جدول زمانی داعش برای جهاد نکاح + عکس

1

فرماندهان گروه تروریستی داعش جدول هایی زمان بندی شده برای انجام جهاد نکاح بین اعضای خود منتشر کرده اند.

به گزارش جماران، خبرگزاری «نون» عراق، در این زمینه سندی را که در یکی از مخفیگاه های داعش به وسیله نیروهای امنیتی عراق پیدا شده است، منتشر کرد.
این سند تصویری نشان می دهد که بدعت جهاد نکاح با حساسیت و زمانبندی ویژه ای از سوی عناصر این گروه تروریستی دنبال می شود و نام افرادی که قرار است این نوع جهاد تکفیری را انجام دهند، با ساعت دقیق آن ثبت شده است.
این جدول نام هایی را از گردان تروریستی موسوم به الفاروق برای نکاح با زنانی که «زنان مجاهد نکاح» نامیده شده اند، در خود جای داده است.
فیلم داعش فیلم جهاد نکاح عکس داعش عکس جهاد نکاح داعش جهاد نکاح داعش جهاد نکاح
با این وجود، تروریست های داعش تنها به جهاد نکاح اکتفا نکرده اند.
پیش از این، چهار عنصر گروه تروریستی داعش در دو حادثه جداگانه در تلاش برای هتک حرمت به دو زن موصلی پیش از هر اقدامی توسط طرف مقابل به هلاکت رسیدند.
به گزارش پایگاه خبری الاتجاه عراق، در یکی از محله های شهر موصل، دو عنصر گروه تروریستی داعش برای هتک حرمت یک زن اقدام کردند غافل از اینکه زن مورد نظر آنان مسلح بود و زن موصلی بی درنگ با گشودن آتش به روی متجاوزان، آنها را کشت.
منایع خبری پیشتر از اقدام به هتک حرمت ۱۴ زن موصلی توسط عناصر گروه تروریستی داعش خبر داده بودند. گزارش های دیگری نیز از اجبار زنان این شهر به جهاد نکاح با تروریست های داعش انتشار یافته بود.
در حادثه ای جداگانه، یکی از مردان عشایر موصل، دو عنصر داعشی را هنگامی که قصد داشتند همسرش را بربایند، به ضرب گلوله از پای درآورد.
شبکه العراقیه با اعلام این خبر افزود: این مرد موصلی از دولت برای نجات ناموس شهر از چنگال گروه تروریستی داعش کمک خواسته است.
نیروهای گروه تروریستی داعش که در چند روز اخیر بخش هایی از شمال و مرکز خاک عراق را به اشغال خود درآورده اند، با انجام اعمال وحشیانه، تهدید به پیشروی به سوی بغداد کرده بودند اما گزارش ها از به دست گرفتن ابتکار عمل ارتش و نیروهای داوطلب مردمی برای مبارزه با داعش حکایت دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. لنا می گوید

    ینی من موندم این زنایی که میرن به داعش میپیوندن عقل وشعور ندارن؟؟؟؟