گران‌ترین خودروهایی که تا به امروز وارد کشور شده !

0

به گزارش ساتین : خودروهای فراری و بنز همچنان صدر جدول گران قیمت‌ترین خودروهای وارداتی ایران را در ۹ ماهه سال‌جاری به خود اختصاص داده اند.

براساس تازه‌ترین آمار گمرک ایران در ۹ ماهه ۱۳۹۲ همچون ماههای پیش فراری ۴۵۸ اسپایدر کروک دنده اتوماتیک دو در قرمز که از طریق بندر نوشهر در شهریور امسال وارد شد گران قیمت‌ترین خودروی وارداتی در سال‌جاری محسوب می‌شود.

مشخصات ferrari 458 spider مشخصات Acer Ferrari گرانترین خودرو ایران قیمت فراری 458 اسپایدر قیمت ferrari 458 spider فروش فراری 458 اسپایدر فروش ferrari 458 spider فراری 458 اسپایدر خرید فراری 458 اسپایدر ferrari 458 spider در ایران

این خودرو که از امارات وارد ایران شده قیمتی معادل ۲۰۴‌هزار و ۴۸۳ دلار دارد.

البته اگر دلار را ۳۰۰۰ تومان  و تعرفه گمرکی و هزینه پلاک و … همه رو جمع کنیم قیمت تمام شده این خودرو نزدیک یک میلیارد تومان می شود و صاحب این خودرو چند وقت پیش آگهی فروش این خودرو را به قیمت ۸.۵ میلیارد تومان منتشر کرده بود .

به نظرتون سود خوبی نیست ؟

مشخصات ferrari 458 spider مشخصات Acer Ferrari گرانترین خودرو ایران قیمت فراری 458 اسپایدر قیمت ferrari 458 spider فروش فراری 458 اسپایدر فروش ferrari 458 spider فراری 458 اسپایدر خرید فراری 458 اسپایدر ferrari 458 spider در ایران

بعد از فراری چندین مدل بنز در رده‌های بعدی گران قیمت‌ترین خودروهای وارداتی به ایران طی ۹ ماهه ۱۳۹۲ قرار گرفته اند. از جمله می‌توان به بنز SL 500 اشاره کرد که ارزش گمرکی بالغ بر ۱۸۰‌هزار و ۵۵ دلار دارد. این خودرو آبان امسال از طریق گمرک یزد و از مبدا امارات وارد شد.

ضمن اینکه چندین مدل دیگر از همین نوع بنز نیز با قیمتهای اندکی کمتر از ۱۸۰‌هزار دلار رده‌های بعدی گران قیمت‌ترین خودروهای وارداتی به ایران را به خود اختصاص داده اند.

مدلهایی از کیا، بی‌ام و، مازراتی، تویوتا و پورشه هم در رده‌های بعدی گرانترین خودروهای وارداتی ایران قرار دارند. براساس آخرین فهرست خودروهای سواری مجاز برای واردات در سال ۱۳۹۲ که از سوی سازمان توسعه تجارت اعلام شده تاکنون تنها ۹۳ مدل خودرو مجوز واردات را در سال‌جاری دریافت کرده‌اند. تاکنون خودروهای کره‌‌ای (کیا، هیوندای و سانگ‌ یانگ)، چینی (SAIC موتور و جیلی)، ایتالیایی (آلفارومئو، فیات)، ژاپنی (هوندا، میتسوبیشی و تویوتا)، آلمانی (ABT، فولکس واگن، بنز و بی‌ام‌و)، سوئدی (ولوو) و فرانسوی (رنو) موفق به دریافت مجوز واردات محصولات خود به ایران در سال‌جاری شده‌اند.

براساس آخرین آمار گمرک ایران در ۹ ماهه امسال ۴۴‌هزار و ۶۴۷ دستگاه انواع خودروی سواری به ارزش تقریبی ۹۲۴ میلیون دلار وارد شده است. این میزان واردات از نظر تعداد و ارزش نسبت به مدت مشابه در سال قبل به ترتیب ۲۴/۴۹ و ۳۵/۳۱درصد افزایش یافته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ