تمجید مطبوعات جهان از نمایش وینیسیوس مقابل لیورپول: درخشان و فوق العاده

0

رئال مادرید نیوز : تمجید از وینیسیوس، واکنش کلی رسانه های جهان به پیروزی درخشان رئال مادرید مقابل لیورپول بود.

اوگلوبو برزیل: در اکتبر گذشته، دوربین های شبکه تله فوت، گفتگوی بنزما و مندی را شکار کردند که می گفتند وینیسیوس با رئال بازی نمی کند و بناید به او پاس بدهیم. کروس و دی بروینه دیشب درخشیدند اما در مقابل وینیسیسو چه می توان گفت؟ در مقطع پایانی چمپیونزلیگ ستارگان بیشتری رو می شوند و در شبی که دو بازیکن آلماین و بلژیکی خودشان را نشان دادن، وینیسیوس هم درخشان بود. این بازی پاسخی به انهایی بود که می گفتند چرا رئال مادرید برای این بازیکن جوان این همه هزینه کرده است.

لانسه برزیل: با نمایش وینیسیوس، رئال مادرید برتری خوبی را مقابل لیورپلو در بازی رفت کسب کرد. سه شنبه رئالی ها ، سرخ ها را با دبل بازیکن برزیلی و گلی دیگر از آسنسیو شکست دادند.

اکسترا برزیل: وینیسیوس رهبر رئال مادرید در پیروزی مقابل لیورپول با یک نمایش درخشان در دور رفت یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بود. بازیکن برزیلی دو گل زد.

اودیا برزیل: وینیسیوس یک شب عالی مقابل لیورپول داشت. مهاجم برزیلی رهبر پیروزی خانگی رئال و کسب برتبری برای بازی برگشت در آنفیلد بود.

لیورپول اکو (انگلیس): وینیسیوس درخشان بود و مشکلات زیادی برای خط دفاع لیورپول ایجاد کرد.

دیلی میل انگلیس: وینیسیوس پاس کروس را به یک حرکت عالی تبدیل کرد. با استپ سینه توپ را نگه داشت و فیلیپس را تحت تاثیر قرار داد و بعد از آن با شوتی کار را تمام کرد. او برای چنین شبی خودش را آماده کرده بود.

سان انگلیس: وینیسیوس پرهیجان اما بی ثبات بوده است اما برای خط دفاع لیورپول وحشت ایجاد کرد. او دبلی را داشت ک همی تواند کلیدی باشد. این بازی یک شوک واقعی بود.

دیلی استار انگلیس: وینیسیوس ضربات را به گل تبدیل می کند. لیورپول مقابل رئال مادرید آزار دید و امیدهای اروپایی اش منجمد شد.

اکیپ فرانسه: بعد از ظهر عالی وینیسیوس. با درخشش بازیکن برزیلی رئال توانست از اشتباهات دفاعی لیورپول استفاده کند.

فرانس فوتبال:بازیکن برزیلی خیلی از اوقات به خاطر حرکات اشتباه مورد انتقاد بود اما شب فوق العاده ای مقابل سرخ ها داشت. ”

کوریره دلوا اسپورت ایتالیا: نمایش وینیسیوس. صلاح بازی را احیا کرد اما وینیسیوس پرونده را بست..

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ