رازهای از زندگی خصوصی امیرحسین مدرس که در دورهمی فاش شد

0

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته هفدهم تیرماه ۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان امیرحسین مدرس بازیگر ، مجری و خواننده کشورمان بود . امیرحسین مدرس با اجرای ترانه ای زیبا وارد استودیوی دورهمی شد و به گفتگو با مهران مدیری نشست.

ماجرای بیماری امیرحسین مدرس چه بود

در ابتدای گفتگو مهران مدیری درباره علت لاغری این مجری جوان پرسید که امیرحسین مدرس گفت:من سال ۸۷ دچار یک بیماری سخت گوارشی شدم و دوره درمان سخت و طولانی مدتی را پشت سر گذاشتم و با کاهش وزن شدیدی مواجه شدم و بعد از آن روی همان وزن ماندم و خیلی چیزها را رعایت میکنم.

امیرحسین مدرس درباره نحوه ورودش به دنیای تلویزیون گفت :سال ۶۶ زمانی که دوم دبیرستان بودم علاقه زیادی به تلویزیون داشتم به همین دلیل در سازمان صدا و سیما تست دادم و برای اجرا در گروه کودک و نوجوان شبکه یک انتخاب شدم و کارم را آغاز کردم و تا مرداد امسال ۳۰ سال است که در صدا و سیما کار کرده ام.

این مجری و خواننده مهمان دورهمی درباره سنش گفت :من متولد شهریور ماه ۱۳۴۹ هستم و درباره خصوصیات متولدین شهریور و نقاط قوت و ضعف آنها در برنامه صحبت کرد و گفت یکی از خصوصیات من این است که خیلی دیر عصبانی میشوم اما اگر عصبانی شوم همه را یکجا سر طرف مقابل خالی میکنم ولی از دایره ادب خارج نمیشوم.

امیرحسین مدرس در برنامه شب گذشته دورهمی گفت که خیلی ها از من سوال میکنند که چرا اینقدر از این شاخه به آن شاخه می پری ؟ من همیشه سعی کرده ام که از وقتم به بهترین شکل ممکن استفاده کنم و در هر حوزه ای که وارد شدم تمام ظرفیتم را برای آن گذاشتم و به نظر خودم موفق هم بوده ام و استادان خوبی نیز همیشه من را راهنمایی کرده اند.

من معتقدم هرچیزی ساعتی دارد و تا زمان خودش نرسد اتفاق نمی افتد به همین دلیل من هرگز برای رسیدن به چیزی عجله نمیکنم و همیشه در یک خط مستقیم به کارم ادامه داده ام . در دهه ۸۰ برنامه جنجالی را اجرا کردم که در آن سه نفر از بزرگان از مقامشان تعویض شدند و اینن در کمال ادب و آرامش بود که در این قسمت مهران مدیری با خنده گفت الان هم خیلی آرامی نکند کاری کنی که من را هم اخراج کنند…

امیرحسین مدرس در برنامه دورهمی

مهران مدیری نظر امیرحسین مدرس را درباره دانش مجریان امروزی پرسید که گفت:کمال الحق اسلامی یکی از مجری هایی بود که در دانش هرگز همتایی برای او نخواهد آمد. ما مجری هایی خوبی در تلویزیون داریم اما باید بگویم که همان اندازه که صحبت کردن در اجرا مهم است سکوت کردن نیز اهمیت زیادی دارد.

امیرحسین مدرس از عشق رستوران بودن میگوید

مهران مدیری گفت :امیرحسین عاشق مغز قلم است و رستوران رفتن و خوردن غذاهای سنتی یکی از علاقه مندی های اوست که امیرحسین مدرس ادامه داد :من عاشق قلم هستم اما در حال حاضر و بعد از بیماری خانمم خیلی اجازه خوردن آن را به من نمیدهد و باید بگویم که من آشپز بسیار ماهری هستم و غذاهای خوبی درست میکنم.

ماجرای عشق و ازدواج امیرحسین مدرس

مهران مدیری از این مجری و بازیگر جوان کشورمان پرسید عاشق شدید ؟ امیرحسین مدرس گفت :بله عاشق شدم ولی پیوند زناشویی ام را بر مبنای عقل و عشق بستم و کورکورانه تصمیم نگرفتم.

من دوبار ازدواج کردم . اولین بار سال ۷۴ ازدواج کردم و زندگی ام ۱۲ سال طول کشید و حاصل آن پسرم ایلیا است که در حال حاضر ۱۵ سال دارد و بعد از جدایی از همسرم ۶ سال تنها بودم و برای ایلیا هم پدر بودم و هم مادر تا اینکه در سال ۹۲ دوباره ازدواج کردم .

موضوع برنامه شب گذشته دورهمی دخانیات بود و امیرحسین مدرس هم خاطره ای از کشیدن سیگار تعریف کرد و گفت :یکبار در تاکسی نشسته بودیم که آقایی که روی صندلی جلو نشسته بود سیگاری روشن کرد و خانمی که در ماشین بود گفت :آقا لطفا سیگار نکشید ، با این کار شما ۸۰ درصد آسیب متوجه ما میشود و ۲۰ درصد متوجه خودتان که آن آقا سیگار را به طرف خانم گرفت و گفت بفرمایید شما بکشید تا ۸۰ درصد ضرر آن به من برسد و ۲۰ درصدش به شما که با این خاطره مهران مدیری کلی خندید.

در بخش پایانی برنامه امیرحسین مدرس ضمن معرفی کتاب تاریخ بی خردی به عنوان یکی از بهترین کتاب ها ، یکی از آثار خط خودش را که به صورت یک قاب زیبا بود تقدیم موزه دورهمی کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ