصاحبه هایش گفته: «من از روز اول بستنی فروش بودم و یاد گرفتم به این دولت و آن دولت کاری نداشته باشم و تا به حال ۲۰ تا ۲۵ وزیر، مدیرکل، مسئول، استاندار و فرماندار و… را دیده ام. ما پول های بستنی را روزانه جمع می کنیم و به بانک می دهیم و دوباره همین سریال و برنامه را فردا و فرداهای بعد تکرار می کنیم

کارآفرینان موفق ایرانی شرکت بستنی میهن شرکت بستنی دومینو زندگینامه کارآفرینان ثروت فرامرز پایداری ثروت ایوب پایداری بیوگرافی فرامرز پایداری بیوگرافی ثروتمندان ایران بیوگرافی ایوب پایداری برادران پایداری اخبار اسلامشهر

کافی است سری به سایت کارخانه میهن و صفحه تاریخچه آن بزنید تا در یک تصویر قدیمی ایوب پایداری و برادرش را ببینید که کنار یک یخچال بستنی قدیمی سیار ایستاده اند و مشغول فروش بستنی هستند و یا در عکسی دیگری او را ببینید که چرخ بستنی را در میانه خیابان حل می دهد؛ عکس هایی که نماد روزهای نوجوانی برادران پایداری است که چند سال بعد به فکر راه اندازی کارخانه بستنی افتادند و نخستین سنگ بنای کاخانجات میهن را درسال ۱۳۵۳ در منطقه اسلامهشر و با تولید انواع بستنی های شیری و میوه ای پایه گذاشتند، دورانی که به جز یک کارخانه بستنی سازی در ایران کارخانه دیگری وجود نداشت و بخش مهمی از بستنی های کشور وارداتی بود. نکته که باعث شد برادران پایداری به خصوص ایوب به فکر راه اندازی کارخانه بستنی سازی بیفتند و تلاش کنند با نوآوری در تولید بستنی و تنوع در محصولات، بازار داخلی را متحول کنند؛ او گفته ماموریتش « شادی بخشیدن به مردم با ارائه محصولات نوآورانه و با کیفیتی بالاتر از محصولات مشابه » بوده است و شاید همین روحیه هم بود که باعث شد کارخانه مهین به یکی از بزرگ ترین برندهای تولید بستنی و لبنیات ایران تبدیل شود. محصولات این کارخانه هم اکنون در سراسر کشور و در بیش از ۲۰۰ هزار نقطه به فروش می رسد و براساس آمارهایی رسمی که از سوی مسئولان این کارخانه ارائه شده آن ها برای تولید محصولات مختلف خود روزانه ۱۱۰۰ تن شیر از دامداران دریافت می کنند.

درحال حاضر بیش از ۶۰ نوع بستنی و محصول در کارخانجات میهن تولید می شود و ایوب پایداری علاوه بر بازار داخلی نگاهی وسیعی نیز به صادرات دارد به شکلی که هم اکنون انواع بستنی های میهن به کشورهای حاشیه خلیج ‌فارس، کشورهای آسیای میانه، عراق، کشورهای آسیای جنوب ‌شرقی و چند کشور اروپایی صادر می شود البته او بارها در گفت و گوهایش اعلام کرده است که هدف اول او برای فروش محصولاتش ایران است و بازار داخل کشور.

میهن، کارخانجاتی با ۹۲۰۰ نیرو

کارآفرینان موفق ایرانی شرکت بستنی میهن شرکت بستنی دومینو زندگینامه کارآفرینان ثروت فرامرز پایداری ثروت ایوب پایداری بیوگرافی فرامرز پایداری بیوگرافی ثروتمندان ایران بیوگرافی ایوب پایداری برادران پایداری اخبار اسلامشهر

ایوب پایداری مدیرعامل و بنیانگذار شرکت صنایع لبنی و بستنی میهن از جمله چهره های شاخص و استثنایی صنعت، تولید و کارآفرینی کشور است که از هیچ شروع کرد و حالا بعد از گذشت ۴ دهه تلاش به بزرگ ترین تولید کننده بستنی و شیر استریلیزه در کشور تبدیل شده است با ۶۵ درصد سهم بازار بستنی و ۵۰ درصد سهم بازار تولید شیر استریلیزه؛ آماری که در سایت رسمی کارخانجات میهن به آن ها اشاره شده است. تعداد کارگران و کارمندان کارخانجات میهن هم اکنون بیش از ۹۲۰۰ نفر است؛ ایوب پایداری سال گذشته در یکی از مصاحبه هایش گفته بود ماهانه تنها یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان حق بیمه برای کارگران و کارمندان پرداخت می کنند. نیروی انسانی که چرخ کارخانجات و مجموعه شرکت های وابسته به او را می چرخانند و البته او روی آن ها تعصب بسیاری دارد تاجایی که در طول این سال ها با وجود افت و خیزهای بسیار اقتصادی هیچگاه حاضر به اخراج و کاهش کارگرانش نشده است حتی در شرایط رکود کنونی که از سه سال پیش اقتصاد ایران به شدت درگیر آن شده است و کارخانجات میهن نیز از آسیب های آن در امان نبوده است. او با وجود همه این مشکلات چندی پیش در مصاحبه ای گفت:« حتی اگر تحت فشارهای بیشتر قرار گیرم، هیچ نیرو و پرسنلی را از شرکت حذف و یا تعدیل نخواهدم کرد و اشتغال بالا با این حجم ، برای شرکت در هر حال یک مزیت و افتخار است.»

شهر لبنیات

در حال حاضر میهن با دو کارخانه بزرگ تولید بستنی و لبنیات مشغول کار است و فاز اول سومین کارخانه این مجموعه که « پاندا میهن» نام دارد و بخشی از مجموعه « شهر لبنیات میهن » محسوب می شود که در مردادماه امسال توسط محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد؛ شهری که هم اکنون عملیات ساخت و ساز آن ادامه دارد و به گفته مسئولان شرکت میهن به زودی بخش های دیگر آن نیز افتتاح و به مجموعه میهن اضافه خواهد شد تا تنوع محصولات این شرکت را توسعه دهند؛ قرار است با افتتاح نهایی شهر لبنیات، میهن محصولات لبنی جدیدی همچون ماست، شیر پاستوریزه، دوغ و کره نیز تولید کند. براساس پیش بینی مدیران این کارخانه تا سه سال آینده و با توجه به افزایش تنوع محصولات میزان شیر خام دریافتی این مجموعه از دامداران در روز به ۳ هزار تن خواهد رسید.

در طول بیش از ۴۰ سال گذشته ایوب پایداری برای «تولید بهترین محصول در کارخانجات میهن» همیشه بر استفاده از تکنولوژی های مدرن و به روز و بهترین مواد اولیه از نظر کیفیت تاکید داشته است؛ نکاتی که با نگاهی به کارخانجات میهن و محصولات آن به خوبی روشن است؛ کلیه ماشین آلات این کارخانه از کمپانی تتراپک خریداری و نصب شده است، شیر مورد نیاز کارخانه از معتبرترین دامداری های کشور و زیر نظر بخش کنترل کیفیت کارخانه تامین می شود و همچنین کره کاکائو و پودر کاکائو مورد استفاده شرکت نیز از کارخانه‌ های معتبر هلندی، آلمانی و سوئیسی خریداری می ‌شوند و توجه به این نکات باعث شده است محصولات میهن دارای به روز ترین استاندارهای کیفی مانند ISO9001، HACCP و ISO22000 را داشته باشند.

چالش ها و جدایی دو برادر

در کنار موفقیت های بسیار در سال ها و دهه های گذشته کارخانجات میهن چالش های بسیاری را هم پشت سر گذاشته است که برخی از آن ها داخلی و برخی دیگر وابسته به شرایط اقتصادی کشور در سال های گذشته بوده است؛ برای مثال چالش های ارزی سال های گذشته به خصوص سال های ۹۰ و ۹۱ که به یکباره باعث گران شدن دلار شد، ایوب پایداری و واحدهای تولید او را با مشکل تامین مواد اولیه و … رو به رو کرد زیرا او بخشی از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید بستنی و… را از خارج تامین می کرد و می کند؛ خود او در مصاحبه ای پیش از این درباره زمان گران شدن ناگهانی ارز، گفته  بود:« هر روز تمام وقت در بانک مرکزی برای ارز درحال دوندگی هستم، چرا که این سنگر را باید حفظ کنم تا از سهمیه ارزی غافل نشوم، به ویژه برای تهیه کره که خیلی سخت است.»

علاوه براین در یک سال گذشته کارخانجات میهن به گفته ایوب پایداری از کاهش قدرت خرید مردم هم آسیب دیده است. او چندی قبل در گفت و گوی کوتاهی گفت:« قدرت خرید مردم پایین آمده و به همین خاطر امسال ترجیح دادم باوجود افزایش ۱۵ درصدی قیمت ها همان مبلغ گذشته را برای محصولات حفظ کنم.» پایداری همچنین در این گفت و گو به چالش های صادرات بستنی به عراق در ماه های گذشته به دلیل حضور داعش و ناامنی در این کشور هم اشاره کرده و گفته بود:« تا شرایط امنیتی در داخل عراق عادی نشود، بازار صادارت کالاهای ایرانی به ویژه بازار بستنی صادراتی ایرانی که عمده آن را میهن ارسال می ‌کند، بهتر نخواهد شد، کما اینکه ، پیش بینی می ‌شود امسال با توجه به ادامه نا آرامی‌ های داخلی عراق، صادرات بستنی میهن، حداقل تا یک سوم کاهش یابد.»

با وجود همه این ها بزرگ ترین مشکل ایوب پایداری و کارخانه میهن در این سال ها نه گرانی ارز، تحریم ، رکود و حتی ناامنی در عراق که به دلیل جدایی برادرش از او و شرکت میهن به وجود آمد؛ یار دیرینی که از نوجوانی در بستنی فروشی همراهش بود و در سال های مدیریت کارخانه و راه اندازی، بزرگترین پشتیبان و قائم مقامش محسوب می شد؛ سه سال پیش میانه برادران پایداری شرک آب شد و نهایش به جدایی آن ها رسید؛ پس از این اتفاق برادر کارخانه جدید بستنی دومینو را راه اندازی کرد با لگویی تقریبا شبیه بستنی میهن. فاصله ای که به نظر می رسد ایوب پایداری نارحت از آن باشد؛ او در مصاحبه ای گفت است:« اگر میهن ۳ سال پیش دچار انشعاب نمی شد و خانواده پایداری ها به دو شرکت میهن و دومینو تقسیم نمی شدند، قطعا امروز میهن به سهم ۹۰ درصدی بازار بستنی دست می یافت.»

البته پس از این جدایی ایوب پایداری همه  تلاش و تمرکز خود را روی حفظ یکپارچگی کارخانه میهن و نیروهای انسانی گذاشت و توانست چالش ها را پشت سر بگذارد. خود او گفته است دانش، مهارت، تجربه و عشق کارکنان عوامل اصلی رشد کاخانه میهن در این سال ها بوده است، میهنی که شعار اصلی ایوب پایداری و مدیران اصلی برایش این است:« مصرف کننده ایرانی لایق بهترین محصولات جهان است.

بستنی فروش سیار

هسته اولیه شرکت فرآورده های لبنی میهن در سال ۱۳۵۵ توسط برادران پایداری در اسلامشهر شکل گرفت. ایوب پایداری که یکی از بنیانگذاران این برند است و این روزها سمت مدیرعاملی را بر عهده دارد، در نوجوانی فروشنده سیار بستنی بود. اولین تولیدات شرکت میهن هم کاملا دستی و محدود بود. تولیداتی با مقیاس کوچک، که اکنون مجموعه تولیدی آن در جاده تهران-ساوه مساحتی بالغ بر ۳۵۰ هزار متر مربع دارد و به ادعای این صنایع تولیدی، ۶۵ درصد سهم بازار بستنی در ایران از آن میهن است. البته این برند محصولات لبنی دیگری چون شیر، خامه، کره و پنیر را هم به فهرست تولیداتش اضافه کرده، اما باز هم بستنی هایش هستند که نام میهن را در تمام این سالها بر زبان ایرانی ها جاری کرده اند. براساس یک نظرسنجی در سال ۸۹ درباره بستنیهای محبوب ایرانی، از میان ۲۵ هزارنفری که به پرسش «از کدام برند بستنی میخرید؟» پاسخ داده اند، ۳۴ درصد برند میهن را به عنوان اولین انتخاب خود مطرح کرده اند و بستنی های رنگارنگ میهن اولین انتخاب خوردنی های تابستانه را از آن خود کرده است. حالا بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ نیروی انسانی در بخشهای مختلف این شرکت مشغول به کار هستند و نه تنها دو سایت تولیدی میهن در اسلامشهر و فلاحت فعال است، که بخش توزیع و پخش محصولات هم بر عهده کارکنان شرکت است. میهن سهمی در صادرات خاورمیانه و کشورهای همسایه هم از آن خود کرده و پای محصولاتش به عراق، کویت و جمهوری آذربایجان رسیده است.

کارآفرینان موفق ایرانی شرکت بستنی میهن شرکت بستنی دومینو زندگینامه کارآفرینان ثروت فرامرز پایداری ثروت ایوب پایداری بیوگرافی فرامرز پایداری بیوگرافی ثروتمندان ایران بیوگرافی ایوب پایداری برادران پایداری اخبار اسلامشهر

شرکت لبنیات و بستنی دومینو در دهه مبارک فجر ۱۳۹۱ با حضور دکتر مرتضی تمدن استاندار تهران، مهندس رادمرد، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و گروهی از مقامات استانی و شهرستان اسلام شهر به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کارآفرینان موفق ایرانی شرکت بستنی میهن شرکت بستنی دومینو زندگینامه کارآفرینان ثروت فرامرز پایداری ثروت ایوب پایداری بیوگرافی فرامرز پایداری بیوگرافی ثروتمندان ایران بیوگرافی ایوب پایداری برادران پایداری اخبار اسلامشهرفرامرز پایداری، بزرگ خانواده پایداری و مدیرعامل شرکت دومینو طی سخنانی در این مراسم با اشاره به این که دومینو با سرمایه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیاردتومان با سرلوحه قرار دادن شعار «دومینو، طعمی نو» طی سالجاری به طور مرحله‌ای مورد بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت از عزم این واحد برای تولید ومحصولاتی منطبق با خواست و نیاز مشتریان خبر داد.

دومینو جدا از القاء یک بازی قدیمی به معنی پیشرو و جلودار که در واقع از دل صنایع لبنی میهن برآمده با تامین پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات از کشورهای صاحب فناوری در اروپا، به خدمت گرفتن نیروهای کارآمد و متخصص و استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه سعی در تولید محصولاتی منطبق با ذائقه و سلیقه مصرف‌کنندگان دارد.

بررسی‌های آماری نشان می‌دهد دومینو از راه نرسیده با اتخاذ سیاست‌های متفاوت و ویژه در حوزه تولید و فروش توانسته به سهمی قابل توجه در بازار کشور دست پیدا کند و علاوه بر آن با توان رقابتی بالا، رقبای عمده خود را در این صنعت به بازسازی و نواندیشی و توسعه اهداف تبلیغی برای مقابله با این برند جدید وا داشته است.

این شرکت با تنوع بخشی فراوان در حال حاضر ۶۰ نوع محصول را روانه بازار می‌کند .

تاسیسات تولیدی این شرکت در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار و فضای سرپوشیده‌ای حدود ۱۲ هکتار ایجاد شده که قرار است با آغاز اجرای طرح توسعه شرکت ۵/۱ هکتار دیگر آن ساخته شود.

این مجموعه برای ۱۵۰۰ نفر به طور مستقیم و برای ده هزار نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.

بر اساس اظهارات پایداری این شرکت با ایجاد یک واحد تحقیق و توسعه (R&D) و یک آزمایشگاه مرجع تمام توان خود را معطوف تولید محصولاتی با کیفیت کرده است.

ایجاد شبکه فروش مستقیم با تامین ۲۵۰ دستگاه کامیونت در کنار راه‌اندازی ۱۰ شبکه صادراتی، ۱۰۰ نماینده انحصاری و ۲۰۰ نماینده فروش در مدتی کوتاه در زمره افتخارات «دومینو» است که توزیع فراگیر محصولات در داخل و رسیدن به صادرات ۷ میلیون‌دلاری از دستاوردهای آن بوده است.

کارآفرینان موفق ایرانی شرکت بستنی میهن شرکت بستنی دومینو زندگینامه کارآفرینان ثروت فرامرز پایداری ثروت ایوب پایداری بیوگرافی فرامرز پایداری بیوگرافی ثروتمندان ایران بیوگرافی ایوب پایداری برادران پایداری اخبار اسلامشهر
پایداری سابقه‌ای ۴۰ ساله در صنایع لبنی کشور دارد و به اتفاق برادرش ایوب پایداری بنیان تولید و عرضه محصولات لبنی خاص به ویژه بستنی را با راه اندازی مدرن ترین ماشین آلات روز جهان راه اندازی و امروز حاصل این تلاشها صنعت بستنی کشور را متحول نموده است. وی با اشاره به این که کارخانجات دومینو روزانه ۱۰۰ تن شیرخام را فرآوری می‌کنند چشم‌انداز تعریف شده برای این واحد را رسیدن به جایگاه برند برتر لبنی در شمال‌آفریقا و خاورمیانه توصیف می‌کند.

این مهم قرار است با تمرکز بر خواست و ذائقه مشتریان و حفظ نوآوری در تولید به دست آید که برای انجام این امر برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

عرضه ۴ محصول جدید به بازار که برای اولین بار در کشور تولید شده‌اند گواهی بر پافشاری دومینو برای رسیدن به این هدف‌گذاری است که دست بر قضا خیلی هم موفق بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 27 )
  1. M می گوید

    … این چند روز پیش کلی نیرو اخراج کرد و با … سر کارمنداش در قرار داد و سو استفاده از قرار دادشان آنها رو بیچاره کرد …

  2. اتابک تورک می گوید

    زنذه باد تورکها . واقعا اگه تورکها ثروتشان از تهران جمع کنن فاتحه ی فارسها و تهرانیها خوندس همینها روزی ثروتشان رو در مناطق تورک سرمایه گذاری خواهند کرد اون روز زیاد دور نیست یاشاسین ازربایجان

    1. ایرانی می گوید

      بینم حاجی تو واقعا دیوانه ای یا خودتو به مشنگی میزنی؟؟؟؟؟؟؟ ترک و فارس یعنی چی!!! اصن چه ربطی داشت!!!!!

    2. سالار می گوید

      یاشاسین ترک ..!

    3. بیسمارک می گوید

      شما هیچ وقت نژادتان تورک نبوده و فقط زبانتان ترکی بوده داداش بیسواد من

      1. مهران تراختورچی می گوید

        بیسواد تویی عزیز که تحت تاثیر ایرانشهری هایی . ما از اول تورک بودیم و تورک خواهیم ماند . ایران با تنوع ملیتهایش زیباست و این اتحاد ملتهاست که از ایران عزیزمان کشوری قدرتمند ساخته ، نه سرکوب ملتها . کاش یاد بگیریم و شعور اینو داشته باشیم که بجای بی احترامی به هموطنانمان ، به دیده برادر نگاه کنیم .
        یاشاسین تورک ، بژی کورد ، عاشت عرب ، زنده باد لر با اصالت ، زنده باد یل های مازندران ، زنده باد بلوچ دوست داشتنی و … ❤❤❤

    4. محسن دهقانی می گوید

      شما افرادی هستین که حس خود برتر بینی دارید و حتی خودتون رو ایرانی هم نمیدونید
      افکار پوچ و داغون خودت رو در شبکه های مجازی پخش نکن.
      بزار در ذهن خودت بمونه.

    5. امید می گوید

      … دهن تو که سر خودخواهی خودت به بقیه تو هین میکنی

    6. kaveh می گوید

      خفه شو فقط تو نه تورک هستی نه فارس و نه ایرانی! تو یک خود فروخته فاشیستبیشتر نیستی

      1. ناشناس می گوید

        نه ترکه نه ایرانی یک سایبری تفرقه انداز.به قول مثل انگلیسی معروف تفرقه بینداز حکومت کن.هر کی که تو ایران زندگی میکنه یک ایرانی حساب میشه حالا هر نژادی میخواد داشته باشه.تو ترکیه که زندگی نمیکنی که بگی ترک ها هر جا باشن حرف اول رو میزنن

    7. ایران وطنی می گوید

      مام میهن،کشور عزیزمان، اولین کشور و تمدن ثبت شده در تاریخ جهان،انقدر مهربان و بخشنده است که،حتی به هویتطلبهای گمگشته در طمع وبیسوادی و خودپرستی و جهالت نیز با مهربانی آموزش انسان بودن میدهد.
      ایران ۱۳۰۰۰ سال قبل از شکلگیری اقوام ترک در اسیای میانه و شمال چین تمدن و هویت ملی داشته،
      انشعاب همان ترکان که در آناتولی با از میان برداشتن بقایای روم باستان ۷۲۰ سال پیش با ایده ئولوژی سلف پیغمبر و زندگی مغولان امپراطوری عثمانی و درنهایت ترکیه امروزی را تشکیل دادند با تغییر و چرخش بزرگ در زندگی و سنت اسلامی و سادگی پیشین به تجارت و تولید مدرن تکنولوژی امروزی و گردشگری و حتی خدمات جنسی ،(کارخانه و تزنه) و الکل شدند مردم ترکیه.
      این تغییرات بزرگ حاصل نداشتن ریشه و اصالت باثبات است.
      تو هرچه میخواهی باش چون چندان فکر تو مهم نیست ولی فقط از طرف خودت بنویس و بگو.!
      در متن تو از اولین کلمه تا اخر چند غلط املایی داشتی!
      که اتفاقا همینم داری فارسی مینویسی تورک عزیز!
      موفق باشی

  3. جمشید می گوید

    بستنیش خوشمزهترهههههههههههههههههههههههه

  4. مجید می گوید

    آقای پایداری عزیز من نیروی شمابودم نیرویی که ازدل وجون وباتعصب کارنیکرد وبالاترین آمارفروش روتوشعبه دزفول داشتم وبسرعت درحال پیشرفت بودم که آقای مدیرشعبه سر کودورت شخصی تواین درعیدی منواخراج ونونم روبریده.ماه آخرکارم ۱۵۵درصدزده بودم ولی جای تشویق اخراجم کردید….اگه ناحق بوده خداازتون نگذره که تواین درعیدی نون رن بچه امرو بریدید ۰۹۳۸۸۹۰۳۵۵۶ مجید

    1. میثم می گوید

      واقعا چرا اینجوریه.مگه مردم چی میخوان بجز کار درست حسابی و حقوق ناچیز

    2. سوران حسام قاضی می گوید

      ۶سال صادقانه تومیهن. شعبه بوکان کار کردم متاسفانه براثر اشتباه چک سوختی داشتم وبار فروختم و چک خریدار پاس نشد… اولین قدم اخراجم کردند و برای پوله چکه شون یه کار با من و زندگی من کردند که فقط به خدا واگذارشون میکنم اقای پایداری رو…. کاری کردن وسایل خونه مو بفروشم و منه مستاجر رو از خونه اجاره ای بیرون کردند… تورو خدا همه جا این پیامه منو بزارید تا بدونن حاج پایداری که مرتب داره به فقیر وفقرا کمک میکنه چه بلایی سره من اوردند حتی پوله نون شب م رو نداشتم فقط به خدا واگذارش میکنم…..

  5. رضا می گوید

    سلام . نمایندگیهای دومینو در شهرستانها با سوء استفاده از بیکاری با قراردادهای یکطرفه و ظالمانه بدون حق بیمه و پاداش و عیدی و دیگر حقوق یک کارگر ، تمام این حق و حقوق رو پرداخت شده تلقی میکنن و از نیروهاشون امضا و اثر انگشت میگیرن . چرا ریاست محترم دومینو رسیدگی نمیکنن . خدا ازتون نگذره

  6. حسین قنبری رادمن می گوید

    من در عجبم چرا میهن به سرنوشت مینو کفش ملی ارج پارس و….. دچار نشده یعنی مصادره اموال

  7. مصیب عزیزی می گوید

    اقای پایداری عزیز مسول شرکت شما در بندرعباس اقای میرزایی در بندر عباس داره بامشتری هاتون عین حیوان برخورد میکنه وفورا فحاشی رو درقبال انتقاد ما مغازه دارها انجام میده من عاجزانه خواهش دارم با من تماس بگیرید تا جزییات رو بهتون بگم۰۹۱۷۹۳۱۱۷۵۶ممنون.
    ووقتی بهشون میگیم به تهران زنگ میزنیم میگن به هر ….غی میخایید زنگ بزنید

  8. بختياري می گوید

    با سلام ،ببخشید تند حرف میزنم فقط میخوام جواب دوست عزیزمون رو بدم که گفتن تورک ها ثروتشون رو جمع کنن فارس ها از گرسنگی توی تهران میمیرن برادران ترک به دل نگیرید قصد توهین و نگاه قومی ندارم من بختیاری هستم از قوم لر و ایرانی هستم اول ایرانی هستم هویتم افتخار میکنم بعد لر هستم ایران و بس ، اون دوست عزیزی که گفت اگر تورک ها ثروتشون رو جمع کنن باید از گرسنگی بمیریم دوست عزیز من خوزستانی هستم بیش از٩٠ درصد درامد کشور از خوزستان هست وضعیت فلاکت بارتون رو میبینید تازه یکسال اینطور شده هر روز دلار و طلا و … بالا پایین میره اینم بخاطر اینکه تحریم هستیم ونفت نمیفروشیم همش از صدقه سر خوزستانی هاست اون چراغی که تو خونت روشن هست اون ابی که میخوری و اون نونی که در میاری اول خدا بعد هم از خوزستان هست اولا ما همه ایرانی هستیم مملکت متعلق به همه هست نه یک قوم خاص دوما اگر با این نگاه که داری قضیه رو میبینی که اینم نظر شما هست که مشخص هست ضد ایرانی هست ،برادران ترک با شما مخالفند و جواب شما رو بدم ختم کلام کنم اگر قراره اینطور نگاه کنی نفت ،اب،برق،اسفالت،قیر ،مشتقات نفتی،گاز ،گازوییل،بنزین ،بنادر مهم ایران اینا همش از جنوب هست خوزستان ،هرمزگان و بوشهر ،سیستان مردمش باید از همه جای ایران پولدار تر باشن اونایی هم که کارخونه دارن به قول شما باید به اینا سرویس بدن در ازاش یه مبلغ ناچیز بهشون بدن مثه کارگر میمونه پس لطفا از این حرفا نزن کل کشور از همه نظر به این ۴ استان بستگی داره یکماه تعطیل بشن نون شب نداری بخوری حتی گندم و کشاورزی هم اینجا تامین میشه برو تاریخ رو بخون استان های ثروت مند و حیاتی کشور رو مطالعه کن بعد متوجه میشی قلب ایران خوزستان ،هرمزگان،بوشهر ،سیستان به جرات میتونم بگم اگه این استانها نبودن الان مثه کارگرای فیلیپینی و پاکستانی توی کشورهای همسایه کار میکردی

    1. امیر می گوید

      اب رو نگفتی حاجی که چهارمحالو بیچاره کرون از بس اب رو بردن

    2. لنین می گوید

      داری از حسودی میمیری بسوز

  9. Ali می گوید

    ترک ها بهترین مواد غذایی رو تولید میکنن و بهترین کار آفرینان هستند اما بعضی ها نمیتوانن ببینم،خودم اهل اصفهان هستم اما درک کنیم

  10. زهرا فرضی می گوید

    سلام اقای پایداری. شوهرمن بعدازگذشتن ازپل صراط وسختیهای فراوان وارد شرکت دومینو شد ولی ازبد روزگار یاازشانس بدما انقد اونجا باتازه واردها سخت میگیرن که بیچاره شوهرم ازپادرد کمردرد دست کتف همش ناله میکنه توروخدا یکم راحت بگیرین یا هرچندساعت یباراستراحت بدین مگه میشه دوازده ساعت سرپابمونی هی کارکنی لطفا یکم هوای کارگراتون داشته باشین منتظرخبرای خوبم ممنون.

    1. مجید می گوید

      خدا نگذره از یه عده مفت خور که تو میهن وزیر مجموعه های میهن به کارگر سخت میگیرن منم دوازده ساعت کار میکنم ولی یه عده مفت خور که شیفت شب ده ساعتشو خواب هستن دوبرابر من حقوق میگیرن

  11. Nb می گوید

    حدود یکماه پیش خیلی از کارگران با سابقه ۱۰ ساله رو از کار بیکار کرد.اونم تویه این شرایط اقتصادی.سر بهونه های کوچیک.

  12. دیوید می گوید

    من که کاری ندارم به بقیه ولی من بستنی مهین و دومینو رو که در اصل یکین رو تحریم کردم.حواسم نبود رفتم بستنی دومینو خریدم نمیدونستم هردوشون در اصل یکین ولی دو اسم متفاوت خیلی اعصابم خورد شد

    1. احمد می گوید

      انقد تحریم کن جونت دربیاد