سامان قدوس به تیم آمیان فرانسه پیوست +عکس

0

سامان قدوس شب گذشته (پنجشنبه) پس از ورود به فرانسه در آزمایش‌های پزشکی باشگاه آمیان شرکت کرد تا مهیای عقد قراردادش شود. ملی‌پوش ایرانی پس از گذراندن موفقیت‌آمیز آزمایش‌های پزشکی قرارداد پنج ساله‌ای با باشگاه آمیان امضا کرد و شماره پیراهنش در این تیم ۷ خواهد بود.

نناد لوکیچ، نمایند سامان قدوس درباره انتقالش به باشگاه آمیان فرانسه گفت: این اتفاق بسیار خوبی است که همه مسائل مربوط به سامان قدوس حل‌وفصل شدند. چهار پیشنهاد از باشگاه‌هایی داشتیم که حاضر به پرداخت پول زیادی بودند اما به این نتیجه رسیدیم باشگاه آمیان فرانسه می‌تواند گام خوبی برای سامان قدوس باشد.

وی افزود: از باشگاه اوسترشوندس و دانیل کیندبرخ، رئیس این باشگاه به خاطر موافقت با انتقال سامان قدوس قدردانی می‌کنیم. باشگاه اوسترشوندس فقط منافع خود را در نظر نگرفت و به بازیکن هم فکر می‌کرد.

تیم آمیان فرانسه بیوگرافی سامان قدوس باشگاه های فرانسه باشگاه فوتبال آمیان بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های خارجی اصالت سامان قدوس اسامی لژیونرهای ایران Saman Ghoddos

سامان قدوس بعد از دو سال و نیم فوق‌العاده در استرشوند و رسیدن به کاپیتانی این تیم در فصل ۲۰۱۸ و نمایش تاثیرگذار در لیگ آلسونسکان سوئد، مورد توجه باشگاه‌های زیادی ازجمله اوئسکا اسپانیا، تیم‌های انگلیسی واتفورد و سوانسی و همچنین باشگاه‌های فرانسوی رن، آمیان و بورد قرار گرفت.

 

این مهاجم ۲۴ ساله که حضور در تیم ملی ایران را به بازی برای سوئد ترجیح داد و در هر سه مسابقه جام جهانی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال به‌عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد، در بازگشت به سوئد باز هم در لیگ آلسونسکان خوش درخشید و طی ۶ مسابقه پنج گل زد و دو پاس گل داد تا بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

 

در حالی که حدود ۱۰ روز قبل تصویری از حضور سامان قدوس پای میز مذاکره و امضای چند برگه با مسؤولان باشگاه اوئسکا اسپانیا در رسانه‌های خارجی منتشر شده بود، اما باشگاه استرشوند سوئد اعلام کرد هیچ توافقی با این تیم حاضر در لالیگا نداشته و آنها با یک باشگاه فرانسوی به توافق نهایی رسیده‌اند.

 

سامان قدوس بعد از دو سال موفقیت‌آمیز، در فصل ۲۰۱۸ لیگ آلسونسکان سوئد هم تاکنون ۱۵ بازی برای استرشوند انجام داده که ۹ گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده که این عملکرد در این مدت زمان کم، آماری بهتر از فصل گذشته او بوده چراکه این ستاره ایرانی سال گذشته در تمام مسابقات موفق به زدن هشت گل شد.

 

باشگاه استرشوند علی رغم عدم تمایل به جدایی ستاره و کاپیتان خود، اما به دنبال فروش سامان قدوس بود تا بتواند با جدایی او، درآمدزایی داشته باشد و به همین منظور با باشگاه آمیان فرانسه به توافق نهایی دست یافت و با قرارداد ۴ میلیون یورویی برای انتقال قدوس به این باشگاه موافقت کرد.

 

قدوس که با قراردادی چهار ساله از استرشوند راهی آمیان فرانسه شده، نخستین بازیکن تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود که در لیگ لوشامپیونه به میدان خواهد رفت و جانشین گائل کاکوتا می‌شود که از این تیم فرانسوی به رایو وایه‌کانو اسپانیا رفته است.

 

تیم آمیان سال گذشته لیگ لوشامپیونه فرانسه رتبه سیزدهم را کسب کرد و در دو مسابقه اخیر فصل جدید هم دو شکست برابر تیم‌های لیون و مون پلیه داشته است.

 

مسؤولان باشگاه اوئسکا اسپانیا طی روزهای گذشته عنوان کردند به توافق شخصی با سامان قدوس رسیده و قراردادی امضاء کردند و تاکید داشتند اگر این ملی پوش ایرانی به تیم دیگری برود، از طریق فیفا شکایت می‌کنند ولی هرچه هست قدوس و باشگاه استرشوند برای این انتقال با تیم آمیان فرانسه به نتیجه رسیده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ