تسمینو مجری انحصاری رپورتاژ آگهی

0

آژانس رسانه ای تسمینو از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در زمینه رپورتاژ آگهی شروع نموده است . تسمینو تا کنون این افتخار را داشته است که مجری انحصاری بیش از ۱۵۰ خبرگزاری برتر فارسی شود و همکاری بلند مدت با این رسانه ها داشته باشد و همچنین تسمینو تاکنون مجری انحصاری بیش از ۱۰۰۰ کمپین رپورتاژ آگهی بوده است . اگر قصد دارید در رسانه ها حضور پیدا کنید و با رپورتاژ آگهی رتبه خود را نزد گوگل افزایش دهید رپورتاژ آگهی بهترین گزینه میباشد. همچنین رپورتاژ آگهی بسیار به شما کمک میکند تا برند خود را به همگان اطلاع رسانی نمایید.حال در ادامه مقاله قصد داریم شما را بیشتر با رپورتاژ آگهی آشنا کنیم. همراه ما باشید.

رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی آژانس دیجیتال مارکتینگ آژانس تبلیغاتی

درباره رپورتاژ آگهی بیشتر بدانید

رپورتاژ آگهی یا بک لینک در علم بازاریابی اینترنتی در واقع جزء کلمات هم معنی و یکسان می باشند. هر دو این موضوعات در لغت به معنای ارتباط دهنده دو سایت از لحاظ محتوایی می باشد. استفاده از رپورتاژ آگهی به دلیل تناسب محتوای یک سایت با سایت دیگر می باشد که به سایت مورد نظر کمک می کند تا مفهوم اصلی خود را راحت تر برساند. گاهی توضیحات و ارائه اطلاعات خاص در رپورتاژ آگهی صورت می گیرد. بالا بودن تعداد رپورتاژها نشان از محبوییت سایت شما دارد. یکی از استفاده های نامناسب رپورتاژ آگهی در ایران استفاده تبلیغاتی از آن است. در واقع رپورتاژ آگهی یک قسمتی از محتوا می باشد که ربطی به تبلیغات و مارکتینگ سایت ندارد. استفاده تبلیغاتی از رپورتاژها از طرف گوگل مردود اعلام شده و باعث کاهش رتبه و جریمه سایت مورد نظر می شود.

فرآیند انتشار رپرتاژ آگهی

تسمینو با وجود داشتن تیم با تجربه در این زمینه میتواند در مدت زمان کوتاهی رپورتاژ آگهی شما را در رسانه مورد نظرتان انتشار دهد.فرآیند کار انتشار رپورتاژ آگهی به این صورت میباشد که شما باید شما محتوا و مقاله متناسب با موضوع اصلی را تولید کنید. تعداد کلمات و کیفیت محتوا بستگی به میزان دقت شما و شرایط کاری شما دارد. استفاده از مقالات کوتاه و خلاصه در رساندن مفهوم به مخاطب کمک بیشتری می کند. در مرحله بعدی شما باید لینک ها و کلمات کلیدی مورد نظر را در محتوا جاسازی کنید. سپس این محتوا و مقاله را در یکی از سایت های معتبر و پر بازدید قرار دهید. قرار دادن عکس ها و انمیشین های مرتبط به جذابیت محتوا کمک زیادی می کند. در قرار دادن لینک ها و کلمات کلیدی سعی کنید اصول تولید محتوا را رعایت کنید. پس از انتشار مقاله در سایت مورد نظر شما می توانید مقاله را به صورت دائمی مشاهده کنید. انتشار مقاله در سایت های خبری پر بازدید امکان توسعه هر چه بیشتر محتوا را در اینترنت برای شما فراهم می کند.

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی نیز همانند دیگر روش های سئو برای خود قوانینی را به همراه دارد که درصورت رعایت این قوانین بهترین بازدهی را میتوانید از خرید رپورتاژ آگهی دریافت نمایید.همچنین اگر این قوانین را رعایت نکنید تاثیر آنچنان بدی برای شما نخواهد داشت ولی رعایت کردن قوانین سئو میتواند تاثیر بسیار خوبی داشته باشد. در ادامه این مقاله به شما خواهیم آموخت که در هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی چه کار هایی را میبایست انجام دهید .

۱ : هرگز مقاله کپی در رپورتاژ خود استفاده نکنید و سعی کنید محتوای جدید تولید نمایید زیرا گوگل به مقالات کپی علاقه ای ندارد .

۲ : در مقاله ریپورتاژ آگهی خود حداکثر تا ۳ الی ۴ لینک سعی کنید ثبت نمایید زیرا بیشتر از این حد برای وبسایت شما خوب نمیباشد .

۳ : در مقاله خود حداقل یک عکس درج نمایید .

۴ : با اصول و قوانین سئو پیش روید .

۵ : سعی کنید رپورتاژ آگهی را بصورت پکیج خریداری نمایید زیرا با یک ریپورتاژ آگهی نتیجه چندان خوبی نخواهید دریافت نمود .

۶ : از هر سایتی اقدام به خرید رپورتاژ نکنید . یعنی سایت هایی را انتخاب کنید که در حوزه کاری شما فعالیت دارند و بصورت مداوم نیز آپدیت شوند . بیشتر سعی کنید که وبسایت های خبری را در الویت قرار دهید چون معمولا اینگونه وبسایت ها رتبه خوبی دارند و همچنین بصورت مداوم آپدیت خواهند شد .

اگر مهارت کافی در نوشتن رپورتاژ آگهی ندارید نگران نباشید زیرا آژانس رسانه ای تسمینو در این راه همراه شما میباشد و به شما کمک خواهد نمود تا محتوایی جامع و کامل بنویسید.

رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی آژانس دیجیتال مارکتینگ آژانس تبلیغاتی

بک لینک بخریم یا ریپورتاژ آگهی ؟

ما به شما هردو را توصیه میکنیم ولی هرکدام خصوصیات خاص خود را به همراه دارند و نمیتوان گفت که هردوی آن ها یک ویژگی دارند ولی اگر از نظر هزینه ای بخواهیم حساب کنیم ریپورتاژ آگهی بسیار ارزان تر از خرید بک لینک میباشد زیرا شما بک لینک را میبایست ماهیانه تمدید نمایید ولی رپورتاژ خبری را فقط یکبار خرید مینمایید و بصورت دائم در آرشیو وبسایت مورد نظر درج خواهد شد که این یکی از تفاوت های بک لینک و رپورتاژ آگهی میباشد. از مهمترین ویژگی های رپورتاژ میتوان به برند سازی توسط آن اشاره نمود یعنی شما میتوانید در محتوای رپورتاژ خود تعریفی جامع از محصول و یا خدمات وبسایت خود به کاربران آن وبسایت دهید تا با خواندن محتوای رپورتاژ شما وسوسه شود تا به سایت شما سر بزند.

ایا با خرید بک لینک و یا رپورتاژ آگهی قادر خواهم بود در صفحات اول گوگل دیده شوم ؟

حداقل ۸۰ درصد از افرادی که خرید رپورتاژ آگهی و یا بک لینک انجام میدهند قصد آنان افزایش رتبه وبسایتشان نزد گوگل میباشد زیرا با رپورتاژ و یا بک لینک قادر خواهید بود رتبه خود را در گوگل افزایش دهید ولی خیلی از افراد فکر میکنند که آمدن به صفحه اصلی گوگل فقط و فقط با لینک سازی و یا خرید بک لینک میباشد ولی در این باره باید بگویم که سئو فقط به لینک سازی نیست ! شما برای اینکه وبسایت خودتون رو به صفحات اول گوگل برسونید با کلمات کلیدی مورد نظر خود میبایست کلیه فاکتور هایی که گوگل برای سئو و بهینه سازی وبسایت قرار داده است را رعایت کنید . مهمترین فاکتور سئو و بهینه سازی وبسایت آن پیج سئوی وبسایت میباشد . قبل از اقدام به خریدن بک لینک و یا لینک سازی در ابتدا اقدام به کامل کردن آن پیج سئوی سایت خود کنید زیرا برای نباید در آن پیج سئوی وبسایتتان مشکلی وجود داشته باشد و به هیچ وجه در ابتدای راه اندازی وبسایت خود شروع به لینک سازی نکنید اول از هرچیزی شروع به تولید محتوای کافی در وبسایت خود نمایید و پس از ان شروع به بک لینک گرفتن و لینک سازی کنید

مسائل روز ایده ای پرطرفدار برای رپورتاژ آگهی

پرداختن به مسائل روز با موضوعات مختلف در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تجاری و غیره می تواند ایده ای برای محوریت رپورتاژ آگهی شما باشد. هنگامی که با بهره گیری از مسائل روزمره در جامعه، محصولات و خدمات خود را ترکیب می کنید و آن را به اطلاع مشتری می رسانید، نشان دهنده ی به روز بودن شماست و در جستجوهای گوگل به راحتی دیده می شوید. رپورتاژ آگهی که در آن موضوعات اجتماعی دیده شود توسط کسب و کارهای مختلف و اشخاص گوناگون مورد بحث قرار می گیرد. در این حالت بهتر است در انتخاب موضع بسیار دقت کنید تا بتوانید مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب نمایید. حمایت از ارزش ها و مسائلی که واکنش افراد جامعه را برمی انگیزد، می تواند موضوع ارزشمندی برای تهیه ی رپورتاژ آگهی شما باشد.

نمایش فرهنگ و ارزش والا در پرتال آگهی

یکی از ایده های ارزشمند و قابل احترام در میان اذهان عمومی، فرهنگ سازی در زمینه های خاص می باشد. در صورتی که رپورتاژ آگهی خود را به گونه ای طراحی کنید که در آن به نمایش فرهنگ یا هنجار اجتماعی خاصی بپردازید محتوای شما برای بیننده بسیار جذاب خواهد بود. برای مثال آمیختن ویژگی های محصولات و خدمات با فرهنگ های حاکم بر محیط کسب و کار، برخورد با اقشار مختلف جامعه، رفتار مناسب در موقعیت های مختلف و حمایت از گروه، شخص یا خط فکری خاص موضوع مناسبی برای رپورتاژ آگهی شما خواهد بود.

بیان نظریات مشتریان ایده ای جالب برای رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از ایده هایی که با استفاده از آن می توانید رپورتاژ آگهی تأثیرگذاری را طراحی کنید، بیان نظریات مشتریانی است که از محصولات و خدمات شما استفاده کرده اند. این نظرات می تواند در قالب داستان، پیام های ارسالی، تصاویر قبل و بعد از استفاده از محصولات و خدمات و مواردی از این قبیل باشد. استفاده از نظرات و بازخوردهای ارائه شده توسط مشتریان در رپورتاژ آگهی بک لینک های زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. سخنان و نظرات مشتریان به صورت غیرمستقیم به تبلیغ برند شما می پردازد. ارائه ی آمار و ارقام استفاده از محصولات و خدمات شما در رپورتاژ آگهی به اعتبار برند خواهد افزود. به منظور استفاده از نظرات مشتریان به هنگام فروش یا ارائه ی خدمات از آنان درخواست کنید نظر خود را در قالب عکس و متن برای شما ارسال کند.

چگونه میتوانم اقدام به خرید رپورتاژ آگهی برای وبسایت خود کنم ؟

اگر تاکنون اصلا اقدام به خرید رپورتاژ آگهی نکرده اید و یا تاکنون برند خود را در رسانه ها تثبیت نکرده اید به شما پیشنهاد میکنم حتی یکبار هم که شده از رپورتاژ آگهی استفاده کنید تا با ویژگی های آن آشنا شوید.برای خرید رپورتاژ آگهی میتوانید از طریق سایت تسمینو اقدام نمایید تا برندتان را در برترین رسانه های فارسی تثبیت نماید و با مشاوره های رایگان خود در این زمینه به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ