چرا درخواست پرسپولیس در پرونده شجاع رد شد؟

0

پرسپولیس نیوز -‌ جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره مشخص شدن رأی پرونده شجاع خلیل‌زاده توضیح داد: در این پرونده به دلیل اینکه شجاع خلیل‌زاده پس از پرسپولیس به یک باشگاه قطری پیوست پرسپولیس ادعایی مطرح کرد. مطابق مقررات تصمیمی که کمیته وضعیت گرفت این بود که با توجه به دخالت عنصر بین‌المللی در این پرونده و تصمیم کمیته وضعیت به این دلیل که باشگاه قطری در جریان رسیدگی حضور ندارد، صلاحیتی برای رسیدگی به پرونده نداریم. به همین دلیل اعلام کردیم نمی‌توانیم این دعوا را رسیدگی کنیم.

نورشرق اضافه کرد: کمیته محترم استیناف در ادامه این نظر ما از لحاظ شکلی نه ماهیتی تصمیم گرفت پرونده را به کمیته وضعیت بازگرداند. این بار برای اینکه تصمیم ما مواجه با اشکالی نباشد از ریاست کمیته استیناف استعلام گرفته و پس از اخذ پاسخ از وی همان تصمیم قبلی را با آرایش جدیدی اعلام کردیم. البته این نظر قابلیت اعتراض دارد و ممکن است باشگاه پرسپولیس ظرف مهلت قانونی پرونده را به کمیته استیناف ببرد.

وی درباره دلیل طولانی شدن روند اعلام رأی پرونده خلیل‌زاده گفت:‌این موضوع را انکار نمی‌کنم و ممکن است چنین باشد اما حجم پرونده‌هایی که از سوی همکاران ما در کمیته وضعیت بررسی می‌شود متعدد است. بعد رسانه‌ای یک باشگاه نباید پرونده‌های دیگر را تحت تأثیر قرار داده و آنها را از نوبت رسیدگی خارج کند. بخشی از دلیل طولانی شدن صدور این رأی همین موضوع است.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ادامه داد: دلیل دیگر این است که پس از شیوع کرونا رسیدگی‌های حضوری را تقریبا به حداقل رسانده و سعی کردیم با تبادل لایحه این کار را انجام بدهیم جلسات حضوری سبب تسریع در صدور رأی می‌شد اما حالت فعلی این موضوع را کند خواهد کرد به دلیل رد و بدل شدن پاسخ‌ها از سوی طرفین ذی‌نفع امکان دارد نتوانیم به سرعت برای یک پرونده تصمیم بگیریم.

وضعیت پرسپولیس شجاع خلیل زاده کجاست جمشید نورشرق کیست پرسپولیس نیوز بیوگرافی شجاع خلیل‌زاده اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ