مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور ازدواج کرد +عکس

0

رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل کیست ، نقش رعنا آزادی ور در محمد رسول الله ، اینستا رعنا آزادی ور ، فیلم سینمایی با بازی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ، ازدواج رعنا آزادی و مهدی پاکدل ، عکس های رعنا آزادی ،بازیگر نقش رها در پارک وی

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور بصورت رسمی ازدواج کردند این خبر را عاطفه رضوی در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. آیا تیزر زیر در این اتفاق مبارک موثر است؟خبرگزاری برنا به این زوج هنرمند تبریک می گوید.

 

رعنا آزادی ور متولد ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۲ می‌باشد و در فیلم مارمولک نیز ایفای نقش کرده است.

رعنا آزادی ور بازیگر جوان سینما فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال ۸۲ آغاز کرد او در این فیلم نقش دختری رو داشت که در طی مسیر به همراه مادرش داخل کوپه رضا مارمولک در قطار بود و دیالوگ‌هایی که در این بین برقرار شد پس از گذشت سال‌ها هنوز ماندگار است. وی به شدت گزیده کار و محتاط است است و در انتخاب نقش‌ها دقت کافی را انجام می‌دهد او در جشنواره فیلم فجر ۹۳ با سه “فیلم خانه دختر”، “داره صبح میشه” و “این سیب هم برای تو “حضور موفقی داشت که در فیلم خانه‌ی دختر نقش دختری را ایفا می‌کند که به دلیل سوظن خانواده نامزدش به دوشیزه بودن او مسیر زندگی اش عوض می‌شود. وی در جشنواره فیلم فجر ۹۴ هم با فیلم خشم و هیاهو چهارمین تجربه کارگردانی هومن سیدی حاضر خواهد شد.

همسر مهدی پاکدل همسر رعنا آزادی همسر دوم بازیگران بیوگرافی مهدی پاکدل بیوگرافی رعنا آزادی اینستاگرام مهدی پاکدل اینستاگرام رعنا آزادی ازدواج مهدی پاکدل ازدواج مجدد بازیگران ازدواج بازیگران

رعنا آزادی ور بازیگر نقش جملیه در فیلم «محمدرسول الله (ص)» به مناسب اکران عمومی اخرین اثر مجید مجیدی نوشته است: همکاری با گروهی که در مقیاس جهانی معتبر هستند، برای هر کسی تجربه فوق العاده‌ای است. شما به عنوان بازیگر وقتی مقابل دوربین فیلمبردار چیره دستی مثل ویتوریو استورارو می‌روید، نکاتی را تجربه می‌کنید و می‌آموزید که بی نظیر است. من این شانس را داشته ام که مقابل دوربین برخی از فیلمبردار‌های بزرگ سینمای ایران بازی کنم، اما وقتی پلان‌های ثبت شده توسط آقای استورارو را می‌بینیم، بیشتر شبیه تابلو‌های زیبای نقاشی هستند. همکاری با این گروه بین المللی که همه با سوابق آن‌ها آشنا هستیم، برای من توامان با ترس و لذت بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ