اظهارات عجیب داماد علیرضا افتخاری درباره مهریه همسرش!

8

داماد علیرضا افتخاری خواننده پر آوازه کشورمان سخنان وی در مورد مهریه همسرش را نادرست خواند.

رامین نوروزی داماد بزرگ علیرضا افتخاری افزود: مهریه همسر من ۷۷۷ سکه تمام بهار آزادی و ۷ میلیون و ۷۰۷ هزار تومان جواهرات و یک سفر حج است که متاسفانه هنوز زندگی رسمی خود را شروع نکرده به دلیل مشکلات شدید خانوادگی در آستانه طلاق و جدائی قرار داریم.

چندی قبل علیرضا افتخاری، اظهار داشت: که مهریه دختر بزرگ من حفظ ۴۵۰ غزل از حافظ شیرازی و مهریه دختر کوچکم حفظ ۱۶ جزء از قرآن کریم است که داماد بزرگش تاکنون ۳۵۰ غزل و داماد کوچکش نیز تاکنون ۸ جزء از قرآن کریم را حفظ کرده اند.

نوروزی با بیان اینکه همسرم می‌گوید تا زمانی که مهریه خود را دریافت نکنم حاضر به ازدواج نیستم، گفت: هم اکنون برای اخذ مهریه دادگاه کشی داریم.

نوروزی که مهندس عمران و از هنرمندان عرصه موسیقی و آواز است، تصریح کرد: جوانان هرگز نباید به رنگ و لعاب ظاهری زندگی برخی از افراد پر آوازه دلخوش کرده و درصدد وصلت با این قشر قرار گیرند.

وی افزود: هرگز فکر نمی‌کردم به واسطه ازدواج با دختر یک هنرمند بزرگ چون افتخاری اینگونه در ورطه مسائل خانوادگی گرفتار شوم و نگاهی به مقدار مهریه همسرم گویای هزار و یک مشکل است که من در زندگی خانوادگی به آن گرفتار هستم.

نوروزی تصریح کرد: ای کاش مهریه همسرم همانگونه که افتخاری اظهار داشت، بود تا با عمل به آن و تقدیم آنها به همسرم از این روزگار سیاه نجات پیدا کرده و امروز به دنبال تقسیط مهریه نبودم.

همسر علیرضا افتخاری همسر خوانندگان مهریه های عجیب مهریه های جالب فرزندان علیرضا افتخاری داماد علیرضا افتخاری بیوگرافی علیرضا افتخاری بهترین مهریه الهام افتخاری

دختر اول ایشان خانم الهام افتخاری متولد ۱۳۵۸ میباشند.

این خبر در آذر ماه ۱۳۸۷ منتشر شده بود .

منبع : سیمرغ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 8 )
  1. متقین می گوید

    …وَأَن تَعْفُوا أَقْرَبُ لِلتَّقْوَىٰ ۚ وَلَا تَنسَوُا الْفَضْلَ بَیْنَکُمْ ۚ إِنَّ اللَّـهَ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِیرٌ ﴿٢٣٧﴾ «بقره»… و گذشت کردنِ شما به تقوا نزدیکتر است. و در میان یکدیگر بزرگواری را فراموش مکنید، زیرا خداوند به آنچه انجام می‏دهید بیناست. (۲۳۷)
    … وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّـهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ ﴿٣۶﴾ «توبه» … و بدانید که خدا با پرهیزگاران است. (۳۶)

  2. نرگس می گوید

    واقعا قبول دارم که نبایداز انسانهای معروف بت بسازیم،وصلت با انها اشتباه بزرگی است،یک خواننده شغلش خوانندگی است عاشق چشم وابروی شمانیست.انسانهای عادی ومعمولی بهترین نوع انسانهاهستن،فرزندانشان تعهد دارن برای زندگی،نه اینه غرور و شهرت داشته باشن.من خودم از انسانهای معروف مخصوصاسیاسی متنفرم.

    1. علی می گوید

      دوست عزیز،تو اینستا تو پیج دخترانش بودم،کاملا مشخص بود،غرور و تکبر و غیر عادی بودنشان.
      آخه کدوم بدبختی با اینا وصلت میکنه!!!

    2. مجید می گوید

      واقعا انسان های معمولی عادی . حرف قشنگی بود . تو دنیای جدید کوه کاه میشه . من قبلاً هنرمندان رو دوست داشتم ولی الان میبینم اکثرا زندگی خوبی ندارند . من قبلاً آدم مذهبی کاملی نبودم ولی الان میبینم خیلی چیزایی که تو مذهب بهشون اشاره شده عین واقعیته. موسیقی بازیگری و شغل ها و چیزایی که احساسات غیر طبیعی به آدم میدن. جدای از مسایل سیاسی و تاریخی توصیه های اسلام کاملا درست بود کاش جوونی ها میدونستم این رو و بهشون عمل می کردم

  3. علیرضا صالحی می گوید

    این اخبار دروغ رو بردارید….

    1. ملیکا می گوید

      متاسفانه این خبر کاملا درسته،اتفاقا باید باشد،تا برای جوانان درس عبرت باشد،گول معروفیت را نخورند،دخترانش اصلا نرمال نیستند.

  4. علیرضا می گوید

    آقای رامین نوروزی،کاش بقیه این اتفاق تلخ زندگیت را هم میگفتی.
    توکلت به خدا باشد،هیچ ظلمی بی جواب نمیماند،چون معروف هستند فکر میکنن هر کاری دلشان بخواهد میتوانند انجام دهند،همکار دخترش هم دقیقا همین حرف ها میگفت که مکارند و برای مردم تاریخ انتضا دارند،کارشان که تمام شد هزاران بلا سرت در میاورند واز نطر روحی دخترش مشکل دارد،پناه بر خدا

  5. بنده خداا می گوید

    سلام،آقای نوروزی،میشه لطف کنید بقیه ماجرا راهم بگویید در نهایت چی شد؟ تو اینستا پیج دختر کوچکش را دیدم ،مثل اینکه گفته های شما درسته،عادی نیستند،واقعا ما جور دیگری فکر میکردیم.خود آقای افتخاری چجوریه؟راسته دختر بزرگش با رانت شده استاددانشگاه و هیئت علمی؟؟؟