شیلا خداداد و پسرش در خندوانه و هندی خواندن جناب خان +عکس

0

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته ۹ خرداد ۹۷ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) برنامه شادی را در خندوانه تدارک دیده بود که در ابتدا با حضور ارژنگ امیرفضلی و اجرای لب آهنگ روی آنتن رفت.

جوان در ادامه برنامه از مهدی یراحی برای حضور در استودیو دعوت کرد اما در بخش نمایشی مهدی شاه حسینی به روی صحنه حاضر شد و از نبود یراحی خبر داد و پس از آن ارژنگ امیرفضلی بازیگر تلویزیون و کمدین خندوانه یکی از قطعات مهدی یراحی را به شکل لباهنگ اجرا کرد و از جوان خواست تا با هم قطعه ای از آهنگ های رضا صادقی و بابک جهانبخش را اجرا کنند.

پس از اجرای یک‌قطعه موسیقی، جوان از روند مسابقه خنداننده شو گفت و بخشی از معرفی داوران سری جدید این مسابقه و شرکت کنندگان آن به روی آنتن رفت. همچنین در سری جدید مسابقه خنداننده شو سروش صحت، حسن معجونی به داوری می پردازند.

در این شب ویژه خندوانه شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون به همراه پسرش مهمان خندوانه شد.

ترس پسر شیلا خداداد در هنگام ورود به استودیوی خندوانه

شیلا خداداد به همراه پسرش به خندوانه آمد و در بدو ورود با آتش بازی در استودیوی خندوانه پسر شیلا خداداد از ترس سرش را گرفته بود. این بازیگر کشورمان بعد از سلام و احوال پرسی با مردم درباره فعالیت این روزهایش گفت :بعد از ۵ ماه کار کردن سخت در گلشیفته مشغول استراحت هستم و درباره رابطه دختر و پسرش ادامه داد :دخترم ساتین الان یکسال دارد و سامیار رابطه بسیار خوبی با ساتین دارد.

همسر شیلا خداداد مهمانان خندوانه فرزند شیلا خداداد عکس جدید شیلا خداداد سایت خندوانه خندوانه دیشب خانواده شیلا خداداد جناب خان پسر شیلا خداداد بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد و پسرش مهمان خندوانه شدند

رامبد جوان درباره نقش منفی از شیلا خداداد پرسید که گفت :به من تابحال پیشنهاد نقش منفی نشده است احتمالا به چهره من نقش های منفی نمی آید. من میتوانم نقش جدی و کمدی بازی کنم اما نقش منفی گمان نمیکنم.

خداداد افزود: وقتی سامیار پسرم به به دنیا آمد مشغول فیلم «بادیگارد» و زمانی که دخترم به دنیا آمد مشغول فیلمبرداری «گلشیفته» بودم.‌ اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که برای خانم های شاغل مثل ما و بازیگر، کار کردن در یک فیلم سینمایی به مراتب راحت تر از کار سریال است و زودتر تمام می شود.

جوان در ادامه به همکاری خود با خداداد اشاره کرد و خداداد گفت: من هم بازی در «پسر آدم دختر حوا» را دوست داشتم و هیچ وقت دلم نمی خواهد در یک ژانر ثابت باشم و‌دوست دارم بقیه ژانرها را نیز تجربه کنم.

بازیگر سریال مسافری از هند یک روز عادی که در منزل باشد را اینگونه توصیف کرد :ما ساعت ۸ صبح از خواب بیدار میشویم تا سامیار را راهی مهد کنیم بعد کمی با ساتین بازی میکنم ، کارهای مربوط به ترجمه کتاب کودکم را انجام میدهم ، ورزش میکنم ، غذا درست میکنم ، سامیار را از مهد می آورم و همین کارهای روزمره .

خداداد با بیان فعالیت روزانه خود و اشاره اش به ترجمه کتاب کودک‌، درخصوص تربیت فرزندانش گفت: دلم می خواهد سامیار و ساتین از ایرانی ها و اطرافیانشان کمک کردن و احترام گذاشتند را یاد بگیرند و به دیگران کمک کنند. من احساس می کنم در کشورهای دیگر کوچکتر ها به بزرگتر ها کمتر احترام می گذارند. اما خصلتی که دوست ندارم یاد بگیرند دروغ گویی است که سعی می کنم از این خصلت دوری کنند‌.

خداداد و جوان در میانه گفتگو  به اجرای مسابقه لباهنگ پرداختند و پانتومیم بازی کردند و پس از آن جوان به زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: زلزله چند وقت پیش در کرمانشاه قربانی های زیادی گرفت و اصلا اتفاق خوبی نبود.

خداداد نیز ادامه داد: مادرم  مهابادی و کرد هستند واقعا این حادثه برای همه دردناک بود.

پس از یک‌رفت و برگشت رسانه ای، جناب خان با لباس هندی و اجرای قطعه هندی به استودیو آمد و خطاب به رامبد جوان گفت: رامبد تو امشب من را به آرزویم رساندی. من همیشه دوست داشتم بازیگر فیلم شعله را بینیم. جوان از این اشتباه جناب خان خنده اش گرفت و گفت شیلا خداداد ایرانی است و آن فیلم هندی است، ربطی به هم ندارند.

جناب خان در ادامه قانع نشد و در بخش دیگر به ایفای نقش خداداد در سریال «مسافری از هند» اشاره کرد و قسمت کوتاهی از دیالوگ مسافری از هند را به‌همراه خداداد اجرا کرد‌.

خداداد افزود: «مسافری از هند» برای زمان خودش فیلمی خیلی خوب بود و بر اساس تکنولوژی همان زمان ساخته شد، فیلمنامه اش امروز قدیمی شده اما باز دیدنی است. پس از پخش سریال همه  فکر‌می کردند من هندی بودم‌ چراکه اسم شیلا در هندوستان زیاد است.

رامبد جوان پس از گفتگو، لوح و‌ تندیس خندوانه را به رسم یادبود تقدیم مهمان کرد و پس از خداحافظی با شیلا خداداد و جناب خان، گرشا رضایی به صحنه آمد و پس از اجرای قطعه ای موسیقی برنامه به پایان رسید.

همسر شیلا خداداد مهمانان خندوانه فرزند شیلا خداداد عکس جدید شیلا خداداد سایت خندوانه خندوانه دیشب خانواده شیلا خداداد جناب خان پسر شیلا خداداد بیوگرافی شیلا خداداد

جناب خان و شیلا خداداد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ