کاکائو سالم‌ترین نوشیدنی برای قلب

0

نوشیدن کاکائو برای جلوگیری از بیماری های قلبی و فعالیت مغز توصیه می شود.

آنتونینا استارودوبووا ، متخصص ارشد تغذیه گروه بهداشت مسکو در مقاله ای اعلام نمود که نوشیدن کاکائو برای جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی و بهبود عملکرد مغز توصیه می شود.

نوشیدنی کاکائو منبع غنی ویتامین ب b منابع غذایی ویتامین A متخصص قلب و عروق خوب متخصص تغذیه کاکائو علائم بیماری قلبی سلامت نیوز سلامت قلب تقویت مغز در طب سنتی بهترین متخصص تغذیه

به گفته وی، کاکائو منبع پروتئین، کربوهیدرات ها، اسیدهای آلی، مواد معدنی و ویتامین های A و گروه B است.
این متخصص افزود: “دانه های کاکائو دارای مقدار زیادی بیوفلاونوئید، آنتی اکسیدان طبیعی است که از غشای سلول بدن در برابر آسیب محافظت می کند. مطالعات نشان داده است که مصرف متوسط ​​پودر کاکائو می تواند کنترل گلوکز خون را بهبود بخشد و خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد. ثابت شده است که کاکائو بهره وری مغز افزایش می یابد، فشار خون و چربی خون را تنظیم می کند”.

پیش از این در خبرها آمده بود که ولادیمیر خوروشف، متخصص قلب و عروق در مصاحبه ای اعلام نمود که افراد مسن نباید ساعات بیشتر یا کمتری از زمان تعیین شده توسط پزشکان بخوابند.

اگر آنها به اندازه کافی نخوابند از ناراحتی های قلبی رنج خواهند برد و اگر بیش از حد بخوابند، خطر ابتلا به زوال عقل در آنها افزایش می یابد. هشت ساعت خواب بهترین حالت برای یک فرد معمولی ​​است. اعتقاد بر این است که در این مدت بدن کاملاً ترمیم می شود. ولادیمیر خوروشف توضیح می دهد، در جوانی کمبود خواب کاملاً جبران می شود اما افراد مسن قطعاً باید آنقدر که نیاز است بخوابند، این برای سلامتی آنها بسیار حیاتی است.

منبع : برترین ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ