ماریا شاراپووا با چه کسانی رابطه داشته است؟ +عکس

0

ماریا شاراپووا Maria Sharapova با ۳۳ سال سن آنقدر محبوب هست که حتی پس از حواشی مربوط به تست دوپینگ و محرومیتش و سپس بازنشستگی هم خیلی‌ها پیگیر اتفاق‌های پیرامون او باشند.

تنیسور محبوب روسی اخیراً اعلام کرده به «الکساندر گیلکس» جواب مثبت داده و سرانجام ارتباطش منجر به ازدواج خواهد شد. اما ماریا پیش از نامزدی با الکساندر گیلکس تنها بوده؟ نه، اینچنین نیست.

او سال ۲۰۰۸ برای مدت کوتاهی با «آدام لوین» خواننده گروه معروف «Maroon 5» رابطه داشت و جالب بود که این دو در جشن تولد ۱۸ سالگی ماریا آشنا شده بودند. ماریا بعد از آن با «اندی رادیک» تنیسور آمریکایی، «چارلی ابرسول» تهیه‌کننده تلویزیونی آمریکایی، «ساشا وویاچیچ» بسکتبالیست اسلوونیایی و بازیکن پیشین لس‌آنجلس لیکرز و «گریگور دیمیتروف» تنیسور بلغارستانی هم در رابطه بوده است.

سرانجام ارتباطش با الکساندر گیلکس که نه خواننده است، نه بازیگر و نه ورزشکار به ازدواج ختم شد.

ورزشکار زن ورزش بانوان همنسر اندی رادیک همسر ماریا شاراپووا همسر گریگور دیمیتروف همسر ساشا وویاچیچ همسر چارلی ابرسول همسر آدام لوین عکس ورزش بانوان زیباترین تنیسور زن دختر ورزشکار بیوگرافی ماریا شاراپووا بیوگرافی آدام لوین اینستاگرام ماریا شاراپووا الکساندر گیلکس کیست اخبار ورزشی بانوان Maria Sharapova

ماریا شاراپووا متولد ۱۹ آوریل ۱۹۸۷ تنیس‌باز سرشناس روس و دارنده ۵ عنوان قهرمانی مسابقات گرند اسلم تنیس جهان است که در سال ۲۰۲۰ از دنیای تنیس خداحافظی کرد. او در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۲ رتبه اول بین تنیس‌بازان زن دنیا را کسب کرد. او در سال ۲۰۰۸ با کنار زدن رقبایی مانند ژوستین آنه و آنا ایوانوویچ قهرمان اولین گرند اسلم سال یعنی مسابقات تنیس آزاد استرالیا شد.

او جزء ده تنیس‌باز زن جهان است که توانسته هر ۴ مسابقات تنیس ویمبلدون ۲۰۰۴، آزاد آمریکا ۲۰۰۶، آزاد استرالیا ۲۰۰۸ و آزاد فرانسه ۲۰۱۴ را فتح کند. همچنین او برای نخستین‌بار در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ شرکت کرد و برنده مدال نقره شد. او در ۸ فینال گرند اسلم حضور داشته که در ۴ رقابت بازنده شده‌است. وی جزء ۳۰ تنیس‌باز برتر جهان در طول تاریخ است.

شاراپووا نخستین زنی روسی است که در صدر جدول رتبه‌بندی انجمن تنیس زنان جهان قرار گرفت. در ۵۲ هفته رقابت‌های مختلف، او در بین شرکت‌کنندگان، بهترین نتیجه را کسب کرد. گفتنی است که ماریا پانزدهمین نفری است که موفق به تصاحب این عنوان در طول تاریخ ۳۰ساله حیات این انجمن شده‌است. شاراپووا بیشترین دستمزد را در بین زنان ورزشکار دریافت کرده‌است. با آن‌که در آمریکا زندگی می‌کند اما ملیت روسی خود را حفظ کرده‌است.

او از مارس ۲۰۱۶ تا آوریل ۲۰۱۷ به دلیل دوپینگ از شرکت در مسابقات، محروم بوده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ