نمایش تصاویر مبتذل، راه سرقت پول

0

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کردستان از دستگیری دو نفر به اتهام راه اندازی سایت غیر اخلاقی و کلاهبرداری ۳۰۰ میلیون ریالی از کاربران این سایت خبر داد.

  عکس مبتذل سایت غیر اخلاقی

سرهنگ فرامرز شاکری با اشاره به اینکه به دنبال رصد و کاوش صورت گرفته یک سایت غیر اخلاقی شناسایی شد، گفت: سایت مذکور با گذاشتن عکس های مبتذل، کاربران خود را به بازدید از عکس ها تشویق می کرد.

وی افزود: با طراحی صورت گرفته در این سایت از کاربران خواسته می شد که تنها با پرداخت هزار تومان بر روی عکس مورد نظر کلیک کرده تا اطلاعات تکمیلی در اختیار آنان قرارداده شود.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: کاربران پس از کلیک بر روی هر کدام از تصاویر موجود به درگاه جعلی پرداخت یک یاز بانک ها که به طرز ماهرانه ای طراحی شده بود متصل و افراد پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود کلیه اطلاعات حساب بانک آنها برای متهمان ارسال می شد.

سرهنگ شاکری با اشاره به اینکه با اعلام شکایت های صورت گرفته موضوع در دستور کار پلیس فتای استان قرار گرفت، افزود: با اقدامات صورت گرفته دو نفر متهم شناسایی و با دستور مقام قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در اعتراف خود به طراحی سه سایت جعلی اعتراف کرده اند، افزود: متهمان با این شگرد اقدام به خرید شارژهای ایرانسل و همراه اول کرده و کارت های مربوطه را به فروش می رساندند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: از سیستم رایانه متهمان تعداد ۴۸ فقره شماره کارت بانکی مربوط به افراد مختلف کشف که از این طریق بیش از ۳۰۰ میلیون ریال انواع کارت شارژ تلفن همراه خریداری شده است.

سرهنگ شاکری افزود: متهمان در اجرای دستور قضایی با قرار بازداشت موقت جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار این پلیس می باشند. (ایسنا)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ