گرو تروریستی داعش بیانیه جهاد نکاح صادر کرد + عکس

0

تروریست‌های داعش طی بیانیه‌ای از مردم موصل خواستند تا دختران خود را به جهاد نکاح با عناصر این گروه وادار کند.

به گزارش پایگاه خبری «وردنا»، گروه تروریستی داعش که چندروزی است  کنترل بخشهای زیادی از شهر موصل را به دست گرفته با صدور بیانیه‌ای رسمی از ساکنان این شهر خواست تا دختران خود را به جهاد نکاح وادار کنند.

فیلم جهاد نکاح عکس جهاد نکاح جهاد نکاح در عراق

 چند روز پیش نیز برخی رسانه‌های عراقی نوشتند: سرکردگان داعش  زنان موصلی را به جهاد نکاح وادار می‌کنند و حتی با استفاده از بلندگوهایی در برخی نقاط موصل از مردم می خواهند که زنانشان را به ازدواج نیروهای داعش درآورند.

گفته می شود داعشی‌ها در شهر موصل دادگاهی را تشکیل داده و کسانی را که از ازدواج دخترانشان با اعضای داعش جلوگیری می‌کنند، مجازات می‌کنند.

گفته‌ می‌شود که تاکنون ۴ زن عراقی پس از مجبور شدن به جهاد نکاح با تروریستها در موصل، خودکشی کرده‌اند. بیانیه امروز داعش نیز صحت این اخبار را تایید می‌کند که در آن از اهالی موصل خواسته شده زنان غیرشوهر دار را به جهاد نکاح درآورند و در صورت تخطی از این حکم، مجازات خواهند شد.

جهاد نکاح اصطلاحی است که بیش از ۲ سال پیش مصطلح شد. این اصطلاح اولین بار از سوی یک مفتی وهابی از کشور تونس مورد استفاده قرار گرفت. این مفتی سلفی از دختران و زنان عرب برای تأمین نیازهای جنسی جنگجویان مسلح که علیه حکومت سوریه می جنگند،‌ به خاک سوریه بروند.

بسیاری از مفتی های وهابی دیگر کشورهای عربی به وی‍ژه عربستان سعودی نیز بعد از آن در اظهار نظرهای مختلفی از چنین فتوایی حمایت کرده و خواستار افزایش جهاد نکاح زنان شدند.

«محمد العریفی» از مفتی های سرشناس وهابیت عربستان نیز با صدور فتوایی، اعلام کرد که حتی زنان شوهردار هم می توانند تن به جهاد نکاح بدهند.

چندی پیش نیز شیخ «ناصر العمر» از شیوخ سلفی سعودی با صدور فتوایی جدید، «جهاد نکاح با محارم» را نیز حلال اعلام کرد. بر اساس فتوای او، اگر جنگجویان دختر یا زنی برای نزدیکی با وی پیدا نکردند،‌ می توانند با محارم خود این کار را انجام دهند.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ