امیدوارم هواداران شجاع را ببخشند/ خیلی‌ها باعث شدند او از پرسپولیس برود

0

پرسپولیس نیوز – سپهر حیدری پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد تقابل پرسپولیس با شجاع خلیل زاده گفت: شجاع خلیل زاده پسر بسیار خوبی است و همبازی من هم بوده. او برای پرسپولیس خیلی زحمت کشید و همه می‌دانیم که شجاع چقدر زحمت کشید. قطعا مقصر جدایی او، کسانی بودند که باعث شدند بروند. وقتی کلیپ هایشان بیرون آمد همه دیدند و هنوز هم ضرباتشان ادامه دارد.

وی افزود: هواداران از نحوه جدایی شجاع ناراحت بودند و حالا فکر کنم تقابل شجاع با پرسپولیس جالب باشد. شجاع همیشه عاشق پرسپولیس است و در این ماجرا او آدم بد شد اما واقعیت این است که خیلی‌ها باعث شدند او بروند. همه هواداران زحمات او را می‌دانند و ته دلشان به او علاقه دارند.

مدافع سابق پرسپولیس با اشاره به نقش شجاع در الریان و شناخت او نسبت به پرسپولیسی‌ها اظهار داشت: خط دفاعی الریان فقط شجاع نیست. من دیدم مرکاتو بازیکن آرژانتینی مصدوم شده و این خط دفاعی الریان را ضعیف‌تر می‌کند. خط دفاعی یک زنجیر است که همه به‌هم وصل هستند و یک نفر اهمیت ندارد. شجاع کیفیت بالایی دارد اما باید ببینیم بازیکنان کناری او چه می‌کنند.

حیدری همچنین اضافه کرد: پرسپولیس با کارهای ترکیبی پشت دفاع کناری های حریف دنبال بهم ریختن ضعف دفاعی حریفان است و با شناختی که من از الریان دارم، پرسپولیس می‌تواند به آن‌ها آسیب بزند.

او درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس از شجاع و احتمال بازگشت او مثل ترابی در سال های آینده گفت: هوادار پرسپولیس از شجاع خلیل زاده ناراحت است اما در جریان شجاع، او را خیلی اذیت کردند. شجاع خیلی اذیت شد و در هر صورت پیشنهاد هم آمد، او هم این پیشنهاد را در نظر گرفت. دیدید که مهدی ترابی رفت و برگشت. مسئله این است که شاید یک پیشنهاد که الان هست، سال آینده نباشد و با همین پیشنهادها زندگی آدم‌ها تغییر می‌کند. به نظرم بازیکنانی که رفتند، می‌توانند با نظر کادرفنی برگردند. من درباره شجاع خلیل زاده می‌توانم بگویم که او بازیکن تعصبی است و در حقش بدی شد و امیدوارم هواداران او را ببخشند.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ