عملکرد رقبای استقلال در آسیا/ شکارچیان زخمی گروه مرگ!

0

استقلال نیوز – روز قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نام استقلال در گروه C قرار گرفت. جایی که با حضور سه تیم الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق باعث لقب گروه مرگ را به گروه C بدهند.

الدحیل مهمان جدید این گروه است چون دور گذشته این بازی‌ها سه تیم استقلال، الاهلی و الشرطه هم گروه بودند و الدحیل جای الوحده امارات را گرفت تا باز هم یک گروه مرگ دیگر را بسازد. الدحیل در لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ در گروه مرگ بود که بعد از پرسپولیس و النصر در جایگاه سوم قرار گرفت و موفق به صعود نشد و امسال هم کار ساده‌ای نسبت به فصل قبل ندارد. 

حال و روز بد نماینده عربستان
الاهلی عربستان با ۳۵ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه هفتم لیگ کشورش قرار دارد . الاهلی در ۵ بازی آخر خود شکست خورده و ۷ بازی می شود که رنگ برد را ندیده است. 

رقیب اصلی استقلال 
الدحیل قطر با کسب ۴۰ امتیاز در جایگاه دوم لیگ قطر جای گرفته و فاصله ۱۱ امتیازی با السد صدرنشین شانسی برای قهرمانی آن ها باقی نمی گذارد اما الدحیل همیشه تیم قدرتمندی بوده و تجربه بازی های زیادی در لیگ قهرمانان آسیا دارد. به نظر می رسد حال روز الدحیل نسبت به دیگر رقبای استقلال بهتر باشد اما با این حال نماینده قطر خاطره خوبی از جدال با ایرانی ها ندارد و حتی وقتی پرسپولیس را رفت و برگشت شکست دادند هم نتوانستند از گروهشان صعود کنند.

در این گروه استقلال وضعیت بهتری نسبت به رقبایش دارد چون فاصله‌اش نسبت به باقی رقبا با صدر جدول لیگ داخلی کمتر است و با تغییرات در کادر فنی خود روحیه گرفته تا در ادامه نتایج بهتری را کسب کند. به دلیل رقابت نزدیک تیم ها از این گروه شانس صعود را باید فقط برای یک تیم بدانیم و استقلال می‌تواند در روز های بد رقبایش از فرصت استفاده کند و از گروه مرگی که حریفانش زخمی شکست‌های ناامید کننده در لیگ های داخلی هستند گروه زندگی بسازد و دست پر عربستان را ترک کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ