روزی که جرارد سعی کرد کروس را از رئال مادرید برباید

0

رئال مادرید نیوز : استیون جرارد کاپیتان و نماد لیورپول در سال ۲۰۱۴ تلاش کرد که کروس را از رئال مادرید برباید. در حقیقت او به نمایندگی از لیورپول سعی کرد که هافبک وقت بایرن مونیخ را راضی کند که به رئال مادرید نرود و فوتبالش را در لیورپول ادامه بدهد.

سرمربی کنونی گلاسکو رنجرز در کتاب بیوگرافی خود اعتراف کرده است که سعی کرده که خودش را وارد مذاکرات با کروس کند.او قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ با ویلیان هم تماس گرفت که البته بازیکن برزیلی نیز راهی چلسی شد. برندن راجرز سرمربی وقت لیورپول از جرارد خواسته تا با کروس تماس بگیرد و او را راضی کند.جرارد می گوید:” تونی خیلی با احترام جواب داد و باعث شد تا یک احمق به نظر نرسم اما کمی بعد به رئال مادرید ملحق شد. البته من مشکلی نداشتم. برایش پیام های مثبت فرستادم و برایش آرزوی موفقیت کردم.”

کروس سه سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۴ وقتی با این سوال مواجه شد که از بین لمپارد، جرارد و اسکولز چه کسی را ترجیح می دهد، هافبک  اسبق منچستریونایتد را انتخاب کرد.

کروس و جرارد البته در بازی رئال مادرید و لیورپول در مرحله گروهی چمپیونزلیگ سال ۲۰۱۵ به مصاف هم رفتند. رئال در آنفیلد با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و کروس خوش درخشید . در بازی برگشت هم رئال در برنابئو با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. جرارد در بازی رفت در آنفیلد فیکس شد و در بازی برگشت در دقیقه ۶۹ وارد زمین شد. استیون از همان زمان فهمید که دوران زمان فهمید که پایان کارش در لیورپول و فوتبال رسیده است و وقتش رسیده که بازنشست شود چرا که انتظار نداشت که در بازی مهمی نظیر برنابئو نیمکت نشین شود. کروس البته در فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۸ هم توانست لیورپول را شکست بدهد که در آن زمان جرارد بازنشسته شده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ