ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان/ چند تغییر در ترکیب

0

در ورود تیم‌های لیگ برتری به فصل جدید مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور استقلال تهران عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ میهمان تیم پیکان تهران خواهد بود.

استقلال تهران پس از پایان همکاری با محمود فکری، فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد و به همراه این سرمربی در بازی هفته هفدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به برتری دست پیدا کرد.

آبی پوشان که در رده سوم جدول رده بندی خود را میان مدعیان کسی عنوان قهرمانی حفظ کرده‌اند، امروز پا به رقابت‌هایی میگذارند که فصل پیش تا یک قدمی کسب جام در آن هم پیش رفتند اما از تراکتور شکست خوردند تا به نایب قهرمانی بسنده کنند. یکی از راه‌های تقریبا آسان دست‌یافتن به کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا همیشه جام حذفی بود که آبی‌ها با مجیدی شانس دارند تا دوباره تا فینال بروند و شاید این بار با او قهرمانی را جشن بگیرند.

همانطور که فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی امروز مشخص کرد، استقلال تنها روی یک تورنمنت متمرکز نیست و این فصل سعی دارد تا در هر سه جام( لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) تلاش کند و برای کسی جام بجنگد. آبی پوشان فصل پیش تا دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفته بودند و مدت زیادی است که از کسب جام بی نصیب مانده‌اند.

استقلال برای بازی امروز مثل رقابت با فولاد خوزستان داریوش شجاعیان را در اختیار ندارد اما مهدی مهدی پور در دسترس کادرفنی خواهد بود و می‌تواند تیمش را برابر شاگردان مهدی تارتار همراهی کند. ترکیب استقلال برای این بازی احتمالا فقط یک تغییر نسبت به تیم برنده مقابل فولاد خوزستان داشته باشد.

مجیدی برای بازی هفته هفدهم مقابل فولاد از رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی به عنوان بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی استفاده کرد و به نظر می‌رسد او در دروازه یک تغییر تنها ایجاد کند.

از آنجایی که در لیگ برتر مظاهری فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب اصلی داشته اینطور به نظر می‌رسد که سیدحسین حسینی در رقابت‌های جام حذفی درون دروازه آبی‌ها حضور دارد تا بتواند به نیمکت نشینی پایان بدهد و از طرفی هم مظاهری استراحتی داشته باشد و روی بازی‌های لیگ برتر متمرکز باشد.

وضعیت تیم استقلال ساعت بازی امروز استقلال ترکیب تیم استقلال تاریخ بازی بعدی استقلال بازی استقلال امروز استقلال و پیکان اخبار فوتبال داخلی اخبار جام حذفی فوتبال اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ