سبقت دقیق زیدان از بارسا در ال کلاسیکوها: ۹۸-۹۶

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید با هدایت زیدان هر سه ال کلاسیکوی خود را برده است. در حالی که رئال از نظر تعداد برد در ال کلاسیکوها از بارسا عقب افتاد حالا با این سه برد پیاپی از حریف سبقت گرفت.

بارسلونا با دو پیروزی در چهار روز در مقابل بارسلونای سولاری به ۹۶ برد در ۲۴۳ ال کلاسیکو رسید و از رئال مادرید با ۹۵ برد سبقت گرفت. در آن فصل رئال با لوپتگی هم در مقابل بارسا شکست خورده بود و مجموع سه تا از چهار بازی خود مقابل تیم کاتالان را باخته بود. اما حالا ورق کاملا برگشته است و رئال مادرید ۹۸-۹۶از نظر تعداد برد در ال کلاسیکو از بارسا پیش افتاده است.زیدان در این مدت چهار ال کلاسیکو داشته که سه تا را برده و یکی را با مساوی به پایان برده است.

آخرین باری که رئال در دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا پیروز شد به فصل ۰۸-۲۰۰۷ زیر نظر شوستر برمی گردد که رئال در نیوکمپ با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و در برنابئو با نتیجه چهار بر یک.

از سویی آخرین باری که رئال در سه ال کلاسیکوی پیاپی برنده شد به سالهای ۱۹۷۷ تا ۱۹۷۸ برمی گردد که رئال با نتایج چهار بر صفر و سه بر یک در خانه و سه بر دو در نیوکمپ پیروز شد. بهترین رکورد تاریخ رئال شش برد پیاپی در ال کلاسیکوها یبن سالهای ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۵ است.

مسی ۵۹۹ دقیقه پیاپی در مقابل بارسلونا هیچ گل یا پاس گلی نداشت. آخرین گلش مقابل رئلا به دوم آوریل ۲۰۱۸ برمی گردد که بعد از آن رونالدو از رئال رفت و نور مسی در ال کلاسیکوها کلا خاموش شد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب زین الدین زیدان بیوگرافی زین الدین زیدان باشگاه رئال مادرید ال کلاسیکو چند چند شد ال کلاسیکو اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ