ماجرای عجیب باز شدن پنجره پرسپولیس/ بقیه تیم‌ها هم همین کار را می‌کنند!

0

راستش ما که نفهمیدیم پنجره‌های پرسپولیس چطوری یک شبه باز شد بنده خدا عیسی آل‌کثیر که به خاطر یک شادی گل شش ماه محروم شد و حتی نمی‌تواند با پرسپولیس تمرین کند. آنجا البته در حق این بازیکن ظلم شد چراکه واقعاً نیت مسخره کردن نداشت و فقط قانون سختگیرانه در مورد او اعمال شد. اینجا اما در داخل اتفاقات دیگری می‌افتد.

پرسپولیس بدون اینکه پول شاکیان داخلی‌اش را بدهد، می‌تواند پنجره اش را باز کند همان کاری که تراکتور  و سپاهان هم می‌توانند انجام بدهند و شک نکنید که استقلال هم انجام می‌دهد. در واقع باید دید چه اتفاقاتی در فوتبال ما می‌افتد که ناگهان پنجره‌ها باز می‌شود و مسئولین مجبور می شوند بقیه پنجره‌ها را هم باز کند.

غلامرضا بهروان روزی حرف درستی می‌زد و می‌گفت اگر به یک تیم بله بگوییم مجبوریم به ۱۵ تیم دیگر هم بله بگوییم و این اتفاق امروز در فوتبال ایران در حال رخ دادن است.

پنجره‌های پرسپولیس در حالی باز شد که این تیم چندین و چند طلبکار داخلی دارد این داخلی‌ها اگر خارجی بودند و به فیفا و ای‌اف‌سی شکایت می‌کردند، مسلماً هیچ پنجره ای باز نمی‌شد استقلال هم در شرایط مشابه باید پول بودوروف را بدهد و مطمئناً پس از آن پنجره این تیم هم باز خواهد شد. طلبکاران هم حالا حالاها باید دنبال پولشان بدوند. همانطور که در سال‌های گذشته دویدند.

اساساً در این شرایط کرونایی که بسیاری از اماکن ورزشی تعطیل است، این طور دویدن ها خیلی هم بد نیست و برای سلامتی بدن بسیار مفید است.

وضعیت پنجره پرسپولیس وضعیت پرسپولیس پنجره پرسپولیس باز شد پرسپولیس نیوز اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ