فرهاد حق اشتباه و استعفا ندارد

0

فرهاد اشراقی؛ فرهاد مجیدی برای سومین بار سرمربی استقلال شد تا این تیم را در ادامه لیگ برترو لیگ قهرمانان آسیا هدایت کند. قطعاً مجیدی فاکتورهای مثبتی دارد که هواداران استقلال را به آینده خوشبین می‌کند. او جوان و نترس است و سنش به سن بازیکنان نزدیک تر از هر مربی دیگری است و به همین دلیل بهتر آنها را درک می‌کند. مجیدی به سبب شرایطی که دارد، خیلی در قید و بند مبلغ قرارداد نیست و در دوره قبلی مربیگری خود هم نشان داد که تعامل نسبتا خوبی با بازیکنان و شاگردانش دارد.

مجیدی در جام حذفی توانست سپاهان و پرسپولیس را حذف کند اما در فینال چوب اختلاف با مدیرعامل وقت باشگاه را خورد و … در حال حاضر که فرهاد دوباره به استقلال برگشته این نگرانی وجود دارد که باز هم با مسئولان باشگاه زاویه پیدا کند و کار به استعفای اینستاگرامی کشیده شود! این در واقع نقطه ضعف بزرگ مجیدی است که هر لحظه امکان دارد بنا به دلایلی کاسه صبرش لبریز شود و استقلال را رها کند او حتی در لیگ قهرمانان آسیا حاضر نشد روی نیمکت استقلال بنشیند و مجید نامجومطلق دستیار اول خود را به این تورنمنت فرستاد که در نهایت استقلال پس از باخت مقابل پاختاکور ازبکستان حذف شد.

مجیدی حالا که برای سومین بار روی نیمکت استقلال می‌نشیند، دیگر حق اشتباهات بزرگ و استعفای ناگهانی را ندارد او به شدت زیر ذره بین است و حتماً می داند که کارش در استقلال ساده نیست به زعم فرهاد استقلال پرمهره ترین تیم ایران است اما به هر حال باید از این مهره ها به خوبی بازی گرفت کاری که محمود فکری نتوانست انجام دهد و ۱۶ هفته بیشتر دوام نیاورد.

آیا مجیدی این بار از اشتباهات قبلی خود درس می‌گیرد و آیا تا انتهای قرارداد دو و نیم ساله‌اش روی نیمکت استقلال دوام می آورد و یا باز هم قرار است با شیطنت‌های یکی دو مدیر و معاون عطای کار را به لقایش ببخشد؟ مجیدی اهل تصمیمات ناگهانی و غیر قابل پیش بینی است این تصمیمات گاهی بسیار جذاب است و گاهی مثل روز بازی خداحافظی‌اش با مس کرمان همه را شوکه می‌کند. آنچه مسلم است او دیگر فرهاد مجیدی جوان زمان بازیگری نیست و حتماً در لباس مربیگری پخته تر شده و باید ضریب اشتباهات خود را کاهش دهد تا بتواند امسال برخلاف پارسال با استقلال جام بگیرد.

وضعیت تیم استقلال اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ