«انتخاب هرناندر هرناندز، نتیجه بی مسئولیتی مدیران رئال مادرید»

0

اگر به من اجازه بدهید می خواهم برخی نظراتم راجع به دربی را با شما در میان بگذارم

۱- بازی زیبا و سرگرم کننده ای بود.

۲- در ابتدا اتلتیکو می توانست برنده شود و بعد از آن رئال می توانست برنده شود و در نهایت هیچ کدام برنده نشدند. برای اتلتیکو با وجود ناراحتی از گل بنزما در دقایق پایانی نتیجه خوبی بود.

۳- اتلتیکو برتری خود را نسبت به رئال حفظ کرد، رئال می توانست به جنگ برای لالیگا برگردد اما نشد.

۴- یک بازی بزرگ دیگر که ژائو فلیکس نیمکت نشین بود اما در مقابل ویارئال به لودی فحش داد…

۵- یک بازی دیگر که آسنسیو از خودش در مقابل تردیدها دفاع نکرد.

۶- وینیسیوس در نقش خود به عنوان نیمکت نشین تقویت شد. در بازی با سوسیه داد هم این اتفاق رخ داد. والورده هم انرژیزیادی به رئال داد چرا که خط هافبک تیم دیگر تاریخی شده است و در هفته های اخیر پروازهای زیادی داشته اند.

۷- رئال مادرید شروع بدی در یک بازی سرنوشت ساز در لالیگا داشت و اهمیت بازی برای رئال بیشتر از اتلتیکو بود. بازی کرد با سه هافبک هدیه ای بود که زیدان به تیم بانظم و دقیق سیمئونه داد.

۸- یورنته اشتباه زیدان نیست، تصمیم درست سیمئونه است. در مورد لوئیز انریکه هم اتفاق مشابهی در دوران فوتبالش رخ داد و در تیم حریف خوش درخشید.

۹- هندها در این مقطع از فصل نگران کننده رت می شوند. صحبت در این باره که صحنه پنالتی بوده یا نه مثل این است که در مورد رنگ ابرها صحبت کنیم.

۱۰- مشکل از هرناندز هرناندز نیست. مشکل این است که رئال مادرید تحت تاثیر کمپین اتلتیکویی ها و صحبت هایشان قرار گرفت. دربی بین هفته شروع شد اما رئال مادرید وارد این جنگ ها نمی شود. مردانه رفتار کردن یک چیز است و بی خیال شدن نسبت به مسئولیت ها یک چیز دیگر. هیچ کس شبکه رئال مادرید را نمی بیند. رابطه قطع شده است. اگر رئال ببرد می گویند که به خاطر داور ویدیویی است و اگر ببازند می گویند خیلی بد هستند. اگر به آنها ضرر وارد شود می گویند که عدالت شاعرانه برقرار شده و اگر سود ببرند، غصه ملی ایجاد می شود. هرگز به کارشان به اندازه کافی بها داده نمی شود.

۱۱- هر داوری طرفدار تیم خاصی است مثل خبرنگاران ورزشی. اما همه سعی می کنند کار خود را انجام بدهند. کاتالوگ اشتباهات هرناندز هرناندز به یک تاسف حرفه ای تبدیل شده است آن هم در حالی که اغلب بازیهای مهم رئال را سوت زده است. این همه اشتباه به یک جهت او را به یک ضدرئالی تبدیل نمی کند بلکه به یک داور ناتوان تبدیل می کند.

۱۲- رئال مادرید یک امتیاز را جشن گرفت و بارسا به جنگ لالیگا برگشت. این شایستگی سیمئونه است و از این بابت تردیدی نیست. او مرد تاریخ ساز اتلتیکو است اما قرار نیست که با او به ماه سفر کنیم. به طور مثال روزی که سه چمپیونزلیگ پیاپی را برد، این اتفاق ممکن است رخ بدهد.

۱۳- اتلتیکو برای ادامه لالیگا با یک توئیت آماده شد اما رئال مادرید ساکت است. از اکتبر یک پنالتی هم به سود رئال گرفته نشده اما برخی می گویند “باد برای رئال مادرید موافق است.” انگار داستان را افراد دیگری می نویسند و رئال مادرید حق اعتراض کردن هم ندارد.

خسوس سانچز

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ