درمان رایگان زنان و دختران آسیب دیده در “جهاد نکاح” + عکس

1
از تمامی زنانی که به مجاهدین خدمت رسانی جنسی کرده اند درخواست کرد که برای تورهای تفریحی در اروپا ثبت نام کنند و اگر از طریق جهاد نکاح بیمار شده اند در اروپا درمان شوند.
به گزارش ساتین :  “محمد العریفی” یکی از مفتی های سرشناس وهابی است که زنان را تشویق به جهاد نکاح می کرد.

“العریفی” سال گذشته با صدور فتوایی از جوانان عربستان سعودی و دیگر کشورهای اسلامی خواسته بود که برای مبارزه علیه حکومت “بشار أسد” رئیس جمهور سوریه به این کشور سفر کنند.

فیلم جهاد نکاح فتوای وهابی فتوای مفتی فتوای مضحک فتوای سلفی عکس جهاد نکاح زن عربی دختر عربی

او همچنین در فتوایی دیگر از دختران و زنان جهان عرب خواسته بود برای خدمت رسانی جنسی به جنگجویان مسلح که “جهاد نکاح” نامیده می شود، به سوریه بروند.

این فرد در تصریحات اخیر خود از تمامی زنانی که به مجاهدین خدمت رسانی جنسی کرده اند درخواست کرد که برای تورهای تفریحی در اروپا ثبت نام کنند و اگر از طریق جهاد نکاح بیمار شده اند در اروپا درمان شوند.

گفتنی است فتوای زنای العریفی، منجر به گسترش فساد و فحشا در میان شورشیان سوری گردید و بسیاری از شورشیان، پدران سوری را مجبور می‌کنند تا دخترانشان را در اختیار آنان قرار دهند وگرنه دشمن خدا بوده و مستحق مرگ هستند.

متأسفانه این فتوا، تنها به نکاح موسوم به “جهاد نکاح” خلاصه نشد، بلکه منجر به ظهور پدیده‌ی لواط و همجنس‌بازی در میان گردان‌های شورشی نیز گردید.

منبع: ادیان نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مهرشاد می گوید

    خاک تو اون سرت ***