پزشک قلابی در کرج دستگیر شد

0

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فردی که با جعل عنوان و ارائه کارت نظام پزشکی قلابی اقدام به ویزیت شهروندان می کرد، توسط پایگاه یکم پلیس آگاهی دستگیر شد.

 سرهنگ “محمد نادربیگی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر این که شخصی با جعل کارت و گواهی نظام پزشکی، خود را به عنوان پزشک متخصص پوست معرفی و در تعدادی از مطب های سطح شهر اقدام به ویزیت بیماران می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان در تحقیقات اولیه با استعلام مدارک پزشکی متهم از صحت اخبار و جعلی بودن مدارک او مطمئن شده و متوجه شدند که متهم با جعل مدارک هویتی و پزشکی در چندین کلینیک و مطب اقدام به ویزیت بیماران پوستی می کند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان داشت: بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی محل کار وی در منطقه “عظیمیه کرج” شناسایی و نامبرده تحت تعقیب قرار گرفت که در یک فرصت مناسب کارآگاهان وارد عمل شده و این پزشک قلابی را حین ویزیت بیمار در مطب دستگیر و از وی یک عدد مهر پزشکی جعلی کشف کردند.
سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه کلاهبرداری است و در گذشته نیز به جرم جعل عنوان دندانپزشک دستگیر و پس از گذراندن دوران محکومیت خود از زندان آزاد شده است، تصریح کرد: با اشرافیت پلیس، متهم در کمتر از ۳ ماه شناسایی و فعالیت غیرمجاز او متوقف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نامبرده تا کنون اقدام به ویزیت ۳۰۰ نفر از شهروندان کرده، یادآور شد: تاکنون ۲۰ نفر از شاکیان این پزشک قلابی شناسایی شده اند که بررسی ها حاکی از آن است که متهم از هر یک از طعمه های خود، مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال دریافت کرده است.

منبع : تی نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ