رئال مادرید ۲-۰ ایبار؛ آرامش قبل از طوفان

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در حالی به مصاف ایبار رفت که می خواست به روند خوبش ادامه بدهد. رئال بدین ترتیب به روند یازده بازی پیاپی بی شکست رسید و سه امتیاز ارزشمند خانگی را کسب کرد.

رئال مادرید در این فصل بارها در مقابل تیم های کوچک امتیاز از دست داده و به همین خاطر است که وقتی تیم به مصاف حریفان کوچک می رود، دل هواداران رئال بیشتر می لرزد تا بازیهای بزرگ.

رئال مادرید این بار به مصاف ایبار رفت که برای بقا می جنگید و چیزی برای از دست دادن نداشت. رئال در نیمه اول تیم برتر میدان بود و پس از گرفته نشدن پنالتی روی کاسمیرو و مردود شدن دو گل بالاخره آسنسیو با یک فرار تماشایی دروازه حریف را باز کرد. مارکو به روزهای خوبش برگشته است و قطعا این بهترین خبر برای زیدان در این روزهاست که دستش برای انتخاب در خط حمله بازتر خواهد بود.

در نیمه دوم رئال مادرید در ابتدا تیم برتر میدان بود اما هوای بارانی و سر شدن زمین باعث شد تا دقایقی بازی از دست رئال در برود و ایبار سعی کند گل تساوی را بزند. بعد از آن که دوباره گل رئال مادرید مردود شد، ورود وینیسیوس و هیجان وی باعث شد تا بازی دوباره به دست رئال برگردد. وینی نیز که در هفته های اخیر نمایش خوبی داشته با یک سانتر تماشایی به بنزما پاس گل داد تا کریم برای هفتمین بازی پیاپی گل بزند و به فصل خوبش ادامه بدهد.

پیروزی مقابل ایبار را می توان آرامش قبل از طوفان دانست. رئال مادرید باید در عرض هشت روز سه بازی داشته باشد: لیورپول – بارسلونا – لیورپول . سه بازی که می توانند تکلیف فصل رئال و به خصوص آینده زیدان را مشخص کنند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ