مردان شیطان صفت با لباس زنانه !

0

به گزارش ساتین :  روز گذشته حدود ساعت ۱۶ زن جوانی با چهره مضطرب در حالیکه لباس داخل خانه بر تن داشت به ماموران کلانتری که در حال گشت زدن در بلوار فردوس بودند، مراجعه کرده و ضمن معرفی خود به نام “سارا” بیان داشت: لحظاتی پیش یک مرد با لباس مامور اداره آب به درب منزل ما مراجعه کرد و قصد دیدن اعداد روی کنتور آب را داشت.

شاکی ادامه داد: پس از این موضوع من درب خانه را باز کردم که ناگهان مامور اداره آب به همراه دو مرد دیگر به داخل خانه یورش برده و با ضرب و شتم من وارد اتاق شده و با به هم ریختن کمدها به دنبال جعبه طلا و جواهرات گشتند.

این زن افزود: در حالیکه این سه مرد با خنده‌های شیطانی مرا تهدید می‌کردند و سرگرم جمع کردن اجناس باارزش داخل اتاق خواب بودند با استفاده از کلید اضافه که در گوشه‌ای از خانه گذاشته بودم از فرصت استفاده کرده و با باز کردن درب خانه و قفل کردن آن بر روی سارقان به سمت خیابان متواری شدم.

در ادامه ماموران سریعا به سمت منزل مورد نظر رفتند و با رعایت نکات ایمنی و هشدار به سارقان وارد منزل شده که مشاهده کردند سه سارق با پوشیدن لباس‌های زنانه که داخل کمد دیواری بوده قصد فرار از طریق بالکن را دارند.

در نهایت در یک نبرد چند دقیقه‌ای سارقان مغلوب پلیس شده و پس از انتقال به کلانتری به چندین مورد سرقت به همین روش اعتراف کردند./ باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ