غرق شدن غم انگیز ۴ دختر در نیکشهر سیتان و بلوچستان

0

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: ۴ دختر نوجوان در منطقه «زیردان» واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به دلیل افتادن در گودال آب و عدم مهارت در شنا، غرق شدند.

محسن گل محمدی اظهار داشت:  عصر امروز در پی غرق شدن یک دختر بچه ۶ ساله در برکه آب روستای «زیردان» نیکشهر که اهالی روستا جهت شستن لباس های خود از آن استفاده می‌کردند، دو خواهر بزرگتر این دختر بچه که ۱۰ و ۱۸ سال سن داشتند جهت نجات خواهر کوچکتر خود وارد آب شدند.

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر ادامه داد: متاسفانه این دو نفر نیز به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا و گل آلود بودن بستر برکه غرق می‌شوند.

غرق شدن حوادث واقعی حوادث مرگبار حوادث سیستان اخبار نیکشهر اخبار سیستان و بلوچستان

وی با بیان اینکه پس از این حادثه عمه ۲۵ این سه خواهر بلافاصله برای نجات جان برادر زاده ها خود را داخل آب می اندازد، تصریح کرد: متاسفانه وی هم پس از ورود به برکه به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا جان خود را از دست می‌دهد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر طبق گزارش تکنسین های اورژانس، هر ۴ نفر فاقد علائم حیاتی بوده و عملیات احیاء برای نجات این نوجوانان مثمر ثمر واقع نشد.

گل محمدی عنوان کرد: جنازه این ۴ نفر جهت تعیین علت نامه فوت هم اکنون به پزشکی قانونی شهرستان منتقل و پس از طی تشریفات قانونی در اختیار خانواده ایشان قرار می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ