روزهای خوش در انتظار یک برند معتبر قدیمی
حسن مستفید مدیر کارخانه بهنوش آبعلی با اعلام مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت : در اصول مدیریتی ادغام واحد های کوچک با هدف افزایش بهره وری و ایجاد سینرژی بین دپارتمان های مشترک امری بدیهی و راهگشا است و شرکت بهنوش با در اختیار داشتن شبکه توزیع مویرگی و برخوداری از دپارتمان های مجرب تحقیق و توسعه ، بازاریابی و …. بسیار علمی و قوی خود همین راهبرد را با هدف تقویت کیفی وتوسعه محصولات تولیدی شرکت دوغ آبعلی اقدام به برنامه ریزی دقیق و منسجمی کرد .
وی افزود: بررسی های کارشناسی نشان داد حل مشکلات شرکت در حوزه های منابع انسانی و بهسازی تکنولوژی قدیمی خطوط تولید را مهمترین اولویت های حرکت در جهت توسعه محصول و حفظ و تقویت برند است و به همین دلیل ضمن جذب نیرو های مستعد جوان و تحصیل کرده بومی منطقه با ایجاد شرایطی به مراتب بهتر از قوانین مصوب تامین اجتماعی ، شاخص های میانگین تحصیلات سیکل کارکنان و میانگین سنی ۴۵سال به بالای منابع انسانی مجموعه دوغ آبعلی را به میانگین دیپلم به بالا و با حداکثر ۳۳سال سن تغییر دادیم .
مدیر کارخانه بهنوش آبعلی در مورد نصب تجهیزات جدید نیز توضیح داد: با سرمایه گذاری ۵میلیارد ریال اقدام به خرید و نصب خط جدید تولید دوغ در بطری های ویژه با دهانه ۳۸ سانتی متر کردیم که خوشبختانه مورد توجه بازار مصرف به ویژه رستوران ها قرار گرفته است و همچنین به منظور افزایش کنترل کیفی و یکنواختی محصول خطوط تولید دستی متکی به فرد کارخانه را با سیستم های جدید اتوماتیک و هوشمند تعویض کردیم .
مدیر کارخانه بهنوش آبعلی در انتهای سخنان با اشاره به ۳۰% افزایش تولید کارخانه دوغ آبعلی طی یکسال گذشته ابراز امیدواری کرد تا حجم تولیدات فعلی شرکت با اجرای طرح های توسعه و تحقیقات بازار به ویژه در بخش صادرات به کشور های آلمان ، ایتالیا و استرالیا به عنوان بازار جدید به سقف برنامه های پیش بینی شده شرکت بهنوش برسد و توان ظرفیت تولید روزانه شرکت را بالغ بر ۱۵۰تن انواع دوغ اعلام کرد که متناسب با فصول گرم و سرد سال و بنا به کشش بازار تغییر می کند