ترکیب استقلال در بازی با الاهلی عربستان

0

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا
استقلال – الاهلی
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۰
استادیوم الجنوب دوحه

وضعیت دو تیم

– استقلالی ها درحالی باید به مصاف الاهلی بروند که برای صعود به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید حتما در این مسابقه پیروز شوند.

– آبی پوشان پس از کنار رفتن الوحده امارات از رقابت ها، اولین دیدار خود را پس از آغاز دوباره مسابقات برابر الشرطه عراق برگزار کردند که در این دیدار به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

– در آن سو تیم الاهلی صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده و این دیدار برای آن ها حکم تشریفاتی را دارد.

– استقلال تا اینجا از سه بازی خود، دو امتیاز کسب کرده درحالی که تیم عربستانی شش امتیاز کسب کرده است.

– به نظر می رسد برای آبی پوشان فقط داریوش شجاعیان نمی تواند بازی کند. مشکلات مربوط به کارت بازی شجاعیان باعث شد او در بازی قبل هم به میدان نرود.

– سرمربی الاهلی عربستان در کنفرانس خبری پیش از بازی خود اعلام کرد که در این بازی از بازیکنان ذخیره خود استفاده می کند.

از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه استقلال ایران در دیداری حیثیتی و سرنوشت‌ساز که تنها برد در آن می‌تواند از حذف زودهنگام استقلال از رقابت‌های آسیایی جلوگیری کند و آن‌ها را به جمع ۱۶ تیم برتر بفرستد باید به مصاف الاهلی عربستان برود؛ مجید نامجومطلق سرمربی این تیم از ترکیب تیمش برای این دیدار رونمایی کرده است که مطابق انتظار در آن تغییراتی نسبت به ترکیب اولیه دیدار گذشته آبی‌ها رخ داده و علی کریمی و ارسلان مطهری در ترکیب اولیه استقلال برای دیدار امشب قرار گرفته‌اند.

همچون دیدارهای قبلی استقلال امشب هم سیدحسین حسینی دروازه بان خواهد بود.

در خط دفاعی وریا غفوری و هرویه میلیچ در سمت راست و چپ حضور دارند و برخلاف شایعات، غفوری از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفته است؛ در مرکز دفاع هم نامجومطلق به سیستم دفاعی دیدار قبلی خود دست نزده و از زوج عارف غلامی و روزبه چشمی استفاده کرده است.

با توجه به اینکه استقلال نیاز به برد دارد، نامجومطلق تیمش را با ارنج ۳-۳-۴ به میدان فرستاده تا به بار هجومی تیمش بیفزاید؛ در چنین شرایطی در خط هافبک با توجه به رسیدن علی کریمی به شرایط مطلوب، وی به ترکیب بازگشته و به عبارت بهتر کریمی به همراه مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی ۳ هافبک آبی پوشان در دیدار امشب هستند تا شاهد یک مثلث هجومی خطرناک باشیم.

حضور همزمان ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی هم در خط حمله تغییر مهم ترکیب استقلال نسبت به دیدار گذشته است؛ ۳ بازیکن گلزنی که برای بازی با الاهلی و باز کردن دروازه حریف انگیزه زیادی دارند و بی تردید می‌توانند کمک شایانی به این تیم انجام بدهند.

ترکیب استقلال مقابل الاهلی:

سید حسین حسینی – روزبه چشمی – عارف غلامی – هروویه میلیچ – وریا غفوری – مسعود ریگی – علی کریمی – فرشید اسماعیلی- ارسلان مطهری – مهدی قایدی – شیخ دیاباته

 

روی نیمکت استقلال هم در این بازی حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، محمد دانشگر، آرش داجلیری، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری، سینا خادم پور، علی دشتی، زکریا مرادی و فردین رابط حضور دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ