اغفال دختران و کشاندن آنها به خانه فساد از سوی خاله زری و دخترانش

0

دختران پس از فرار از خانه در حالی که در شهر سرگردان بوده اند، از سوی زن جوان و ۲ دخترش اغفال شده اند.

زنی که همراه ۲ دختر خود اقدام به اغفال و فریب دختران فراری می کرد و آنها را به باند فساد می کشانید، دستگیر شد.

فریب دختران فراری فریب دختران عاقبت دختر فراری خانه فساد خانه فحشا اغفال دختران

در پی چندین فقره تماس و گزارش مردمی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مشهد، مبنی بر رفت و آمد افراد مشکوک به یک منزل مسکونی در یکی از محله های مشهد، موضوع تماس ها در دستور کار ماموران پلیس امنیت و اخلاقی خراسان رضوی قرار گرفت و با بررسی و کنترل غیرمحسوس مشخص شد زنی معروف به خاله زری با همدستی ۲ دختر جوانش ، محل سکونت خود را به خانه فساد تبدیل کرده است.
فریب دختران فراری فریب دختران عاقبت دختر فراری خانه فساد خانه فحشا اغفال دختران
گزارش حاکی است ، در ادامه تحقیق و بررسی مشخص شد این زن همراه ۲ دختر خود پس از حضور در شهر و شناسایی دختران فراری آنها را اغفال می کنند و سپس به خانه خود که یک مرکز فساد است منتقل کرده و در این محل آنها را مورد سوء استفاده قرار می دهند.
با به دست آمدن این اطلاعات ، موضوع به مقام قضایی گزارش شد و پس از صدور دستور قضایی در ساعات پایانی ۱۵ دی ماه ماموران با ورود به این خانه فساد، زن صاحبخانه را همراه ۲ دختر وی و ۶ دختر فراری و ۳ مرد جوان را هم که در این محل حضور داشتند، دستگیر کردند.
فریب دختران فراری فریب دختران عاقبت دختر فراری خانه فساد خانه فحشا اغفال دختران
با دستگیری متهمان و کشف تعدادی فیلم و سی دی غیراخلاقی ، تحقیق از آنها در پلیس امنیت و اخلاقی خراسان رضوی آغاز شد. ۶ دختر فراری در تحقیقات مقدماتی عنوان کردند، پس از فرار از خانه در حالی که در شهر سرگردان بوده اند، از سوی زن جوان و ۲ دخترش اغفال شده اند و سپس با انتقال به خانه موردنظر به دفعات از سوی مردانی که به این خانه رفت و آمد داشته اند، مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.
با صدور قرار قانونی برای متهمان دستگیر شده ، بررسی سوابق مشخص کرد، خاله زری پیش از این نیز به اتهام فساد اخلاقی دستگیر شده و مدتی را در زندان تحمل کیفر کرده است.

جام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ