آمار فصل هالند نسبتا بهتر از امباپه

0

فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید می خواهد یک کهکشانی بخرد. هالند و امباپه گزینه های وی هستند. مهاجم فرانسوی سالهاست که مورد نظر رئال است در حالی که مهاجم نروژی یک سال و نیم است که شکوفا شده است. از سویی از نظر مالی خرید هالند مقرون به صرفه تر و آسان تر از امباپه است.

اما نکته دیگر این است که امسال هالند آماری بهتر از امباپه داشته است. امسال مهاجم نروژی در ۲۳ بازی ۲۳ گل زده در حالی که امباپه در ۲۸ بازی ۱۸ گل به ثمر رسانده است. هالند هر ۸۵ دقیقه یک گل زده و امباپه هر ۱۱۶ دقیقه یک گل. از نظر پاس گل البته امباپه ۹ گل زده و مهاجم نروژی شش تا. ارلینگ مجموعا هر ۶۷ دقیقه یک گل یا پاس گل داشته و امباپه هر ۷۷ دقیقه.

اگر فقط به چمپیونزلیگ نگاه کنیم، هالند در چهار بازی مرحله گروهی شش گل زده است. اگر فصل گذشته را هم در نظر بگیریم در هشت بازی اروپایی خود ده گل زده یعنی هر ۵۶ دقیقه یک گل. امباپه نیز در اروپا در این فصل و فصل گذشته در ۱۱۰۲ دقیقه هفت گل زده یعنی هر ۱۵۷ دقیقه یک گل. البته کیلیان تجربه حضور در نیمه نهایی چمپیونزلیگ با موناکو و فینال چمپیونزلیگ با پی اس جی را دارد.

هالند در این فصل ۳۵ درصد گلهای دورتموند را زده در حالی که امباپه ۲۵ درصد گلهای پی اس جی را ثبت کرده است. هر دو بهترین گلزنان تیم هایشان هستند.

البته پست این دو کمی متفاوت است. ارلینگ مهاجم نوک است در حالی که امباپه بیشتر در جناحین بازی می کند (ترجیحا چپ). هالند با وجود قامت بلندش اما با چابکی و سرعت بالایی حرکت می کند. امباپه نیز در ماه های اخیر سعی کرده قدرت بدنی را به سرعتش اضافه کند. در این فصل هالند هشت بازی را به علت مصدومیت از دست داده که هفت تایش به علت مصدومیت عضلانی بوده در حالی که امباپه دو بازی را به علت مصدومیت و سه بازی را به علت کرونا از دست داده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ