زندگی فوق لاکچری فوتبالیست ایرانی / بازیکنی که رفت و آمدش با هلیکوپتر است

1

فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال ایران که اکنون اوضاع مالی بسیار خوبی دارد یک سبک زندگی کاملا لاکچری در پیش گرفته است.

آقای فوتبالیست که اینستاگرامش مملو از پست های اجتماعی و سخنان بزرگان تاریخ است با اتومبیلی ۶۰۰ میلیونی در خیابان های تهران رفت و آمد می کند.

این فوتبالیست سابق تیم ملی که البته اکنون دیگر فوتبال بازی نمی کند به غیر از این اتومبیل چند صد میلیونی چند اتومبیل دیگر دارد که قیمتشان همگی چند صد میلیون تخمین زده می شود.

آقای ستاره که برای تعطیلات خود در دبی کشتی تفریحی اجاره می کند ساخت و سازهای متعددی در داخل و خارج کشور دارد، به خصوص در خطه شمال که در این زمینه حالا برای خود صاحب سبک محسوب می شود! این چهره شاخص فوتبال که به تازگی هدایت یک تیم را در دست داشت (و اکنون دیگر در دست ندارد!) برای سرکشی به ساخت و سازهای خود با هلیکوپتر به شمال کشور رفت و آمد می کند.

از دیگر جزئیاتی که درباره میزان ثروت و سبک زندگی لاکچری آقای فوتبالیست به گوش می رسد این است که ساعت مچی وی نزدیک به ۴۰ میلیون تومان قیمت دارد و برخی دیگر می گویند خانه ای که وی در آن سکونت دارد بیش از ۹ میلیارد تومان می ارزد.

ماشین فوتبالیست ها لاکچری بودن یعنی چی لاکچری شغل علی کریمی خودرو علی کریمی ثروت فوتبالیست ها ثروت علی کریمی اینستاگرام علی کریمی

این فوتبالیست سابق تیم ملی که محبوبیت بالایی هم دارد هم اکنون ساکن تهران است.

منبع : جام جم انلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ممل می گوید

    یکی به رنج و یکی به گنج چه علی کریمی چه مرح فحین بی درد .وکسانی هستند که محتاج شام شب بچها .مر گ بر وطن فروش هر کسی که باشد چ سلیبتری چه اختلاسگ و دزد بیتالمال