بنزما:«اگر می خواهند قراردادم را تمدید کنند، درها به روی مدیر باز است»

0

کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل آتالانتا حاضر شد.

بنزما و آتالانتا” حریف بسیار خوبی هستند. برتری کمی به خاطرن تیجه بازی رفت داریم و اماده هستیم.”

راموس گفته که هالند مناس تیم است ” هالند در حال حاضر در رئال نیست. راموس نظر خودش را گفته است. سالهاست که در این جاست و هر ماه در مورد  مهاجمان و بازیکنانی که می توانند گلهای زیادی بزنند، صحبت می شود. جوان است و نقش مهمی در تیم دارد. جوان است و در تیمش خیلی نقش دارد. باید بیشتر برای تیم تلاش کند و روزی بالاخره فرصت نصیبش خواهد شد.”

غیبت های هازارد” از وقتی به این جا آمد، زیاد خوش شانس نبود. ناراحت هستم چرا که بازیکن بزرگی است. ناراحت است چون که می خواست ثابت کند که یک ستاره جهانی است. به او نیاز داریم.”

بازگشت رونالدو”با او کارهای زیادی در این جا انجام دادم و گلها و پاس گلهای زیادی داشتیم. سه سال پیش از تیم رفت. حالا در تیم دیگری است. مربی یا مدیر نیستم. نمی دانم که آیا در یوونتسو خوب است یا نه… همیشه رفتار خوبی با من داشت و همیشه برای هم گل می ساختیم.”

فقط بنزما در تیم گل می زند” همیشه فشار وجود دارد. از کودکی با این مسئله کنار آمدم. در نهایت موقعیت های بیشتری داریم و می توانم کارهای بیشتری انجام بدهم . باید گلهای بیشتری بزنیم.   سعی می کنیم برنده شویم و وقتی حریفان دفاعی بازی می کنند، سخت است که سه، چهار گل مقابلشان بازی کنیم.”

تمدید می کنی؟” به امروز نگاه می کنم. از هر تمرین و هر بازی لذت می برم. تا ۲۰۲۲ قرارداد دارم اما اگر مدیر بخواهد، درها به روی مدیر باز است. این بهترین باشگاه دنیاست.”

در بهترین لحظه دوران فوتبالت هستی؟” هر لحظه سعی می کنم بهتر باشم و از خودم بیشتر مراقبت کنم. ۳۳ ساله بودم مشکل ساز نیست. بازیکنانی هستند که می توانند تا ۳۹ سالگی در بالاترین سطح باشند. در طول هفته سخت تلاش می کنم. به روندم ادامه می دهم. شیفته فوتبال هستم و از حضور در این تیم لذت می برم.”

پست ایده آلش” بستگی دارد. حالا شرایط بدنی اش را دارم تا آزادانه بازی کنم، در جلو حرکت کنم و منتظر سانتر باشم و گاهی در خط هافبک منتظر هم تیمی هایم هستم. وقتی وارد زمین می شوم حرکات حریف را می بینم. ممکن است که بمانم و حرکت کنم یا این که فضاسازی کنم و حمله کنم. می توانم در هر جایی که توپ حرکت می کند، بازی کنم. تا چند سال دیگر همه چیز به بدنم بستگی خواهد داشت اما تکنیک و دید خوبی دارم تا در هر جایی که می خواهم بازی کنم.”

فوتبال اسپانیا پایین تر از سیتی، پی اس جی و بایرن” صادق هستم. نمی دانم که شانس تیمی بیشتر است یا نه. در فوتبال امروز می بینیم که تیم های بزرگ مقابلت یم های کوچک شکست بخورند. هر تیمی اگر باور داشته باشد می تواند به فینال برسد. موافق نیستم که بگوییم فوتبال اسپانیا ضعیف شده است.”

غیبت در بازی رفت مقابل آتالانتا” تیم خوب و منظمی هستند. با تفکرات خودمان بازی می کنیم. مشکل است و برای بردن بازی می کنیم.”

فوتبال خودش” فوتبال فقط گل نیست. باید بیشتر تلاش کنیم و روی پاس گل کار کنیم. اگر به تیم کمک کنی بیشتر به دنبالت می گردند تا تو ضربه نهایی را بزنی.”

گلهای لحظه آخری رئال در این فصل”نگران نیستم. برخی تیم ها عقب می کشند. مقابل الچه هر ده بازیکن عقب کشیده بودند. باید صبور می بودیم. یک کامبک کوچک داشتیم. می خواستیم گلهای بیشتری بزنیم اما سه امتیاز مهم بود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ