خواستگاری جنجالی محمد نادری از پرستو صالحی در اینستاگرام +عکس

1

خواستگاری از پرستو صالحی در لایو اینستاگرامش

پرستو صالحی بازیگری که با سریال زیر آسمان شهر در بین مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید هر از چند گاهی با حواشی مواجه میشود و نامش بر سر زبان ها در فضای مجازی می افتد. دردسرهای فضای مجازی گویی ادامه دار است و هر روز یکی از هنرمندان به سوژه کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل میشوند.<
روز گذشته پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون لایو استوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از دریچه این فضای مجازی با مخاطبانش به گفتگو نشست . در حالی که لایو استوری این خانم بازیگر به سوژه ای در فضای مجازی تبدیل شده است اما هنوز واکنشی از سوی این بازیگر کشورمان منتشر نشده است.

همسر محمد نادری همسر علی صالحی (بازیگر) همسر پرستو صالحی لو رفته پرستو صالحی خواستگاری بازیگران بیوگرافی محمد نادری بیوگرافی پرستو صالحی اینستاگرام محمد نادری اینستاگرام پرستو صالحی ازدواج پرستو صالحی

خواستگاری غیرمنتظره از پرستو صالحی در اینستاگرام

رستو صالحی در لایو استوری روز گذشته اش در پاسخ یکی از کاربران که درباره ازدواج کردن او سوال کرد گفت :ازدواج میکنم اما کسی که قرار است با او ازدواج کنم باید بپذیرد که با مادرم زندگی کند ، تنها در این صورت است که میپذیرم ازدواج کنم.

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون

این خانم بازیگر در حین گفتن همین جملات بود که کامنت هایی از صفحه محمد نادری بازیگر سریال شمعدونی و دورهمی روی صفحه پرستو صالحی ظاهر شد و درخواست خواستگاری از این خانم بازیگر در آن مطرح شد. طبق کامنت های منتشر شده محمد نادری برای پرستو صالحی نوشت:می پذیرم ، صالحی با من ازدواج کن…

این لایو استوری پرستو صالحی برایش حاشیه ساز شد و او را به صدر خبرهای رسانه ها برد اما هنوز مشخص نیست که این کامنت ها واقعا از سوی محمد نادری بوده است یا خیر .

محمد نادری بازیگر سریال شمعدونی و دورهمی

باید منتظر ماند و دید بازیگر دورهمی و زیر آسمان شهر چه واکنشی در تایید یا تکذیب این ماجرا دارند.

همسر محمد نادری همسر علی صالحی (بازیگر) همسر پرستو صالحی لو رفته پرستو صالحی خواستگاری بازیگران بیوگرافی محمد نادری بیوگرافی پرستو صالحی اینستاگرام محمد نادری اینستاگرام پرستو صالحی ازدواج پرستو صالحی

کامنت های محمد نادری در خواستگاری از پرستو صالحی

پرستو صالحی و خواستگاری های جنجالی اش

پرستو صالحی که تجربه خواستگاری دیگری از سوی یک آقای بازیگر را جلوی دوربین برنامه زنده و در مقابل دیدگان مردم دارد ، این بار با ماجرای دیگری از این قبیل خواستگاری ها مواجه شد. ماه رمضان امسال بود که دوباره ماجرای جنجالی خواستگاری از پرستو صالحی مطرح شد . علی صالحی بازیگر طنز پرداز کشورمان در برنامه زنده تلویزیونی دعوت با اجرای نیما کرمی از پرستو صالحی خواستگاری کرد.

در این برنامه که با موضوع صمیمیت خانواده روی آنتن رفت مجری برنامه اعلام کرد که اگر ازدواج کنند به عنوان هدیه یک سفر زیارتی به آنها تعلق میگیرد که علی صالحی گفت :اگر اینطور است من و خانم صالحی با هم ازدواج میکنیم که این پیشنهاد باعث تعجب همه شد .

ماجرای خواستگاری علی صالحی از پرستو صالحی

این خواستگاری باعث ایجاد حواشی زیادی شد و پرستو صالحی بعد از مدتها نسبت این موضوع با انتشار پستی واکنش نشان داد و با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت :یکی از همراه ترین، رفیق ترین های عالم هنر علی صالحی ست فقط رفیق شادی نیست ها، رفیق روزهای سخت همه ی رفیقاشه اینارو گفتم بدونین همسرش هرکی بشه خوشبخت ترینِ و اگر مثل خواهر برادر نبودیم قطعا به نظرات مخالف و سطحی که به هم میایم یا نمیایم کاری نداشتیم و ازدواج م می کردیم، والله. علی جان داداش خیلی مخلصیم.

پرستو صالحی چند پیش در یک گفتگو درباره علت ازدواج نکردنش گفت :من زندگی کردن در کنار مادرم را ترجیح میدم و این هیچوقت مانع زندگی شخصی من نبوده است…

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. یاد خدا می گوید

    یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا لَقِیتُمْ فِئَهً فَاثْبُتُوا وَاذْکُرُ‌وا اللَّـهَ کَثِیرً‌ا لَّعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ ﴿۴۵﴾ «انفال» اى کسانى که ایمان آورده‌اید، چون با گروهى برخورد مى‌کنید پایدارى ورزید و خدا را بسیار یاد کنید، باشد که رستگار شوید. (۴۵)
    یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِذَا نُودِیَ لِلصَّلَاهِ مِن یَوْمِ الْجُمُعَهِ فَاسْعَوْا إِلَىٰ ذِکْرِ‌ اللَّـهِ وَذَرُ‌وا الْبَیْعَ ۚ ذَٰلِکُمْ خَیْرٌ‌ لَّکُمْ إِن کُنتُمْ تَعْلَمُونَ ﴿٩﴾ فَإِذَا قُضِیَتِ الصَّلَاهُ فَانتَشِرُ‌وا فِی الْأَرْ‌ضِ وَابْتَغُوا مِن فَضْلِ اللَّـهِ وَاذْکُرُ‌وا اللَّـهَ کَثِیرً‌ا لَّعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ ﴿١٠﴾ «جمعه» اى کسانى که ایمان آورده‌اید، چون براى نماز جمعه ندا در داده شد، به سوى ذکر خدا بشتابید، و داد و ستد را واگذارید. اگر بدانید این براى شما بهتر است. (۹) و چون نماز گزارده شد، در [روى‌] زمین پراکنده گردید و فضل خدا را جویا شوید و خدا را بسیار یاد کنید، باشد که شما رستگار گردید. (۱۰)