ستاره نقل و انتقالات یک تماس تا استقلالی شدن/ جدایی قاسمی‌نژاد از شهرخودرو قطعی شد

0

 – انتقال امین قاسمی‌نژاد به استقلال تبدیل به یکی از مهم‌ترین اخبار نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران شده که با وجود رسمی نشدن، تقریبا به مرحله پایانی رسیده و فقط منتظر تماس احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال برای حضور این بازیکن در دفتر باشگاه و نهایی شدن حضورش در جمع آبی‌ها است.

قاسمی‌نژاد در شرایطی روز گذشته در باشگاه استقلال حضور یافت که بحث رضایت‌نامه‌اش موجب شد تا انعقاد قرارداد با او تا زمان جدایی رسمی‌اش از شهرخودرو و موافقت مشهدی‌ها قطعی شود که اکنون این اتفاق رخ داد.

امین قاسمی‌نژاد ساعاتی قبل شخصا به دفتر حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو رفت و با حضور وی و همچنین علی دریاییان، معاون حقوق باشگاه شهرخودرو که وکیل شخصی حمیداوی هم هست، این تفاهم‌نامه که در قالب رضایت‌نامه امین قاسمی‌نژاد با باشگاه استقلال است، توسط طرفین امضاء شد تا خیال هواداران، هیئت مدیره و باشگاه استقلال از بابت مشکل رضایت‌نامه و همچنین تعیین مالکیت باشگاه شهرخودرو راحت شود.

امین قاسمی‌نژاد ۲۷ روز است که منتظر نهایی شدن قراردادش با باشگاه استقلال است و پس از آنکه دیروز به محل این باشگاه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره رفت، با توجه به معلوم نبودن وضعیت مالکیت باشگاه شهرخودرو که از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده بود، پس از خوش و بش با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، باشگاه استقلال را ترک کرد تا امروز جدایی‌اش از جمع مشهدی‌ها را نهایی کند.

مبلغ رضایت‌نامه قاسمی‌نژاد را هیئت مدیره باشگاه استقلال آماده کرده و با توجه به اینکه تنها دو روز به پایان مهلت نقل و انتقالات باقی مانده، این بازیکن فقط منتظر تماس مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال است تا به محل این باشگاه برود و قراردادش را نهایی کند.

مذاکرات اولیه برای انعقاد قرارداد قاسمی‌نژاد با استقلال نهایی شده و فقط با تماس مددی با این بازیکن، جلسه به قرارداد وی ختم می‌شود تا انتقال مورد انتظار هواداران این تیم اتفاق بیفتد.

طی روزهای اخیر فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بوده‌اند و در این مدت در جریان وضعیت جدایی او از شهرخودرو و قرارداد با استقلال قرار داشتند.

بنابر گفته امین قاسمی‌نژاد در مصاحبه اخیرش، وی با ۶۰ درصد مبلغ پیشنهادی دیگر تیم‌ها با باشگاه استقلال به توافق رسیده و در آستانه امضای قرارداد نهایی است.

وضعیت تیم استقلال اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ