اگر فرهاد را فراری ندهند می‌توان امیدوار بود/ به فکری گفتم حقایق را به هواداران بگو!

0

 – بهمن طهماسبی مهاجم سال‌های گذشته استقلال معتقد است چنانچه مشکلات و حاشیه‌ها فرهاد مجیدی را فراری ندهند می‌توان به آینده این تیم امیدوار بود. با هم گفت‌وگوی با بهمن طهماسبی را می‌خوانیم. 

فرهاد مجیدی برای سومین بار در سه فصل گذشته به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد!
خب حالا که فرهاد آمده باید شرایط برایش مهیا شود تا بتواند با خیالی آسوده کار کند. سرمربی جدید استقلال باید مشکلات احتمالی را به مدیران انتقال داده و خود تنها به فکر امور فنی باشد و به دور از حاشیه‌ها کار کند. 

از عملکرد محمود فکری راضی بودید یا با استعفای او موافقید؟
شما شاهد هستید تا روزی که او سرمربی تیم بود از او حمایت کردم و اساساً از هر سرمربی‌ای که هدایت آبی‌پوشان را عهده‌دار باشد تا آخرین روز حضورش در باشگاه حمایت می‌کنم. من در صحبتی که با فکری داشتم به او گفتم باید مشکلات را با هواداران مطرح می‌کرد و آنها را از حقیقت‌های باشگاه مطلع می‌ساخت. شما نگاه کنید تیم فکری حتی زمانی که هفته‌ها صدرنشین بود نیز معترض و منتقد داشت و این حاشیه‌ها آنقدر زیاد بود که بازیکنان نمی‌توانستند در خدمت تفکرات فنی سرمربی باشند و نتیجه آن کناره‌گیری کادر فنی سابق بود. 

با توجه به رفت و آمدهای چند باره فرهاد مجیدی فکر می‌کنید مدیران استقلال نباید در مدت زمان قرارداد او  کمی بیشتر دقت می‌کردند؟
قراردادی که بسته شد می‌تواند امیدوارکننده باشد چرا که فرهاد مجیدی می‌تواند بر اساس آن برای سال‌های آینده باشگاه برنامه‌ریزی کند اما آنچه می‌تواند مانع موفقیت او باشد ضعف مدیریتی است که دست از سر باشگاه برنمی‌دارد و ما هم از بس این مشکلات را گوشزد کرده‌ایم خسته شدیم! وقتی تیمی تا به اینجای فصل هفت، هشت زمین تمرین عوض می‌کند دیگر چه انتظاری از مدیریت آن می‌شود داشت؟ جای تأسف دارد مدیران باشگاه بزرگی چون استقلال از تهیه یک زمین چمن و سالن بدنسازی خوب و ثابت عاجز باشند. 

آینده استقلال را با فرهاد چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
اگر مشکلات و حاشیه‌ها فرهاد را فراری ندهند می‌توان به این تیم و نتایج آن خوشبین بود.

از پیروز قربانی، بهزاد غلامپور، صالح مطفوی و فرزاد مجیدی به عنوان همکاران فرهاد نام برده می‌شود.
اگر حضور این افراد قطعی شده باشد باید گفت انتخاب‌های خوبی بوده است و امیدوارم خروجی مثبتی داشته باشد.

وضعیت تیم استقلال اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ