ارزش برند ایران خودرو اعلام شد
مدیرعامل ایران خودرو گفت: با طراحی دومین و سومین محصول با برند ملی، به زنجیره و دانش فنی کامل طراحی و تولید خودرو و پلاتفرم مطابق با استانداردهای روز جهانی دست یافتیم.
جواد نجم الدین افزود: تولیدخودرو با نشان ایرانی حاصل نیم قرن تجربه خودروسازی ایران و همکاریهای بین المللی با برندهای معتبر است.
وی با اشاره به اینکه در استراتژیهای ایران خودرو بر روی نوآوری و توسعه تکنولوژی به منظورصادرات تاکید ویژهای شده است، خاطر نشان کرد: برآورد تقریبی ارزش برند ایران خودرو ۴۰۰ میلیارد تومان است و این ارزش مرهون تلاش چند سال اخیر این شرکت برای حضور در بازارهای پر رقابت جهانی است.
او تصریح کرد: خودروسازان برای ماندن درصحنه رقابت جهانی از طریق افزایش مشتری و تولید دست و پنجه نرم می کنند و شرکتهایی در این عرصه موفق خواهند بود که یا بتوانند خود را با برند سرآمدشان معرفی کنند یا محصولات خود را با قیمتهای مناسب تر و کیفیت بهتر ارایه کنند.
وی تاکید کرد: فقط عرضه محصول عالی موفقیت در بازار را تضمین نمی کند و خودروسازان برای موفقیت در بازار نیازمند هر دو جنبه تمایز در محصول و ارزش برند هستند.
نجم الدین اظهار کرد: ارزش برند خودروسازان به عنوان سرمایه نامحسوس آنان محاسبه و در حسابهای مالی ثبت می شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: اگر بخواهیم پا را فراتر و در عرصه بین المللی بگذاریم، به اجبار باید یک برند قوی صاحب تکنولوژی برترداشته باشیم. ما سعی کردیم خود را با برخی بازارهای بینالمللی تطبیق دهیم و اگر بخواهیم این مسیر را ادامه دهیم باید سرعت توسعه و پیشرفت تکنولوژی بیشتر شود.