رسول دانیال زاده مالک کارخانجات نورد و لوله سمنان +عکس

0

گروه کارخانجات نورد و لوله سمنان در سال ۱۳۷۲ در زمینی به مساحت ۹ هکتار در منطقه شهرک صنعتی شرق سمنان با هدف تولید انواع لوله از سایز ۱.۲ الی ۸ اینچ و انواع پروفیل فولادی با مدیریت رسول دانیال زاده تأسیس گردید.

میلیاردرهای ایران مالک کارخانه فولاد گیلان کارخانه ورق گالوانیزه کارخانجات نورد و لوله سمنان فهرست میلیاردرهای ایرانی خانواده رسول دانیال زاده تولیدکنندگان لوله و پروفیل امید رضا دانیال زاده اسامی ثروتمندان ایران اخبار سمنان

رسول دانیال زاده اقدام به گسترش و تأسیس کارخانجات لوله گالوانیزه در سال ۱۳۸۰ با ظرفیت ۱۶۰ هزار تن در سال نمود. تولید لوله های سایز بزرگ، با راه اندازی کارخانه طرح و توسعه نورد و لوله سمنان در سال ۱۳۸۲ محقق و ضمن افزایش توان تولید مجموعه به میزان ۳۰۰ هزار تن مازاد بر گذشته، امکان تولید لوله های تا سایز ۴۰ اینچ را برای این شرکت فولادی ایران فراهم نمود.

میلیاردرهای ایران مالک کارخانه فولاد گیلان کارخانه ورق گالوانیزه کارخانجات نورد و لوله سمنان فهرست میلیاردرهای ایرانی خانواده رسول دانیال زاده تولیدکنندگان لوله و پروفیل امید رضا دانیال زاده اسامی ثروتمندان ایران اخبار سمنان

ظرفیت تولید سالیانه کارخانجات نورد و لوله سمنان به ترتیب شامل ۱ میلیون و ۱۶۰ هزار تن انواع لوله و پروفیل، ۱۶۰ هزار تن لوله گالوانیزه و ۲۵۰ هزار تن ورق گالوانیزه مشتمل بر دو خط تولید میباشد.

امید رضا دانیال‌زاده نمین، متولد ۱۳۶۳ و کارشناس مدیریت بازرگانی است. او که در کارخانه نورد و لوله سمنان ورق‌های گالوانیزه و لوله تولید می‌کند،

امید رضا گفت ‌پدر من از سال ۱۳۵۷ در بازار آهن بود و در سال ۱۳۷۳ این شرکت را تاسیس کرد و به کار تولید لوله و پروفیل پرداخت. پس از اجرای طرح توسعه، تولید ورق‌های گالوانیزه نیز در کارخانه شروع شد و تولید ورق‌های گالوانیزه گرم و سرد در دستور کار قرار گرفت. او با اشاره به نیاز کشور به داشتن کارخانه تولید ورق گالوانیزه با ضخامت بالا، ‌افزود: پیش از این ورق‌های با ضخامت بالا از خارج وارد می‌شد، ولی تولید ما در کنار برخی کارخانجات محدود داخلی می‌تواند کشور را در این زمینه بی نیاز کند.

در تاریخ اسفند ماه ۱۳۹۷ سرمایه شرکت کارخانجات نورد و لوله سمنان شرکت سهامی خاص به شماره ثبت ۹۷۱۳۱ و شناسه ملی ۱۰۱۰۱۴۱۱۷۸۰ از مبلغ ۱.۱۳۸.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۹.۸۸۶.۱۸۷.۴۰۰.۰۰۰ ریال منقسم به ۹۸.۸۶۱.۸۷۴ سهم ۱۰۰.۰۰۰ ریالی بی نام از طریق تجدید ارزیابی دارایی افزایش یافته و ماده مربوطه در اساسنامه به شرح فوق اصلاح و ذیل ثبت از لحاظ افزایش سرمایه در تاریخ فوق الذکر تکمیل امضاء گردیده است.

میلیاردرهای ایران مالک کارخانه فولاد گیلان کارخانه ورق گالوانیزه کارخانجات نورد و لوله سمنان فهرست میلیاردرهای ایرانی خانواده رسول دانیال زاده تولیدکنندگان لوله و پروفیل امید رضا دانیال زاده اسامی ثروتمندان ایران اخبار سمنان

مجتمع فولاد گیلان

مجتمع فولاد گیلان بعنوان اولین و بزرگترین واحد تولیدی بخش خصوصی نورد ورقهای فولادی که در سال ۱۳۸۲ در شهرک صنعتی رشت تاسیس شد ،  تولید انواع محصولات فولادی در دو بخش نوردگرم و نورد سرد میباشد . ظرفیت تولید واحد نورد گرم این مجتمع بالغ بر ۲ میلیون تن در سال و شامل انواع سایزهای ورق های نوردیده میباشد. در واحد نورد سرد این کارخانه نیز سالانه ۵۰۰ هزار تن انواع محصولاتFULL HARD  و ورقهای روغنی و آنیل شده تولید میشود که با اجرای طرح توسعه، این ظرفیت به ۸۰۰ هزار تن در سال ارتقا خواهد یافت .

یکی دیگر از طرح های توسعه ایی در حال اجرا ، راه اندازی واحد گالوانیزه و ورقهای رنگی با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن در سال میباشد که مراحل نهایی خود را میگذراند و بزودی به چرخه تولید کشور اضافه خواهد شد .

مدیران شرکت مجتمع فولاد گیلان شرکت سهامی خاص به شماره ثبت ۱۶۷۶۴۰ و شناسه ملی ۱۰۱۰۲۱۰۱۶۶۵

رسول دانیال زاده نمین به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

مرضیه محسنی به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره

آرزو دانیال زاده نمین و آزاده دانیال زاده نمین  عضو هیئت مدیره

شرکت فولاد کاویان

شرکت فولاد کاویان کارخانه ای که درسال ۱۳۵۴ تاسیس گردید اما بواسطه تحولات انقلاب و پس از آن جنگ تحمیلی بهره برداری از آن در سال ۱۳۷۰ به تحقق رسید.

این شرکت سپس در تکمیل زنجیره تولید به شرکت فولاد اهواز (فولاد خوزستان فعلی) ملحق شد تا رویای تولید تا ۸۴۰ هزار تن ورق را ایجاد نماید اما پس از چندی مرکز نشینان تصمیم گرفتند آن را از فولاد خوزستان جدا نموده و مستقل نمایند و پس از استقلال هم تصمیم گرفتند آن را در اوج تولید ۵۳۰ هزار تن محصول، واگذار نمایند.

تولید اصلی شرکت فولاد کاویان، ورقه‌های فولادی با ضخامت ۸ تا ۴۰، عرض ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ میلی‌متر و طول ۳ تا ۱۲ متر است. این شرکت در زمره شرکت‌های اندکی قرار دارد که توانایی نورد عرض‌های ۱۵۰۰ میلی‌متر را دارند. هر چند این توانایی در کنار مزیت‌های چشمگیری که در بالا به آن اشاره شد، فولاد کاویان را تبدیل به یکی از توانمندترین شرکت‌های کشور در حوزه تولید ورق‌های فولادی کرده است.

فولاد کاویان طی سال ۱۳۹۶ تنها توانسته است به حدود یک‌چهارم از ظرفیت اسمی خود (تقریبا معادل ۲۲۰ هزار تن ورق فولادی) دست یابد.

سهامداران شرکت فولاد کاویان در سال ۱۳۸۵

آرزو دانیال زاده ۱۸ درصد

مرضیه محسنی ۱۷ درصد

امید رضا دانیال زاده ۱۸ درصد

آزاده دانیال زاده ۱۸درصد

فولاد گیلان ۸ درصد از سهام این شرکت را در اختیار گرفتند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ